Tapailemani mies sanoi: ov

Vierailija

" En tiedä tuleeko tästä mitään sen enempää kuin ystävyyttä. En oikein tunne kemiaa."

Noh, kuitenkin ollaan yhteyksissä JOKA IKINEN päivä ja vietetään aikaa yhdessä. Ei minun aloitteestani, vaan hänen. Hän sanoo, ettei tiedä olenko minä se, mitä hän hakee ja mitä tästä tulee. Itse kerroin hänelle ihastuneeni häneen ja hän ei sitä sitten kieltänyt tms. Mutta siis... MIKSI IHMEESSÄ HÄN VIETTÄISI KANSSANI TUNTIKAUSIA PÄIVITTÄIN (ja kyse ei siis seksistä), jos en edes jollain tasolla kiinnostaisi?????????

Kommentit (12)

Vierailija

Ei kai hoidolle opetettaisi mitään ja käytettäisi tuntikausia keskusteluun yms. Ei kai hoidolle lähetellä filosofisia tekstareita töistä? Tai jopa jos kaverin kanssa baarissa, niin laiteta viestiä, että mulla täällä tylsää? Ei kai se, jos olisin pelkkä hoito, vaivautuisi tapaamaan sukulaisiani jne?

Tulevaisuudesta en tiedä, mutta ihana ihminen ihan ystävänäkin. :D

ap

Vierailija

Hyviä ystäviä voi tietenkin olla, mutta jos mies sanoo sulle noin, hän on jo sellainen ääliö johon ei kannata tunteitaan tuhlata!!!! Ja hyvä ystävyyskin loppuuyleensä siinä vaiheessa kun sitä kemiaa alkaa jostain löytyä. Vaikka ehkä hän jonakin päivän' ä sitten tarvitsee jonkun joka vatvoo hänen senhetkisen parisuhteen kemioita hänen kanssaan.

joka tapauksessa huono juttu kannaltasi. Suosittelen myös etsimään sitä " kemiaa" . Ripustautuminen ei ole rakkautta.

Mies on itsetunnoton ja laskelmiva surkimus. Ei arvoisesi.

Vierailija

kiinnostavaksi. Sitähän toi " en tunne kemiaa" tarkoittaa.

Eli mies miettii, että viittiskö ruveta kaverisuhteeseen. Onhan

niitä semmosiakin paljon ja voi toimiakin, jos seksi ei kummallekaan

kauhean keskeinen juttu elämässä.

Mulla ainakin oli just toi ongelmana, että oli paljonkin sellaisia

miehiä, joiden kanssa oli kiva viettää aikaa loputtomiin ja keskustella

henkeviä, harrastaa kulttuuria, puuhailla kotihommia jne., ihan

ystäväpohjalta. En kuitenkaan parisuhdetta halunnut pistää pystyyn

ilman kunnollista seksuaalista värinää. Toi varmaan sunkin miekkosella ongelmana.

Vierailija

" jos joku kiinnostavampi tulee vastaan, enhän antanut ymmärtää mitään"

Ne luulee että nurkantakana on muka parempia naisia vaikkei niitä ole kuin elokuvissa. Oikeasti: kauniita naisia ei ole olemassakaan (kuin kuvissa)

Vierailija

Mutta kyllähän mies tuo selvästi esille, ettei hän halua kanssasi mitään pysyvää. Omaa oloasi helpotat, jos unohdat koko miehen. Mitä teet sitäpaitsi sellaisen miehen ystävyydellä, johon olet ihastunut? Älä anna pompottaa itseäsi!!!

Vierailija

Mies ei voi tuon selvemmin sanoa naiselle, että olet pelkkä hoito. Siis ei millään pahalla, mutta näinhän se on. Älä uskottele itsellesi mitään muuta, satutat vain itsesi.

Vierailija

Ehkä sen mielestä on kiva jutella kanssasi kemian puutteesta huolimatta. Mitkä on sen muut sosiaaliset kuviot? Jos sillä ei ole hirveän paljon muuta ns. elämää, ehkä se ei halua luopua susta vielä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat