Kysely

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyykö teidän tuttavapiiristänne tai asuinympäristöstänne henkilöitä, jotka täysin tahallisesti aiheuttavat juoruilullaan tai muilla teoillaan muille ihmisille harmeja?

Henkilöitä, joiden omat parisuhteensa eivät onnistu, joten pitää yrittää rikkoa myös muiden parisuhteet?

Kommentit (11)

Vierailija

Eli jatkoa:

Henkilöitä, joille on pakkomielteenä " kokaista" kaikki paikkakunnan ulkomaalaismiehet? So. ulkkarimiehet ovat ko. henkilöille ainoastaan " objekteja. Kun samalla yritetään päästä vaimojen ja tyttöystävien kautta " piireihin" .

Eli siis henkilöitä, joiden pää-elämäntehtävä tuntuu olevan toisten elämän sekoittaminen, jopa tuhoaminen?

mrs_O:

Lainaus:

Löytyykö teidän tuttavapiiristänne tai asuinympäristöstänne henkilöitä, jotka täysin tahallisesti aiheuttavat juoruilullaan tai muilla teoillaan muille ihmisille harmeja?

Henkilöitä, joiden omat parisuhteet eivät onnistu, joten pitää yrittää rikkoa myös muiden parisuhteet?

Vierailija

Mies kuitenkin reissaa ympäriinsä harrastuksensa tiimoilta ja yleensä mukana on enemmän naisia kuin miehiä. Kuitenkaan mitään syytä huoleen ei ole, tosin en ole pätkääkään mustasukkainen luonne, koska menisihän tuo jos olisi mennäkseen, minun kiukutteluistani huolimatta.

Baarissa ovat naiset joskus lähestyneet ja pyydelleet puhelinnumeroa, muttei mitään sen vakavampaa.

Vierailija

Kysyin sitten kerran mieheltä että muistiko kaveri kertoa että mulla oli sipsipussi kainalossa ja söin kaiken ihan yksin. Siihen tais loppua raportit...

Vind:

Lainaus:

Eli kun liikun yksin kaupungilla, siis ilman aviomiestäni, ei mene kauaakaan kun mies tietää missä olen. Ja useimmiten tarina kertoo minun olevan jonkun miehen kanssa.

Ja julkisilla töihin mennessä, jos vieressäni istuu mies, se on aivan takulla seuralaiseni.

Ilmeisesti kukaan ei saisi olal tyytyväinen liittoonsa, ei mies eikä vaimo.

Vierailija

mut sellaisia ulkomaalaisia, yleensä tummaihoisia, miehiä kyllä löytyy jotka vakkariparisuhteestaan huolimatta metsästää suomalaisia (vaaleita) naisia tuolla yöelämässä.. ja päivisinkin välillä. Sitten on tietysti naisia, jotka ovat kovin suostuvaisia tuollaisille miehille, mutta enpä menisi sanomaan, että se (aina) olisi naisista lähtöisin. Kyllä ne miehetkin osaa...

Vierailija

mutta sen jälkeen kun huomattiin minkälaisia naisia tämä on, niin välit laitettiin poikki ja muutettiin sopivasti poiskin hänen naapuristaan..

Epätoivoisesti yritti kaveerata aina vaimon kanssa ja vikitellä samaan aikaan hänen miestään. Ehkä jonkunlainen hyväksytyksi ja halutuksi tulemisen tahto siellä taustalla, kuitenkaan ei ollut vain yksi perhe vaan monta joitten elämää hän yritti sotkea.

Meitä on moneen junaan.

Vierailija

...Ystäväpiirini tuollaiset henkilöt eivät mahdu, mutta tiedän kyllä joitain sekä suomalaisia naisia että ulkomaalaisia miehiä, joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa tai mielenkiinnon kohdetta kuin juoruilla useimmiten pahaa toisista, varsinkin moku-pareista, joilla " menee hyvin" . Ja sitten yritettään saada näit puolisoita epäluuloisiksi ja kaikenlaisia juoruja vaikka menneisyydestä " herätellään eroon" yms yms.....

Vierailija

mrs_O:

Lainaus:

Henkilöitä, joiden omat parisuhteensa eivät onnistu, joten pitää yrittää rikkoa myös muiden parisuhteet?

Juu, tällaisia ihmisiä valitettavasti löytyy kaikkialta. Ei varmaankaan ulkomaalaisen miehen takia, vaan ihan vain siksi, että heillä itsellään on niin paha olla, ettei toisen onnea kestä katsoa. Itsetarkoituksellista pahansuopuutta ja elämän sotkemista. Ja sitä ei voi käsittää.

Tai toisaalta, nyt kun ajattelen, niin kyllähän se ulkomaalainen mies on herkullinen juoruilun kohde. Tosiaan, kyllä silloin alussa oli vaikka minkälaista ennakkoluuloa ja ihmettelyä ja pirujen maalaamista seinille. Mutta nyt kun ovat huomanneet, että hommahan toimii, ovat myös puheet loppuneet.

Joskus kun lueskelen juttuja AV-palstalla huomaan, että siellä tämä pahansuopuus oikein rehottaa. Miten se on mahdollista?? Ketä ne ihmiset ovat? Ei kai fiksut, suomalaisnaiset oikeasti ole tuollaisia...

Vierailija

Naapureita en oikestaan edes tunne, eikä kukaan heistä ole sekaantunut elämäämme. Ystävät on ystäviä, kauan tuollaista käytöstä ei ystäväpiirissäni katsottaisikaan. Tuttavat myöskään ei ole koskaan puukottaneet selkään, eli onneksi tuollaisilta tapahtumilta on vältytty.

Vierailija

Eli kun liikun yksin kaupungilla, siis ilman aviomiestäni, ei mene kauaakaan kun mies tietää missä olen. Ja useimmiten tarina kertoo minun olevan jonkun miehen kanssa.

Ja julkisilla töihin mennessä, jos vieressäni istuu mies, se on aivan takulla seuralaiseni.

Ilmeisesti kukaan ei saisi olal tyytyväinen liittoonsa, ei mies eikä vaimo.

Vierailija

Aasialaiset miehet eivät ehkä suomalaisten mielestä ole niin kuumaa kamaa? Toisinpäin on kyllä käynyt: miestäni on pidetty liian hyvänä saaliina tuhlattavaksi suomalaiselle naiselle. Eli jotkut neitoset aikoinaan kovasti piirittivät miestäni. Mua kohdeltiin niin kuin en olisi ollut olemassakaan. Ja epäilyjä suhteemme toimivuudesta saan kuulla vieläkin, tosin vähemmän kuin ennen. Turha näistä katkeroittaa mieltään. Tiedämme miehen kanssa molemmat, että olemme toisillemme riittävän hyvät.

Vierailija

Itse asiassa minä en tunne (tai tiedä) lainkaan noita surullisen kuuluisia ulkomaalaismagneetteja, joita sanotaan muka suomalaisnaisissa olevan paljon (ainakin Suomi24-palstan mukaan). ;o) " Laji" on täysin tuntematon minulle - en edes etäisesti tunne ketään, joka olisi ainakaan muiden tietoisesti ja tarkoituksella kellistänyt monta ulkomaalaista, saati tehnyt sitä satuttaakseen muita...

Lähinnä tunnen perheitä ja pariskuntia, joissa parisuhde, rakkaus ja yhdessaolo on edennyt kuin missä tahansa suhteessa luonnollisesti - toisilla menee hyvin läpi elämän ja toiset eroavat jossain vaiheessa... Baarissa joskus nuorempana saattoi muutama kikattava blondi laskea takamuksensa meidän pöytään heti kun itse lähdin käymään vaikka vessassa, mutta juro mieheni kyllä ainakin nykyään tuntuu saavan heidän kaikkoamaan hyvin pian - jos edes nykyään kukaan viitsii miehen pöytään istua. ;o) On tainnut elämän kuljettaessa miehen poskilta kaikota se uutuuden karheus ja komeus, tavallinen mies vain jäänyt jäljelle. ;o)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat