Riittääkö New Yorkin JFK:n kentällä koneenvaihtoon 1,5h? Konkareiden kokemuksia?

Vierailija

Olen lentämässä Floridasta sisäisellä lennolla Nyciin ja aikaa olisi vaihtaa konetta 1,5h. Käytän Deltaa. Onkohan ne myöhässä usein? Onko liian tiukka vaihtoaikataulu?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kentällä ei kyllä kauheasti taida tekemistä olla, noin pitkä odotus on kyllä hermoja rassaava. Mitäs jos soittaisit Deltalle ja kysyisit heidän mielipidettään ao. vaihdosta?

Vierailija

Jatkolennolle olisi ollut muistaakseni n. tuntia myöhempikin vaihtoehto mutta muistelen että Finnairilta sanoivat että tuo 50 min riittää. Kuin riittikin, vaikka turvatoimet olivat ekstratiukat ja tuntui että seisoimme ikuisuuden availemassa housujamme ja riisumassa kenkiämme. Deltan aikataulussa pysymisistä en valitettavasti tiedä, mutta eiköhän tuollaisella suht lyhyellä etapilla (Miami-NYC?) ole aika epätodennäköistä että olisi niin myöhässä, ettet ehtisi jatkolennolle.

Vierailija

Minä olen ehtinyt vaihtaa tuossa ajassa, mutta matkatavarat on jääneet useammankin kerran kentälle.

Kerran olin varannut vaihtoon yli neljä tuntia aikaa ja arvatkaapa ehdinkö. En tietenkään. Seisoin vielä lähtökentällä kun jatkolento Nykistä lähti. Oli ihan hyvä sääkin.

Vierailija

Ajattelin itsekin, että pitäisi ehkä soittaa Deltalle, mutta kun en mitenkään jaksaisi.

Onko vielä kokemuksia. Ehkä juuri reitistä Jacksonville, FL - New york JFK?

ap

Vierailija

Olitteko itse varanneet lennot? Finski on yleensä ajoissa, mutta entäs nämä muut?

Minä lennän Deltalla Floridasta ja jatkan Finskillä Nycistä Suomeen. Pelkään juuri näitä Deltan mahdollisia myöhästymisiä. En mitenkään tietenkään haluaisi myöhästyä kotilennolta.

ap

Vierailija

Lentoaika siis 2.40. Jacksonvillestä suora lento New Yorkiin.

Pohdin tätä sen vuoksi, että edellinen lento olisi Nykissä jo kello 10.40 ja Finski lähtee Suomeen 17.55, joten tuosta tulisi kauhean pitkä odotus. Tämä, mitä kyselen, olisi Nykissä 16.30.

Onko JFK:n kentällä jotakin mielekästä tekemistä koko päiväksi?

ap

Vierailija

Miami-NY reittiä erityisen lyhyenä lentona :)

Minä pelaisin varman päälle, en uskaltaisi vaihtaa noin lyhyellä välillä. Mutta jos kyseessä on päivän 1. lento, niin sit en tiedä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miami-NY reittiä erityisen lyhyenä lentona :)

Minä pelaisin varman päälle, en uskaltaisi vaihtaa noin lyhyellä välillä. Mutta jos kyseessä on päivän 1. lento, niin sit en tiedä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat