rintoja jomottaa,menkat myöh,testi neg. mikä vaivaa?

Vierailija

menkat on yli viikon myöhässä.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

24 ei todellakaan oo provo. Lopetin pillerit jonka jälkeen ei menkoja kuulunut tein testejä valehtelematta 15. Negoja kaikki. Koulu terkkari teki niistä muutaman. Hän ihmetteli vaan että yleensä hänen asiakkaansa itkevät jos ovat raskaana mutta minä itkin koska en ollut. Lopulta luovuin toivosta ja meinasin että menkat ei tuu pillerien lopetuksen takia ja hormoonit on vaan sekasin. Lopetin testailun. Mutta kun rinnat turposivat ja olivat arat ja mulla oli kaikki raskausoireet mitä voi olla, tiesin olevani raskaana. Siinä vaiheessa testi tuloksella ei olisi ollut enää edes merkitystä mutta ostin vielä yhden joka jo lopulta näyti plussaa. Edellisestä negasta oli pari viikkoa. Menin neuvolaan seuraavana päivänä ja sydän äänet kuuluivat jo.

Vierailija

Tyttö meni kouluun tänä syksynä. Hänen jälkeen on tehty 2 pikkusiskoa yhtä huonoilla testituloksilla =). Mä olen jostain joskus kuullut/lukenut että se on joku hormooni juttu jos ei testeissä näy heti. Eli ei oo mitenkään epänormaalia tai tavatonta.

Mä en sitten tiedä tosta veri testistä toimiiko se samalla tavalla siinnä.

Vierailija

Eli voisithan testata kotitestillä uudestaan. Jotkut testit reagoi jo 25 yksikköön... Viimeistään neuvolan r-testissä tietysti selviää.

Vierailija

esikoista odottaessa oli.. mutta olisihan se testi näyttänyt plussaa, kun kerran verestä otettiin kun menkat pari päivää myöhässä, eikö?ap

Vierailija

jouduin ensiapuun jolloin otettiin raskaustesti kipulääkkeiden takia.

mitä tuo alle 1 meinaa, onko se hiukan kohonnut arvo?

soitin tänään terveyskeskukseen koska menkat eivät ole alkaneet(säännölliset aina) halusivat ottaa huomenna virtsasta raskaustestin. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat