Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla ois yks kuva josta haluisin kysyä?

Sivut

Kommentit (64)

Ei tee paljo mitään maksaa kynsiä ja hiuksia ja muita.. Vaatteetkaan ei maksa juuri mitään.

Ja jos ovat jossain Californissa taikka Floridassa tms, niin siellä se rusketuski tulee ilmaseks.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toi blondi ei mielestäni todellakaan ole mikään kaunotar tai miss maailma. Tumma typy ihan sievä, mutta olen kauniimpiakin nähnyt. Jotenkin luonnottoman näköinen. Liian huoliteltu ja takaraivoon kun koputtais, pakkelia sais rapata lattiasta viikon...

Ovathan nuo ihan kauniita ja näyttäviä, ja _takuulla_ kääntyy miesten päät, mutta eikö ne teistä tosiaan ole liian laihoja (en yritä väittää että kyllä naisen pitää punkero pitää olla, että on mistä ottaa kiinni ;) )? Ja miten he voivat teissä NIIN suurta kateutta (en sano että se on pahaa kateutta) herättää? Onhan maailma täys tuollaisia kaunokaisia.

siitä, että " jos minulle annettaisiin tarpeeksi rahaa ja laitettaisiin huolella meikit, hiukset ja kynnet, niin minustakin saisi tuon näköisen"

paskat, siihen tarvitaan hiukan enemmän! minusta ei noin upeaa saa millään rahalla. sad but true=/

Itse olen jotakuinkin ton tumman oloinen. Ruskeat silmät, pitkät hiukset, 163cm pitkä 52kg ja x-vartaloinen. Espanjattareksi sanottu!

MUTTA olen naimisissa ja lapsensaanut joten en IKINÄ olisi noin tyrkky!

Enkä ole koskaan ollut edes sinkkuaikoinani, eli mielestäni teinipissiksiä vaikka yli kahdenkympin ovatkin..

Noista tulee vähän halpa kuva, ei varmaan mitään järin älykköjä vai kuinka?

siis oli photoshopilla paranneltuja tai ei ja " aitoja" tai ei niin kyllä on ärsyttävän kauniita kuvissa enkä ehdoin tahdoin menisi mun ukolle esittelemään. Kiitos ja näkemiin :)

Mutta häviäiskö kauneus, kun meikit pestäisiin pois...?? Ja hiukset olisi laittamatta. Siis varmaan olisivat ihan nättejä ilman meikkiäkin, mutta olisivatko enää noin katseenkääntäviä, kuin meikillä?

Eli jokaisen on heitä pidettävä upeina kauniina ja kaunisvartaloisina, muuten on lihava läski paplaripäinen lähiömamma.

Näinhän se rulettaa täällä Aivot off palstalla

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat