Perttu on MIES. Ei tykkää langanlaihoista todellakaan vaan saa olla runsas!

Vierailija

Perttu avautui kauniista unelmanaisestaan päiväkirjahuoneessa!

A way to go Perttu!!!

Kommentit (14)

Vierailija

laihojen haukkumisesta?? En voi mitään sille että olen laiha, en yksinkertaisesti liho! Teidän mukaanne siis yksikään MIES ei voisi oikeasti pitää minua NAISENA? Surullista...

Vierailija

yleensä naisella on tissit jos on normaali tai hieman pyöreä. Laihalla ei ole tissejä, joten valitettavasti jäävät hieman paitsioon. Siis jos puhutaan ensivaikutelmasta.

Tärkeintähän on mitä päänupissa on.

Vierailija

ja minusta on täysin terve piirre miehessä että hän arvostaa enemmän normaalipainoisia tai hieman ylipainoisia kuin langanlaihoja. Enemmän ihmetyttää, että mitä mies ylipäänsä näkisi naisessa josta luut pingottuvat nahan alta näkyviin.

Vierailija

Minä olen 157/49 eli melko hoikka, " tissikoko" on 75/d, ja ihan luomu.

Mieluummin pienentäisin tissejäni kuin ottaisin kiloja lisää.

Vierailija

Totuus on kuitenkin se, että se ei muuta osaa. Vähän tyhmemmän luokan kaveri. Kaikki sen olemuksessa viittaa siihen, että kaikkia ruuveja ei ole kiristetty loppuun asti.

Ihmisiltä on tainnut unohtua, että taloon on menty pelaamaan ja voittamaan. Pertulta pelaamiseen tarvittava älykkyys puuttuu.

Niin ja ompa tosi mies. Pojat kehuivat Kathyn isoja rintoja ja pientä persettä (taisi olla juuri, ah niin ihana tosimies, Perttu, joka pyllyn pienuudesta mainitsi). Perttu lisäsi tähän vielä, että on kuitenkin naamaan tökitty rumakepillä ja nauroi päälle ominaiseen tapaansa kikattaa omille jutuilleen. Siinä vasta miesten mies!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Huokaus. Siis jos itse ei pysty kontorolloimaan syömistään, ovat kaikki hoikista pitävät ääliöitä ja pikkupoikia?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat