Mahtuisikohan tällainen takki loppuraskauden aikaankin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

http://www2.finnishdesignshop.com/product_info.php?products_id=936

Te joilla on nyt ISO maha, luuletteko että tämä takki mahtuisi?

Kauhean hankala ajatella, mitä päälle oikeen mahtuu viimesen parin raskauskuukauden aikana. Mulla siis LA maaliskuun lopussa, eli tartten talvitakin, johon mahtuu maha. Viime raskaudessa maha oli todella iso (painoa tuli 18kg, sf oli synnärille lähtiessä 40cm), mutten nyt osaa arvioida mahtuisiko tuollainen takki vai ei.

Kommentit (6)

Vierailija

Ihan kiva tuo Mamakins-takki, mutta aika huiman hintainen. Tai itse en raaski investoida lähes 200 euroa takkiin, jota käytän yhden talven.

Oliskohan kenelläkään vinkata mitään halvempia vaihtoehtoja vai pitääkö ostaa joku jättikokoinen takki normaaliosastolta?

Vierailija

Tai mahtuisi, mutta sitten tuo rinnus osuus jäisi aivan paljaaksi, kun takkia joutuisi pitää niin auki, että kangas riittäisi masun ympärille. Ja mahaa lämmittävä osuus ei olisi enää kietaisu aspektin puuttuessa monin kertainen.

En tiedä, mutta voisin kuvitella, että henkalla ja maukalla tulee mama- mallistoon takkejakin. Eivätkä ole siellä hinnalla pilattuja nuo vaatteet.

Noema ja Onni 35+2

Vierailija

Paitsi jos ottaisi MONTA kokoa liian suuren... ;)

Minulla nyt 28+5, maha viikkoihin nähden aika pieni, eikä tuon mallinen takki silti takuulla menisi. Liian tyköistuva vyötäröltä.

Alkuraskaudesta kuvittelin, että kaikki omistamani kietaisumalliset vaatteet käyvät varmaankin loppuun saakka... Ikävä kyllä ei, lähes kaikista olen joutunut luopumaan. Niissä ei ole tarpeeksi kangasta peittämään mahaa, leikkaukset menee vinoon jne. Näyttävät hölmöiltä pallovatsan kanssa.

Vierailija

Laureelia:

Lainaus:

Ihan kiva tuo Mamakins-takki, mutta aika huiman hintainen. Tai itse en raaski investoida lähes 200 euroa takkiin, jota käytän yhden talven.

Eihän tuo nyt yhden talven takki ole :D Siinähän se koko idea on, että takki on myös normaali talvitakki - noita lisäosia käyttämällä sen käyttö vaan monimuotoistuu :)

Vierailija

Esikoinen oli myös talvivauva ja silloin käyttämäni fleecetakki joutaa jo roskikseen. Nyt la on helmikuussa, joten maha paljaana ei voi kulkea. Netissä surffatessa keksin kuitenkin tällaisen http://www.mamakins.fi/Default.aspx~tabid~2110~ctl~CatalogItemDetails~mi...

johon tykästyin kovasti. En tykkää telttamallisista takeista, joten tälle on käyttöä vielä raskauden jälkeenkin kun paneelin saa pois ja mielestäni fiksumman näköinen kuin useimmat kantotakit.

Vierailija

Mullakin la helmikuussa ja ihan sama ongelma. Edellisessä raskaudessa vatsan ympärys oli 130cm rv 35 tienoilla, sitten en enää viitsinyt mitata. En ole sellaista takkia vielä löytänyt jonka uskoisin mahtuvan, ainakaan sellaista joka kanssa näyttäisi kivalta. Onneksi vielä ei ole kovin kylmä ja on aikaa etsiä.

Tuollainen paneeli takki on muuten myynnissä myös babyidealla, kantotakin nimellä, kannattaa katsoa sitäkin.

t. Tuuliina 22+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat