Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~^Puolukoiden tiistaihöpinät~^*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=magenta]Täällä sitä taas yövuorossa kökötetään:) Onko muita töissä/hereillä olevia? Huomenna viimeinen pilleri, jes!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mies on aika jännityksessä kanssa: ei kyllä kauheesti tuulettele vaan melkoisen jalat maassa meininki: sanoikin kyllä mulle että mitään vouhkaamista tämän suhteen ei ala! ei siis sillä saralla muuttunut vielä mihinkään.. mutta juttelee vauvoista ja odotuksesta kyselee kyllä!

pikkuhiljaa hyvä tulee :) itekin oon kyllä melkoisen rauhallisin mielen, ei hätää ei paniiikkia vaan antaa mennä omalla painollaa!!

Vierailija

[color=blue]Ehkäpä sitä ei kovin helposti tuu omaa lomaa piettyä. Jos haluaa joskus valmistuakin. No jos yhtään lohduttaa niin mulla seuraava loma on ens kesänä! Nyt yritän säästää pekkaspäiviä että sais joulun aikaan muutaman ylimääräisen vapaapäivän!

No nyt lähen taas kotiin kutomaan, ja ehkä illalla jumppaan jos oikeen intoudun!

Vierailija

[color=pink]oon ihan koukussa BB:hen =) pakko kattoo joka ilta ja sit aamulla väsyttää kun on valvonut myöhään....pirulainen.

mun mielestä on tosi naurettavaa kun Timo luovuttaa Hannan takia. kyllä mahtaa poikaa kotipuolessa sit harmittaa kun tajuu ett menetti 50 000 euroa yhden " leikki" suhteen takia, joka ei tod.näköisesti tuu koskaan jatkumaan,tai sit tulee. mut rahat menettää kuitenkin. Kyllä siinä kaveritkin on varmaan ihmeissään ett miks helvetissä menit noin tekee?? no aivan sama mulle, hanna lähtee kuitenkin pian tai jopa jo ens su. Perttu on paras munkin mielestä, se on serkun tuttuja..pitää sit lähtee voittojuhliin vihtiin =)

no kylläpä oli tekstiä kuin sub tv:n keskustelupalstalla konsanaan. mites merineito, ootko säkin koukussa tohon =) ?

Olipas piristävä lenkki! missä kaikki muut tytöt on...huhuilee JJ, Hannele, Miitsu, lumiina??

G

Vierailija

[color=lime]juu täällä tehdään seuraavan päivän lounas+jälkiruoka valmiiksi, kun aamussa on aina sitä tekemistä sen verran paljon ettei oikein ehdi silloin. Kaikki täällä nukkuu kiltisti, onneksi. Ei muakaan vielä väsytä oikeestaan, yleensä vasta aamuyöstä mut sit alkaakin jo kaikki touhuilu, esim. just noi ruuat yms. Kiitti pillerionnitteluista, vaikkei asiat ole varsinaisesti edenneetkään, mut on tääkin askel oikeaan suuntaan! Millonkas sä oikein Miitsu testaat uudestaan;)!

Vierailija

[b]dorinda:[/b] Älä nyt hyvä ihminen yllytä kuvittelemaan ties mitä. ;)

Vähemmästäkin sitä kehittää valeraskausoireet.

[b]Lumiina:[/b]Noista PMS oireista. Joskus rinnat oireilevat, yleensä kuitenkaan ei.

Mulla on nyt ilmennyt outoa hiusrajan hikoilemista. Tekee mitä tahansa esim viikonloppuna vatkasin munia(käsin) ja huomasin hikoilevani eniten juuri tuosta hiusrajasta (otsalta) mulla on pitkät hiukset ja ne ovat yleensä kiinni ponnarilla tms.

Tuosta BB:stä. Minäkö koukussa?!? nimin. kaikki jaksot digiboxissa....

Juu, tuota on ihan ollut mielenkiintoista katsella. Toisaalta onneksi muut maat eivät ole olleet kiinnostuneita eri maiden BB:stä meinaan on noin tämä suomalaisen alapää painottteiset jutut sellaista kamaa, ettei sitä välttämättä kannata levittää ulkomaille. ;)

[b]Laura:[/b]Kannattaa kokeilla tuota huopasta yhdellä kerällä/koetilkulla/omalla pesukoneella/käsinhuovutuksella.

Nimittäin eri värit huopuvat eri tavoin, monet (neulontalistalla) eivät ole olleet tyytyväisiä Huopasen huopumiseen. Saattaa tulla kovat/paksut lapset. Toki kaikilla on omat näkemyksensä/mietymyksensä näissä asioissa. Hahtuvakin on hyvä vaihtoehto huovutettaviin lapasiin.

Vierailija

aamu alkaa kohta jo sarastamaan!! ei ois montaa tuntia jälellä valvomista!

G: kolme nimeä tai sitten kaksi jos löytyy oikein lyhyesti ja ytimekkäästi pari hyvää :) itellä sekä miehellä on 2 nimeä... pojalle on toinen nimi valmiina: sattuu olemaan molempien suvuissa niin eiköhän se tartte kierrättää, tytölle ei olla mietitty mitään...

Kiitos lumiina kannustuksesta, mä en uskalla oikeen sitä haamuakaan tunnustaa kun en ollenkaa varma oliko testissä vaan mielikuvitus viiva... menkkoja ei näy niin toivossa on hyvä elää!!

Huomenta ja hyvää päivänjatkoa muillekin puolukoille kun alatte heräilemään!!! :)

Vierailija

Tuntuu olevan muillakin hankaluuksia ehtiä koneelle... Tosiaan harmi ettei töissä viitsi näillä sivuilla pyöriä vaikka välillä aikaa oliskin. No, päivystelen viikonloppuna joten silloin yön hiljaisuudessa (toivottavasti) voi vähän surffailla vauvasivuillakin ;-).

Mäkin olen katsellut BBtä lähes joka ilta. Mun ei sitä välttämättä tulis aina katseltua mut mies katsoo ja mä sit toisella silmällä samalla kun luen jotain tai neulon tai muuta. Toivoisin että sekä Timo että Hanna häipyisivät, melkein ihan sama millä konstilla... mutta on kyllä aika tyhmää luovuttaa jonkun parin viikon tuttavuuden vuoksi. Uloshan sieltä joutuu ennemmin tai myöhemmin kuitenkin. Ennen kaikkea haluaisin sen Minnan pihalle vinkumasta, mutta sitä täytyy kai vähän aikaa odotella.

Telkkarista tuli mielen että tänään tulee 4D-dokumentti jostain pojasta jolla on kaksoisveli jäänyt loisimaan, täytyypä katsoa.

Mä sain taas uuden neulomisinspiraation, ajattelin taas säästää vähän rahaa ja päänvaivaa ja tehdä osan joululahjoista itse. Tänään tuli uusi Novita-lehti, ja siinä oli Huopasesta tehdyt lapaset joissa oli tavallisella villalangalla tehty kuviot. Taidan tehdä sellaiset ainakin anopille ja molempien siskoille (äiti ei kaipaa tällä kertaa joululahjaa kun on sapattivuotta viettämässä lähes toisella puolella palloa, taitaa olla turhan lämmintä lapasille...). Mitä te muuten hankitte miehelle joulu-ja synttärilahjaksi? Mulla se on edellenkin suuri ongelma, oon tosi huono ostamaan miehelle lahjaa. En oo oikeestaan ennen tätä suhdetta joutunut moista ajattelemaan, kun aiemmat on olleet sen verran lyhyitä ettei ole synttäreitä tai jouluja osunut matkan varelle. Ja nykyisenkin kanssa ollaan viimeiset 2 joulua oltu ulkomailla ja sopimuksesta ilman lahjoja.

Huomenna meen taas moikkaamaan sitä kaveria jonka vauva sai just nimen, ja silittelemään vauvaa :-) Tein sille parit peukuttomat lapasetkin kun kaveri pyysi. On muuten tosi helppoa! (7 veljestä: 24s, sukkapuikoilla nro 3,5-4 joustinta n.5cm, sit sileetä n.5cm ja kavennukset. Eihän niin pienet tarvitse peukkuja, helpottaa hommaa huomattavasti!)

Mun kroppa on mennyt ihan sekaisin pillereistä huolimatta...ennen menkat kesti tasan 5pv, aina, nyt viimeksi kesti puoli päivää (ja kaks tippaa, elättelin tietysti jo toiveita että olisi käynyt pieni vahinko ;-) ja nyt sitten tuntuu kuin olis Niagaran putous pöksyissä. Taas yksi syy lisää lopettaa pillerit vai mitä ;-)

Kovasti paljon plussaonnea teille mahdollisesti raskautuneille!

Vierailija

Juu päivä alkaa olla pulkassa, tai oikeastaan yö siis. Ruuat tehty ja lattia pesty. Enää ois aamupuuron keitto. Tää on kyllä tosi kivaa että osa tekee yövuoroja, on vähän seuraa työ-öiksi:)!

[color=red]Huomenia tosiaan muillekin Puolukoille!

Vierailija

Siis mukavaa että tehtävä on edennyt (menin vähän asioiden edelle!), siitä saa aina uutta pontta opiskeluun. Mäkin toivoisin pääseväni nyt tammikuussa sinne th-kouluun, on niin masentavaa aina hakea ja pettyä sitten kaikkensa yrittäneenä. Onneksi en oo täysin näihinkään hommiin vielä kypsynyt, etenkin tää on hirmu kiva paikka! Jaksuja syysmasikseen!

Vierailija

[color=blue] Höh Leijona! Ei kai se mies nyt tosissaan? Ootko itse aivan ehdoton siinä ettei pillereitä? Ei kai se haittaa jos joku pilleri aina sillön tällön unohtuu? Seksielämä kyllä on parempaa pillereillä kuin kumeilla! No tuskin se mies aikoo koko loppuikäänsä elää selibaatissa!

Nimigallup: Luultavasti kaks nimeä. Jotain aika perinteisiä varmaankin. Mutta voi olla että kolmekin, se on nykyaikasempaa...

LUNA: Mullakin tuntuu joskus olevan enemmänkin raskauskuumetta, tai että kaikista eniten tällä hetkellä oottaa sitä raskautta ja haaveilee siitä. Mutta eikö se ole ihan oikea järjestys, kun kuitenkin ensin pitää ne 9 raskauskuukautta kestää ennen kun saa käärön?! Eiköhän sitä kun tämä asia on " ajankohtasempi" niin ala haaveilla myös vauvasta! On nekin kyllä niin ihania ja sulosia ja lämpimiä paketteja, tuoksuu hyvälle...

Plussasäteitä Miitsulle! +++

Vierailija

testaan varmaan joskus loppuviikosta, tai mihin asti nyt maltan olla testaamatta: ei oo kotona uutta testiä polttelemassa!!! haluan toisaalta elää tässä epävarmuudessa ja jännityksessä onkos se uusi elämä siellä kasvamassa.... vaikka oishan se varmuus kiva saada pian! :)

Vierailija

Eilen illalla se sitten tuli lopullinen niitti!!

Mies ilmoitti että meillä ei harrasteta seksiä ennen kuin hommaan pillerit/kierrukan. Ja minä kun en niitä pillereitä jaksa muistaa popsia joka päivä ja sitä kierrukkaakaan en tykkäisi laitattaa. Ilmeisesti meillä tosiaan ollaan selibaatissa loppuelämä. Ellei sitten taas mies haluamaan niin paljon että antaa vaikka ilman kumia ja sattuis sillain se vahinko. Ellei nyt olis suuri ihme tärppi sattunu tuossa kuun vaihteessa, mutta senhän pitäis selvitä viikonloppuna. Mutta suuri todennäköisyys on että kuumeilen vaan täällä palstalla. =( Täytyy tällä viikolla käydä sitä serkun tyttövauvaa katsomassa jos sitä sais vaikka vähän hoitaa. =)

Vierailija

Täällähän on ollu vilkasta keskustelua yön aikana! Hyvä niin.

Voi Merineito, kumpa piristyisit! Onko teillä syyslomaa? Tiedän kokemuksesta että raskasta on elää viikot erossa miehestään, sekin varmasti vain pahentaa sun oloa, ja sitten vielä nuo kaikki muut päälle kaatuvat asiat! *halauksia* Älä vaan lopeta kirjottamista vaikka ei mitään positiivistä sanottavaa oiskaan! Jospa se siitä hellittäis...

Minä kävin eilen oikeen reippaalla kävelyllä, yritin miestä mukaan, mutta ei lähtenyt ja kävin yksin ja olin tosi tyytyväinen itseeni! Minä en oikeen yksin osaa käyä, ja puhuinkin koko matkan puhelimessa! Niin matka menee paljon mukavammin. Tosin loppumatkasta varpaat tuli kipeäksi ja myöhemmin huomasin että olivat veressä! Huh olipas rankkaa! Liekkö liian pitkät kynnet vai liian pienet kengät, tai ehkä molempia...

Illalla katottiin se uusi sarja Täydelliset naiset ja vaikutti ihan mukavalta. Samalla kudoin, tietysti, alotin ne haalarihousut siskon pojalle, aika paljon työläämmät kun nuo aiemmat projektit mutta hyvä siitä tulee!!!

Nyt työn touhuun! Touhukasta tiistaita myös muille!

Vierailija

[color=lightorange]säkin kuulostat nyt siltä että oisit raskaana;)! Oikeesti! Voisko olla mahdollista, vai millaisia pms-oireita sulla yleensä on? Voi kun täällä alkaisi oikein suuri vauvabuumi ja syksyllä meillä kaikilla oisi jo omat vaavelot! Kiva että sait sen tehtävän tehtyä, ei tarvi enää sitä ahistella:)! Mun on mentävä pian kaalilaatikon tekoon... täällä saa tehäkin oikein kunnon satsin!

Vierailija

kuin myös.. yövuoroa pukkaa!!! masu täynnä kun kävin ennen töihin tuloa ravintolassa syömässä!! olo on siis hyvin täyteläinen!! :)

väsy ei ainakaan viel paina mutta aamuun on aikaa viel!! seuraavakin yö ois viel valvomista!

onnea viimoisista pillereistä!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat