EN aio käyttää enää mitään ehkäisyä: en syö hormoneja, en paa kierukoita.

Vierailija

Jos tulee lapsi, niin tervetuloa. Kondomia käytetään.

Hormoneista tulin mielipuoliraivottareksi ja kierukka kuulostaa luonnottomalta.

Seuraavaksi mies saa mennä sterilisaatioon, kun katras on täynnä.

Kommentit (13)

Vierailija

Kortsujen ja varmojen päivien yhdistelmää käytetty meillä 13 vuotta. Sitten kun päätettiin ryhtyä vauvantekoon, tärppäsi ekasta kierrosta, koska tiedän niin hyvin milloin munasolu irtoaa.

Vierailija

Minä tein saman päätöksen puoli vuotta sitten. Enkä ole katunut. On ihanaa, kun tietää että kaikki mitä kropassa tapahtuu johtuu minusta ja minun omista hormoneistani, ei mistään keinotekoisesta!

Ja kakkoselle, Nuvaring oli minulle nimen omaan se viimeinen pisara... Jos renkula, joka lääkärin mukaan ei juuri koskaan aiheuta mitään oireita ja jota kukaan ei enää vaihda pois kun kerran kokeilee saa: naaman kukkimaan, alapään kutisemaan, valkovuodon lisääntymään järkyttävästi, mielialat heittelemään ja muutenkin olon ihan totaalisesti " ei minuksi" ja jos jopa mies ehdottaa, että voisko siitä renkaasta luopua, niin minusta ko. kapine on vihoviimeinen, minkä pilluuni työnnän!

Että silleen...

Vierailija

äidillä kuukautisista tuli TOSI kipeät sterilisaation jälkeen. ajattelinkin, että jos meille vielä 4. lapsi tulee, mies saa olla se, jonka putket pistettän poikki.. =)

Vierailija

meillä on ollut sama meininki aina (lue: nyt seitsemän vuotta). En suostu altistamaan täysin tervettä ja hyvinvoivaa kroppaani ulkopuolisille hormoneille ihan vaan tavan vuoksi. Lapsia on yksi, toinen tulossa, molemmat suunniteltuja (eikä ole ollut lapsensaantivaikeuksia). Seitsemään vuoteen mahtuu vain yksi välinerikko (kumi siis hajosi). Innokkuudeltamme emme taida olla huippuluokkaa, mutta ei tässä tosiaan mitään selibaattiakaan ole vietetty!

Vierailija

mietin minä. olen niin kertakaikkisen VITTUUNTUNUT!! nyt nuvaring kokeiloussa, viikon päästä heitän mäkeen. menkat ei ole loppuneet lainkaan sen jälkeen kun renkaan laitoin (kaks viikkoa sitten) siitä seuraa vitutus ja raivarit- kaikki kärsii.. =(

Vierailija

Pillereitä söin joskus todella huonolla menestyksellä 2-3 kuukautta ja se oli niin kamalaa, etten enää koskaan moisia myrkkyjä popsi. Kierukka taas on jo ajatuksenakin niin outo, etten semmoista kyllä sisuksiini halua. Onhan niitä tietysti muitakin ehkäisykeinoja, mutta ne kyllä aina tuppaa sisältämään jotain hormonia, enkä ylimääräisiä mömmöjä kehooni pumppaa :P

Kumia siis käytetään meilläkin, ja jos joskus sattuu suloinen pikkuvahinko, niin ei haittaa! Huom. molemmat ollaan sitä mieltä, en vain minä ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat