Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uusi kuumeilija ilmoittautuu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikki kuumeiset

Tulin nyt vihdoin sitten tänne puolelle ilmoittautumaan. Mulla alkoi tuossa pikku hiljaa kesällä ajatus heräillä että entäpä jos nakkaisi pillerit roskiin. Syksyn edetessä tämä aate sitten kasvoi ja vahvistui sen verran että rohkaistuin kysymään mieheltä viime viikonloppuna että mitä hän olisi mieltä. Vähän epävarmasti hän vastasi mutta vastaus kyllä yllätti minut: hän oli ajatellut viime aikoina samaa! Sovimme että otetaan nyt vielä rauhallisesti ja jätetään pillerit pois kohta puolin, mitä " kohtapuolin" sitten ikinä tarkoittaakin. No joka tapauksessa tulin niin hyville mielin hänen positiivisesta vastauksestaan että olen todennäköisesti kulkenut typerä virne naamallani koko päivän.

Sen verran itsestäni ja elämästämme että olen 26 vuotias ja mies on muutamia vuosia vanhempi. Kotona taapertaa reilun vuoden ikäinen päivänsäde, esikoisemme.

En oikein tiedä mihin pinoutuisin, joten antakaa joku palstailija vähän neuvoa.

Hyvää syksyä kaikille ja älkää syökö mitään kuumetta alentavia lääkkeitä, edes syysflunssaan.

Kommentit (2)

Vierailija

Tervetuloa Trupliin :)

Siellä on joukko kaiken karvaisia vauvakuumeisia immeisiä ;)

Osa on jo synnyttänyt, osa vielä odottaa, osa odottaa raskautumista ja toiset raskautumaan pääsyä :)

Voit myös haulla etsiä Uusille salngisanasto-otsikkoa, siellä kerrotaan enemmän eri ryhmistä/pinoista ja ym sanastoa.

Teretulemas siis :)

-Marieela-

Vierailija

Myöskin Syyssäteiden joukkoon mahtuu uusia! Syyssäteet ovat tässä syksyn tai talven mittaan vauvapuuhat aloittaneita/aloittavia, mutta myös sellaisia on joukossa, jotka eivät ihan varmaa päätöstä aloittamisesta ole tehneet vielä.. ;)

Meillä on oikein mukava porukka, niin esikoisen kuumeilijoita kuin jo useammankin lapsen omaavia! Ja jo raskautuneet ovat myös mukana pyörimässä..

Käyhän pyörähtämässä ainakin, jos tuntuu omalta ryhmältä, tervetuloa!! *maksettu mainos tämäkin* ;D

Meitä Säteitä ei muuten löydy siitä Palstaslangi-jutusta, taitaa olla viime vuoden versio..?

Uusimmat

Suosituimmat