Haluaisin seksiä naisen kanssa. (olen nainen)

Vierailija

Tämä on ihan kamalaa. Raskausaikana alkoi tunteet muuttua heterosta bi- suuntaan. Nyt kun synnytyksestä on jo melkein 2v ovat tunteet niin konkreettiset, että todella haluaisin toteuttaa haaveeni. Osaisiko kukaan vinkata, mistä/miten voisi varattu nainen löytää naisseuraa? Onko jotain nettipalstaa esim?

Onko täällä muita, jotka tuntevat samoin?

Kommentit (13)

Vierailija

seksi oman sukupuolen kanssa ei tee kenestäkään biseksuaalia. Se on vain kokeilun halua. Bi haluaa seksiä ihmisen kanssa johon on IHASTUNUT, tietyn naisen kanssa, eikä kenen tahansa. Noin yleisesti ottaen.

Ihme käsityksiä teillä....

Vierailija

Minulla ei ole vielä anonyymia sähköpostia, mutta pitänee hankkia sellainen pikaisesti jostain.

Luulenpa, ettei lasta kannata ainakaan kovasti mainostaa seuraa hakiessa =I Siksi olen itsekin lykännyt toteuttamista pidemmälle, että olen saanut maidontulon vihdoin ehtymään ja riippumahan pois. Rinnat kun saisi vielä jollain ihmeellä takaisin ennalleen, niin olisin tyytyväinen. Ennen raskautta täyteläinen B-kuppi, imettäessä C/D, imetyksen jälkeen ensin C, nyt veltto B. =( Täytynee vaan pitää rintsikat yllä seksin tiimellyksessäkin. Tai sitten pitää treenata jollain konstilla rintalihaksia.

AP

Vierailija

Minä taasen olen ruvennut katsomaan muita isejä hiekkalaatikkoleikkien lomassa " sillä silmällä" . Minne laittaisin poikani Teron, Turon ja Toron siksi aikaa, kun kävisin hoitelemassa puiston leikkikaluvajassa naapurin Anteron? Aikaa ei minulta menisi kliimaksin saavuttamiseen kauankaan - siksi hätäinen on boani. Ja niin lienee Anterokin nopea; hän kun aina katoaa minut nähdessään :(

MM

Vierailija

Ymmärsitte kuitenkin mikä oli pointtini.

En asu Helsingissä vaan Tampereella. Perheellisenä on vaan hankala lähteä seksimatkoille toiseen kaupunkiin. Miehen kanssa kahdestaan voitaisiin kyllä tulla, mutta silloin hänkin haluaisi ehkä osallistua.

AP

Vierailija

Mitkäköhän on tällaisen vähän alle vuoden ikäisen taaperon äidin mahdollisuudet näillä markkinoilla ;)

Ihan hassua tämä, mutta mulla on samoja ajatuksia kuin sulla ap. Toteuttaminen vaan on vähän vaikeaa..!

Vierailija

huomenna treffit ihanan naisen kanssa. Lällällää...Kyse ei tosin ole vain seksistä, saati sen kokeilusta, kuten teillä vaihtelua haluavilla muka-bisseillä, vaan siitä, että olemme kiinnostuneita toisistamme ja seurustelukin on näköpiirissä. Nyt tapaillaan;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat