Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maitoa rinnoista?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomasin tuossa suihkun jälkeen, että yöpaitaan tuli toisesta rinnasta " kosteutta" . Puristin pikkuisen myös toista ja sama juttu. Kummassakaan edellisessä raskaudessa en muista moista sattuneen, joten ei kait se ole merkki jostain?? Toivottavasti ei, sillä rv on vasta 27+2...

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on vuotanu jo reilu pari viikkoa ja oon nyt viikolla 19+5. Tietty kysäsin asiasta heti terkkarilta kun tihkuminen alko ja se rauhotteli, et se on ihan normaalia ja ihan hyvä merkki sitte tulevan imetyksen kannalta. Sen laukasee kuulemma lepo ja lämpö sekä seksuaalinen kiihottuminen :) Joten voit todella olla ihan huoletta. Mä joudun käyttämään jo nyt liivinsuojuksia, kun ei viiti sitte koko ajan jännittää, et jos töissä vaikka paita kastuu...

Vierailija

Mulla on vuotanut rinnat sellasta kirkasta/vaaleaa nestettä jo muutaman viikon ja nyt oon 29.viikolla. Se on kuulemma ihan normaalia, aika inhottavaa se on ku itel ainakin yöllä vuotaa eniten, eikä oikee viittis vielä mitään liivinsuojii alkaa käyttää...oon sit vaan reilusti antanu niitten vuotaa ja vaihdan sit lakanoita vähä useemmi!!!

Uusimmat

Suosituimmat