Raivostuttaa idiootit, jotka väittävät ALMANAKASTA LÖYTYVIÄ IHMISNIMIÄ KOIRIEN NIMIKSI!!! Esim. Jesse ja Jere.

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Jere on lyhenne Jeremiaasta, joka taas on raamatullinen nimi, ja tietääkseni raamatussa ei paljon kertoilla koirista, ainakaan nimillä mainiten.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä, tai oikeastaan päinvastoin: minua on aina häirinnyt, jos eläimille annetaan almanakasta löytyviä ihmisen nimiä. Lemmikkien nimet voisi pitää erillään.

Vierailija

Mitä väliä?

Jere voi jonkun mielestä olla koirannimi, toisen mielestä ihmisen. Mitä se haittaa? Kautta aikain on eläimet saaneet ihmistenkin nimiä ja niitä eläimen niminä pidettyjä on napattu lasten nimiksi. Miksi ihmeessä pitäisi olla erikseen ihmisten, koirien, lehmien, sikojen ja kissojen nimet? Kukahan sitten vahtisi ettei vain emakkoa sanota Sirpaksi?

Kyllä sä olet aivan vapaa laittamaan lapsen nimeksi vaikka Omena (perinteinen lehmän nimi) ja mä voin laittaa koiran nimeksi vaikkapa Antti.

Vierailija

Musta on ihan kivaa että ei oo vaan niitä " koiranimiä" ! Hyvänä esimerkkinä se " Simo ja Irmeli" -mainos... mä haluan esitellä sulle yhden Pasi ja sit se tulee sellasen ison koiran kans jonka nimi on Pasi... :D Hauskaa, mun mieheni nimi on Pasi XD

Vierailija

Sieltähän tuo nettakin nykyään löytyy. Tyttöni on netta siitäkin huolimatta että odotusaikana näin sennimisen lehmänkin :)

Eipä haittaa minua, meillä on jonkun mielestä ehkä kaikilla lapsilla (4) koiran tai kissan nimi.

Omasta mielestäni ne ovat kauniita nimiä ja sopivat heille hyvin.

Vierailija

Edelleen kun kuulen jonkun nimen olevan Jesse, ajattelen että pojalla on koiran nimi. Jesse -nimisestä koirasta en tosin ajattele, että sillä olisi pojan nimi =). Lehmän nimistä puheenollen, eikös nyt jo niidenkin nimiä anneta lapsille: Kaneli, Vilja jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat