Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuparikierukan laitattaneet vastatkaa

Vierailija

että millaiset oli kivut laiton yhteydessä asteikolla 1-5? Vähän alko jänskättää, kun terkkari sanoi, että vedä vaan pari särkylääkettä jo etukäteen... toisaalta kun on synnyttänyt, niin ei kait tuo nyt niin hirveää voi olla vai voiko?!

Kommentit (3)

Vierailija

eli minkälaiset on menkat olleet kuparikierukan kanssa? ja uskallatteko luottaa sen ehkäisytehoon vai käytättekö " varmoina päivinä" vielä jotain lisäehkäisyä?

minun pitäisi keksiä itselleni nyt joku ehkäisy ja kuparikierukka olisi kaiketi fiksuin vaihtoehto. aikaisemmin minulla on ollut hormonikierukka joka oli tosi hyvä 1)luotettavuuden puolesta ja 2)menkat jäi pois kokonaan. mutta muuten olikin tosi huono ja nyt haluan hormoonittoman vaihtoehdon. kuparikierukassa vain epäilyttää nuo vuodot ja ehkäisyn teho. runsaat menkat nyt vielä kestäisin mutta vahinkoraskautta en missään nimessä halua ja kierukkalapsista kuitenkin kuulee varsin usein.

Vierailija

Kotiinlähdön jälkeen ei mitään tuntemuksia. Pari kuukautta satunnaista tiputtelua, sen jälkeen loppuivat vuodot lähes kokonaan!

Minulle sopii vallan mainiosti, mutta tutultani poistettiin kuukauden päästä kun kokoajan pientä kuumetta ja kovaa kipua. Ensin ei osattu tehdä oikeaa diagnoosia, mutta kun kierukka poistettiin, kuume hävisi ja kivut myös.

Toivotan onnea kierukkamaailmaan! :)

Uusimmat

Suosituimmat