Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TRUPLAT TIISTAINA ****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Yö meni ihan pipariksi. En tajua miksi en saanut nukuttua. Mulla on tällä viikolla pari esitelmää ja ne kait jännittää... tai jotain. Heräsin itsestään jo ennen kuutta.

Kai se päivä tästä lähtee. Vasta illan suussa kotiin. Nyt täytyy lähteä kouluun.

REIPASTA PÄIVÄÄ!!!!!

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

axe(onko se oikein axelara)on jäänyt hyvin mieleeni.luin plussastasi ja sitten kurjasta tuurista!ja nyt olen jännännyt puolestasi,miten käy!

paljon peukutusta ja onnea matkaan!

itsellä tänään ollut se " päivistä pahin" päivä jolloin ei mikään mene nappiin ja siksi tylsistyneenä roikun täällä koneella.tuntuu ettei viitsi

Vierailija

Mii: huomaa että sitä yritystä on oottanu niin kauan niin ei sitten malttais hetkeäkään enää oottaa sitä odotusta! Ja varmaan näillä sivuilla ja muiden raskautumisvaikeuksista lukeminen pahentaa oloa: tieto lisää tuskaa! eli pelko lapsettomuudesta kasvaa!! Pikaista plussaa toivotellaan sinne!! :)

Huomaa että mies ei oo kotona niin en tee muuta kun notku koneella...

Marieela: niin kierrot ennen menkkoja ollu tasaset ja oletan et sitä ois edelleen... torstaina jos sais testiin vahvistusta!!

Taidan alkaa valmistautumaan töihin lähtöön, vika yö vielä jaksettava!! Öitä vaan kaikille!!!

Vierailija

Lähden taas kohta harjoitteluun ja tulen huomenna yöllä. Testaa [b]Miitsu[/b] to uudestaan, niin mäkin ehdin " reaaliaikaisena" mukaan;)

[b]Marieela:[/b] Älä vielä luovuta!! Mistäs sen tietää, jos tuo tuhru on merkki raskaudesta!! *tsemppaa*

[b]oma napa:[/b] Kiitos [b]kaikille[/b] lohdutuksen sanoista!! Tuli hyvä mieli, kun välitätte! Ei aina jaksa miehellekään valittaa.

Lämmöt oli edelleen tänään koholla:) Eli ehkä se ovis oli nyt *peukuttaa* Eilen illalla vihloi masua niin, etten löytänyt sängyssä hyvää asentoa.

A kp49/22

Vierailija

neiti 21!

oletko koittanut vatsavaivoihin maitohappobakteeri kapseleita tai jauhetta siis?

senhän voi laittaa maidon joukkoon(käsittääkseni annat pullosta maidon).

meillä on ainakin ne 2 kertaa kun vatsavaivoja vauvoilla ollut,ollut mait.hap.kapseleista parempi apu kuin kuplatonista.ja sitten apteekissa on nykyään vastaavia tuotteita,neuvolan mukaan tehokkaampia kuin kuplaton.

ja ton maitoh.bakt.saa nykyään myös tippoina,kovin on vaan tyyris!

nyt ruokaa laittamaan,mies saapui kotiin töistä!

L

Vierailija

Onko sulla koskaan heittoja kierroissa?? jos ei meinaan niin aika selvätlä plussalta vaikuttaa ;) Pidetään peukkuja et plussa vahvistuu torstaina :)

Nekku, sullekin toivon teidän haluamaanne vastausta testitikkuun ;)

Mä yritän syödä väkisin nyt. On niin pahaolo ettei tosikaan.. Mutta se kakku, siis vanhaa ja siel kananmunaa ja kermaa, kaipa ne hiukan olivat jo tosiaan itsensä irtisanoneet ;)

Mäkin menen illaks keramiikkaan ja kohta yritän ennen sitä pojan kans ulkoilemaan..

Vierailija

Ja hyä et asiat anoppilan kans vatvottu, vaikkei luottamusta sillä palauteta. Toivotaan et ajan kanssa anoppi tekis työtä voittaakseen luottamuksesi :)

Mulla tuli mieleen joo se BabyBlues, minne katosi?? Ilmoitteliko loptteavansa pinoutumisen vai mitä ihmettä? Olenko ollut huolimaton enkä ole huomannut??

Minä niin taas täällä.

Tytölle tuli kaveri meille leikkii. Tuo kaveri on yks maailman kilteimmistä ja kohteliaimmista lapsista. Samalla myös kovin kovin herkkä. Olen ollut hänen esieskariopena kun odotin poikaa eli 2002-2003 ja miten hienoa että hän on ystävystynyt juuri mun tytön kanssa ihan kuulemma hehkuttamiseen asti -> koko koulun alkamisen alusta olen kuullut omalta tytöltä tätstä kaverista kuinka kiva, ihana, kiltti, pla plaa plaa hän on mut kertaakaan ei ole tullut vielä meille kylään vaik kuin on tyttö toivonu. Eilen sitte synttärikekkereillä tuo tyttö/kaveri oli meil ekan kerran ja kun hänen äiti tuli hakee, kertoi että heilläkin tyttö hehkuttaa koko ajan minun tytöstä. Ja nyt kun tuo tyttö näki eilen mut, haluu tulla joka pvä meille kylään *ihan otettuna täällä* ;D

Meni jaarailuks, mut äidin onni on lapsen onni ;) Tyttö on saanu muutamalt tytölt sen verran pahoja juttuja niskalleen et ihanaa et viimein loksahtaa kunnon ystävä kohdalle =))

*häipyy tyytyväisenä..*

Vierailija

..mulla särkee hiljalleen päätä, joten pikasee käväsen :)

Neiti, se cuplaton itse asiassa pilkkoo pienen ilmakuplat suolistossa yhdeksi isommaksi jotta vauvan on helpompi pieraista se ilma ulos. Pieniä kuplia kun vauvan taidot ei vielä hallitse. Se on hauska kokeilla esim. näin -> laita teelusikkaan pari tippaa culpatonia, heitä lusikka tiskialtaaseen missä on fairya ja vettä=tiskivesi valmiina. Kaikki kulpat hävii paris sekunnis ;)

Voimia ja parempaa yötä toivottelen..

Emmasanna ja KAtzu: mäkin näin kaiken maailman unia raskaan olles, tosin nään vielkin ;)

Toivottavast saat KAtzu pian miehen vierellesi :)

Miitsu, kyllä se plussa sielt sitte tulee kun kerran niin säännöllinen kierto sulla :)

Mä tykkään kans siitä Vanilja-sarjasta MII. Mul on Pentikin omena sarjaa kaapis :)

Joo, ei niit hyviä kavereita aina löydy vaik kaupungissakin asuttas SERPPU. Tääl tuppaa olee 3 tyttöö mitkä kiroo jo tos iäs (5-7vee) ja uhkailevat kuolemalla ym ym kamalaa. Siks olen toivonu tytölle kaveria kuka on kasvatettu eikä annettu olla vapaasti ilman huolenpitoa.. :/

Nyt en muista mitää muuta ja päätä jomottaa niin ilkeesti et huomiseen tytöt. Anteeksi pikanen poistuminen...

Öitä!

Vierailija

sori,miten sotkinkin noi vuodet.niin,löytyy siis 4v(eilen täytti)pojan vesseli joka siis samaa ikää sun tytön kanssa.

mutta uhmaa hälläkin,ekaa kertaa;)

L

Vierailija

Non niin, kotona taas ja mummolasta tuliaisena farmarin takakontillinen omenoita ja molemmilla lapsilla räkätäuti... Täsät on taas hyvä jatkaa :o/

Nyt on sitten anopin ja miehuudenkin kanssa se lastenhoito asia selvitetty. Ruokaa olivat saaneet, vaikka toisin silloin ymmärsin, mutta vaippa oli jäänyt vaihtamatta, kun ei ollut kakkaa tullut, niin pelkkää pissaa ei ollut sitten " huomattu" vaihtaa. Se turvaistuin asia täytyy käsitellä sisarusten kanssa, jahka täällä päin näkyilevät seuraavan kerran. Vaikka anopin kanssa on nyt asia käsitelty, niin kyllä t o d e l l a tarkkaan mietin, ennen kuin hänelle enää lapsia jätän, luotto kärsi kovasti.

Neidille sinne kovasti jaksuja! Toivottavasti sinulla on joskus mahdollisuus ottaa univelkaa päikkäreiden muodossa takaisin.

Tuplailijoille hermojen hallintaa ja rrrunsaita plussasäteitä ~~~~~~~~~~~~~~~~~~>

Leannalle myös minun puolestani tervetuloa!

Piipaa: Olet tehnyt tosi kivan pinon-aloituksen noille heinäsirkoille!! :o)))

Neuvolassakin ehdin käymään tässä omenapiirakoiden paistamisen välissä: Sf oli pomsahtanut kuukaudessa 6cm... ja nyt sitä painoakin oli tullut :o( Täytyy alkaa karsimaan noita leivonnaisia omasta ruokalistastansa (rakennusmiehille niitä on pakko vääntää kuitenkin päivittäin...).

Näin

Serpenttiini ja Nuhanenä rv 23

Vierailija

[b]emmasanna[/b]: On muuten erittäin yleistä raskaana olevilla - nuo unet ;D MOnet puhuu, kun näkevät kaiken maailman ihme unia ja etenkin seksi-unia :I [b]Katzukin[/b] oli nähnyt hieman epätavallista unta..

[b]Serppu[/b]: Meillä on käynyt hyvä tuuri naapureitten kanssa, vaikka korvessa asutaankin ja naapureita on tasan neljässä talossa! Kahessa talossa asuu tyttöjä, 2x5v ja 3v. Kaikki pimut tulee hyvin juttuun keskenään ja yhdessä lähes aina touhottavat pitkin " kylää" . Mut on se varmasti ikävää, jos ei oikein kaveri löydy.. Kun se on lapsille suuri osa pientä elämää ;)

[b]Marieela[/b]: Kiva kuulla et teidän tyttö on löytänyt mukavan kaverin :) Ehkä se pilaantunut kakku, kertookin enemmän kun arvaatkaan ;D Ei taida sullakaan olla enää montaa piina päivää.. (en nyt just muista mikä kp)

[b]JoHelle[/b]: Kyl tosiaan on aika mennyt kovaa vauhtia!! Kun vielä vuos sitten tuntu, et onhan teilläkin vielä aikaa ;) Nyt se sit koittaa ja varmasti tunteet heittelee vähän kärryn pyörää, ehkä kuiteskin hyvässä mielessä :)

Kyl nuo [b]Miinkin[/b] ajatukset on täysin luonnollisia! Ja et varmasti oo ainoo joka kokee noin :)

Tilasin Tupperilta Leivinalustan (kun sattu olee tarjouksessa), meillä kun on puiset tasot, niin aina tulee väsättyä leivinpapereitten päällä pullat ;)

HUomenna sisko tulee yhen kaverinsa kanssa käymään, joka kattoo noita tytön vanhoja vaatteita (niin siis myyn sille niitä, jos kelpaa).. Sais vähän taskurahaa :)

BB kyl täytyy kattoo tänään - en oo KOLMEEN päivään kerenny kattoo!! *apua* ;D Kertokaa mitä siel on tapahtunu?! Äänestyksen lopputuloksen katoin sunnuntaina..

Kauniita unia - omien kultien kuvia :D

Vierailija

Emmasanna, kyl sä saat hehkuttaa. Ei se ole meiltä pois :)

JA kylhän mulkin esikoinen tärppäs heti ja viel toinen ja kolmaskin. Nyt tää 4. raskaus vaan ei meinaa tärpätä. Mä en siltikään usko viel mun iän olevan esteenä, vaan mun vaisto sanoo näistä mun kierroissa olevan jotain häikkää. Toivottavasti torst. asiaa tulis jotain selvyyttä. Kallista se varmaan ainakin on -> yksityiselle menen. Mut mul on vakuutus, jos sais sen jotenkin sairauden hoidon piikkiin ;)

Missäs kaikki ON??? mul on tylsää ja ei jaksais mitään taas vaihteeks..

Vierailija

Kotiuduin koulusta tunti sitten. Nyt on sitten suihkussa käyty ja syöty. Pari tehtävää pitäisi vielä tämän illan aikana vääntää. Luulen, että viime yön huonon nukkumisen jälkeen nukun tänä yönä kuin tukki. Niin rankka päivä ollut. Näin jotain ihmeunia viime yönä ja ne varmasti heikensi unen laatua, jotain tosi sekavaa niissä oli...

Tervetuloa joukkoon Leanne!

Johelle: teillä ei ole enää kauaa yrityksen alkuun - onko yhdet menkat enää vai? Kyllä aika on mennyt nopeasti.

Kylläpä väsyttää.

Neidin vauvalle parempia yöunia toivotellaan.

Vierailija

Kirjotin just kai puoli tuntia ja oikein perusteellisesti ja kuinkas kävikään! Sinne meni bittiavaruuteen kaik! :/

Mut siis Leannalle tervetuloa minunki puolesta!

Muuta en nyt enää kerkee kirjotteleen tälle päivälle, ja rupes niin **tuttaanki ku ihan just rupes nippaileen toiselta puolelta eli ovista pukkaa ja mies tulee aika tarkkaan 27 tunnin kuluttua. Onkohan mahollista et silloin vielä vois jotain tapahtua ?!?!?!? En ala jos menee näin hilkulla ohi! Ja jos se nyt on siellä niinkin avoimilla mielin vauvan suhteen niin ...nii-i. Hele! Hmm..nyt se nippailu loppu. Mut BB alkaa..

Moi!

Vierailija

En eilen jaksanu kirjotelle kun oli pää ihan järjettömän kipeä. Luulin et ois nukkumalla menny ohi mutta p***at! En kyenny edes nukkuman välillä ku niin sattu!:/ Nyt sitten " puukko lapaluun alla" eli hierojaa kai tässä tarvis..No niin ja asiaan.

MII: Häntä pystöön ja jospa se tauko tosiaan vähän rentouttais teitä molempia ja olisi sitten parempi mieli seuraavassa kierrossa!=) Ja tosi harmi se lahjakortti.. Toivottavasti löytyy!!!!!!!!!

Paranemisia PIIPAAN pienille! :)

MIRULII: Toivottavsti olo on jo tänään parempi!

Ja toivottavasti MARIEELAN tuhruttelut jäi pois ennen kuin kerkesi oikein alkaakkaan! Mokomat...

En ole ihan perillä pilereiden toimintaperiaatteesta, mutta on kai olemassa sellasia jotka estää ovulaation ja sellasia jotka estää kiinnittymisen?? Kun olen kyllä pillereiden aikaan oviksen aina bongannu.. ja nyt tässä kierrossa ei ole vielä ollut. JA MIES TULEE HUOMENNA! :) Ja eilen oli taas puhelimessa puhetta niistä kortsuista. Eka se oli niitä menossa hakeen, sit sano että ei kai niitä tarvi, et jos tulee raskaaks niin sit tulee (niin siis minä sanoin et ei ainakaan netin laskurin mukaan pitäs olla kovin hedelmälliset ajat!;)) ja lisäs vielä että minä en kai ainakaan pitäs pahana vaikka " vahinko" tulis. NO EN TOD! Eli nyt sitten oon yön miettinyt et onko se kääntämässä kelkkaansa pikkuhiljaa, ei vaan kehtaa tehdä sitä niin että hän vaikuttas jotenki että ois antanu periksi. Vai jatkuuko ne puheet joista olen jo kerran maininnu/kieltäny?? Hmm......

Anteeksi tämä kamala pitkä selostus, on vaan toisaalta aika jännä olo, kun huomenna se peipe tulee ja niitä ovislimoja/kipuja ei ole vielä näkynyt. Eikä kelleen voi tätä hehkuttaa..paitsi teille tietty ja siitä oon kiitollinen!!!!!! :D Nyt pitää mennä valmistautuun kouluun. Hyvää päivänjatkoa!!!!!!

Vierailija

Marieela; hienoa että tyttö on löytänyt niin ihanan ystävän! ja toivottavasti ystävyys jatkuu!!

Nekku: no viimein saadaan sunkin tilanteeseen varmuus :) toivotaan että testit kolahtaa pian luukusta!!

Axe: mä testaan varmaan torstaina, perjantaina kuitenkin mentävä illaksi töihin niin en haluis silloin....

Nakkikastike porisee hellalla ja perunat on pian kypsiä... meinasinkatella sen eilisin täydelliset naiset kun nauhotin sen! Sitten onkin jumppaan lähtö!!

Mukavaa iltaa kaikille!!!

miitsu kp31/28 tai sitten rv4+jotain????

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat