Miksi kukaan ei sisusta lastenhuonetta kauniiksi, sävy sävyyn/teeman mukaan??

Vierailija

Kertokaa minulle, miksi tuo lastenhuoneen sisustusbuumi ei ole tullut vielä Suomeen asti? En ole kertaakaan elämäni aikana nähnyt hienoa lastenhuonetta, vaikka olen nähnyt niitä aikas paljon. Mites teillä??

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

ammattilaisten sisustamia), ja rahaakin noihin saa varmasti uppoamaan. Ja tosiaan kuten joku sanoi lapsi kasvaa eikä sitä loputtomiin viitsi pitää jossain hörhelöhelvetissä.

Vierailija

Taapero repisi kaikki koriste-esineet ympäriinsä. Sitä paitsi tuollaiset ratkaisut, että lapsella on sänky keskellä lattiaa tai oma yöpöytä tms. ei-pakollista, vievät tosi paljon tilaa. Ehkä, jos on varaa tarjota lapselle ikioma tosi iso huone, muttei meidän kolmioon, jossa taapero nukkuu vanhempien kanssa ja eskarilainen aikuisten työhuoneen puolikkaassa... Tyylikään ei ihan iske, tykkäisin 70-luvusta, mutta tuossapa silti pari syytä, miksi nuo linkin ratkaisut voivat olla vaikeita toteuttaa.

Vierailija

seinillä on 1 iso perhostaulu, jonka pohja on vihreä ja 2 hassua eläiontaulua, joissa toisen pohja on vihreä ja toisen sininen. nyt on aikeissa ostaa keinu, joka laitetaan kattoon kiinni keskelle huonetta, että on tilaa keinua ja kun sitä ei käytä, voi sen nostaa ylös sekä koripallo maali seinään :)

Vierailija

päävärinä vaaleanpunainen ja valkoinen prinesessa/balleriina-aiheista juttua. Pojalla taas on lime-sininen yhdistetty Nalle Puhiin. Molemmilla kalusteet pääosin valkoisia.

Vierailija

Sisustakaa hyvät ihmiset niitä huoneita niin ei tarvi täällä puolustella. Meillä koko koti on täysin sisustettu minun oman maun mukaan, eikä tarvitse alkaa selittelemään mitään että miks mä en saa sisustaa niin kun haluun.

Vierailija

sohva jonka sai levitettyä sängyksi ja hoitotaso. Huone oli oikein vaalea ja rauhallinen. Vauvalle sopiva. Nyt kun ollaan jo siinä vaiheessa, että lapsi on niin iso että on kiinnostunut omasta ympäristöstään olemme sisustaneet yhdessä. Huonekalut on lapsi valinnut itse, meidän ohjauksella -> ovat samaa sarjaa ja samaa sävyä. Lapsi on itse halunnut määritellä mitä on seinällä; omia töitä, läheisten kuvia jne. henkilökohtaista. Kävimme yhdessä ostamassa kaikkiin samanlaiset kehykset.

Huone on varmaan sinun makuusi tylsä ja pliisu, mutta mitä sitten? Se on meidän lapsen huone ja hänelle rakas. Meille on muut asiat tärkeämpiä, esim. kunnolliset urheilu ja erä varusteet. Oma koti on se paikka jossa rauhoitutaan ja nautitaan yhdessä olosta. Pidän mieluummin kotini tällaisena, eletyn oloisena, kuin satunnaisen vierailijan esteettistä silmää mielyttävänä.

Joten annapa AP meidän elää sellaisessa kodissa kun haluamme, enhän minäkään täällä kysele miksi lapsille ei osteta kunnon ulkoilu varusteita tms.

Ja vielä lopuksi, jos joku huone ei mielytä sinua ei se tarkoita sitä että sen sisustusta ei olisi mietitty. Makuja on monia. Onneksi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat