voivoi tätä imetys-korvike hömppää, alkaa jo väkisin naurattaan=D

Vierailija

kuinka vieraat ihmiset sanovat toisia huonoksi tai hyviksi äideiksi, aivan kuin sen ehto on maito.

tehdään kaikki tyylillämme, eikö =D

t: pulloäiti melkein alusta asti, ja helkkarin tyytyväinen näin.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Olipa asiatonta kommenttia ventovierailta. Mutta luulisin kuitenkin, että oli kyse yksittäisestä tapahtumasta. Vai alvariinsako saat kuulla samantyylisiä kommentteja?

Vierailija

kovaan ääneen keskustelemaan laiskoista äideistä jotka eivät viitsi imettää, ja tuijottivant mua kokoajan. Siinä vaiheessa kun mä rupesin vetämään maitoa ruiskuun ja laittamaan sitä vauvan nenämahaletkuun, ne kyllä aikas noloina lähti äkkiä pois :D

Vierailija

täällä maalla ainakin imetys asiasta kysellään, jos se nyt riippuu asuuko kaupungissa vai maalla. Ja kyllä kysyin erektio asiasta! kyseessä oli mieheni kummisetä, huumorintajuinen sellainen=)

ap

Vierailija

lehmiäkin rankataan paremmuusjärjestykseen sen mukaan kuinka hyvin tuottavat maitoa. Miksemme me naiset voisi toisiamme ihan samalla periaatteella järjestykseen laittaa =)

Vierailija

eniten ärsyttävät miehet jotka kyselevät imetyksestä. mieheni sukulaiset ovat hyvä esimerkki. eräs mies kyseli " tuleeko tarpeeksi maitoa?" aloin kyselemään häneltä " onko erektio-ongelmia?" . Kyllä meni hiljaiseksi=D

mutta jos kyselee mun tisseistä niin saan kai häneltäkin kysyä henkilökohtaisia asioita.

ap

Vierailija

Mä saan kuulla kommentteja siitä miksi vauva on niin lihava ja kuinka se näyttää michelinukolta, miksi se on keltainen, miksi sillä on letku nenässä, viggo päässä tai kädessä jne. Ja siihen päälle se säälivä tuijotus johon vauva reagoi rupeamalla itkemään.

Mistä mun pitäisi kokea syyllisyyttä??

Vierailija

imetystäni tai pulloruokintaa missään, koskaan, milloinkaan. Ja olen imettänyt ja antanut pullomaitoa lapsilleni monta kertaa " julkisesti" .

Ihanko oikeasti täysin vieraat ihmiset kommentoivat lastenne syöttämistä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat