Kaavinnasta (tuulimuna) muutama kysymys...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mulla tämä raskaus on erittäin todennäköisesti tuulimuna. Olisi suuri ihme jos ensi maanantaina löytyisikin jotain elämää masusta joten jos tuulimuna ei tule itsestään pois olen ajatellut valita ehkä kaavinnan. Eli miksi kaavinta tehdään nukutuksessa? Laitetaanko siinä hengitysputki? Onko kellekään tyhty kaavintaa puudutuksessa? Pääsitkö samana päivänä kotiin? Entä miten pitkä sairasloma töistä?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Flofer

Kommentit (2)

Vierailija

Hei!

Mulla oli tuulimunaraskaus yli viisi kuukautta sitten (kaavinta tehty 29.4). Mulle yritettiin tehdä " tyhjennys" ensin lääkkeillä, mutta kun vuosin niin pajon, oli tehtävä kaavinta keskellä yötä. Mua ei nukutettu vaan annettiin vain kohdunkaulan puudutus. Kaavinta ei kovasti sattunut vaan minua enemmän inhotti kun tunsin kaiken mitä lääkäri " touhusi" , eli ne kaikki instrumentit. Jännitin niin paljon että tärisin aivan horkassa, en ollut varmaan mikään helppo tapaus, pelkään neuloja ja kaikia toimenpiteitä.

Voimia sinulle!

Vierailija

HEI!!

Tässä pari vastausta... Kaavinta olisi kivuliasta ilman nukutusta. Ja lääkärikin saa homman hoidettua nopeemmin kun nainen ei jännittele. Kaavinnassa annetaan ns.humaus eli nukut vain noin 20min. Ei laiteta hengitysputkea. Mulla meni niin et aamulla sairaalaan ja joskus klo 16 pois. Hakija täytyy olla, eli henkilö joka hakee sinut ja on yön yli seurana. Nukutusaineet vaikuttivat ainakin minuun niin että käytännössä nukuin koko illan. Mulla ei ollut kipuja toimenpiteen jälkeen.

Saikkua sain muutaman pvän. En muista tarkkaan.

Mutta toivotaan että nämä tiedot ovat turhia ja masusta löytyy elämää!!

Hormoonihirviö

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat