Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jouluisten tiistaitäpinät

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En ainakaan teitä täältä vielä löytänyt...Onko käynyt kerrankin niin,että yöunet on maistunut :))

Täällä ainakin jotenkuten ja nyt tai ei koskaan,alkaa kaappien siivous.Suunniteltava kaikki uusiksi,että saa vähän lisätilaa vauvan kamppeille.On kyllä ylimääräistäkin kaappia hommattu,mutta ei taida riittää.

Olisikohan jollain tiedossa hyviä lastenvaatesivuja(nettikauppa).Kovasti olen haeskellut,eikä nuo luomu/pellava-vaatepuoli oikein kiinnosta.Kovat hinnat....Näköjään on aika mahdotonta löytää vaatteita,jotka sopisi niin tytölle,kuin pojallekkin.Meillä kun ei sukupuolta vielä tiedetä.Aina on vaihtoehtoina joko vaaleansininen-tai punainen.ja vaikka tietäisikin,en silti haluaisi esim.tytölle pelkkää vaaleanpunaista.Olisi mukava tilailla jotain 55cm vaatteita nyt etukäteen,mutta ei löydy hyviä.

Että semmosta tänään mielessä taas,nyt hommiin että tulee jotain valmista.Oikein mukavaa päivänjatkoa!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kylläpäs piristi kummasti mieltä, kun kävi vähän shoppaileen... Joululahjoja tosiaan haalin kasaan ja isyyspakkauskin alkaa oleen valmis.. Tytölle on oikeestaan jo kaikki joululahjat hankittu, niin että joku isompi juttu vielä täytyy ostaa...Pitäisi varmaan hankkia jo miehellekkin joululahja, mutta ideat on aika vähissä kun tonne isyyspakkaukseen on sujahtanut jo niin paljon kaikkee...sikarit ja krapulajuomat täytyy vielä hakee pakkaukseen. ( citymarketissa ei ollut enää niitä krapulajuomia..niitä mitkä oli lasipulloissa sellasta oranssia litkua.. mistähän sais..?)

Täällä oli yhtenä päivänä muuten puhetta, että kuinka monen mies tietää että vaimoke pyärii täällä sivuilla ja kirjottelee tänne.. No mun mies tietää kyllä että täällä oon jokapöivä vähän joka välissä, mutta en tiedä tietääkö se mun nikkiä ja en ainakaa usko et se täällä käy lueskelemassa. Mä luulen attä ainakin pari mun kaveria tietää mun nikin ja itekkin oon tunnistanut pari kaveriani täältä. (en siis jouluisista)

Shoppailunhimo on aikas kova, taidan lähtee vgielä uudelleen kaupoille. Aamulla pääsin yksin, kun tyttö oli kerhos, nyt täytyy ottaa se mukaan.

Mä muuten heräsin yöllä puolineljä ja jostai mun päähän tuli ajatus, että riittääköhän meiän auton turvavyöt tohon vanhaan kaukaloon..tytön aikana oli eri auto. Aamulla olin sit jo 8 jälkee pihalla testaamassa.. nippa-nappa meni.. oli sen verran työläs laittaa etten taida irrotella kaukaloa juuri ollenkaan..

narnia 31+2

Vierailija

Nyt on sitten Lahjan lapsen häkkisänky maalattu!! En ihan heti ala siihen hommaan. Muuten kivaa kyllä mutta niitä pinnoja on rasittava maalata kun ovat pyöreitä ja ihan kiitettävän paljon, toi kun on sellanen jatkettava malli. Mietin tuossa vaan, että jokos toisi tuonne makkarin tukkeeksi vai miten. olisi se anoppi voinut taloa suunnitellessaan ajatella, että huoneissa on kokoa eikä mitään nukkumasoppia!! Juu. Mutta yöpöydät veks niin sitten on hyvä.

poikakin leikkaa nurmikkoa, piti oikein käydä videota kuvaamassa, harvoin lokakuulla pihaa ajetaan!! meilläpäin ainakaan. lehtiä nyt kerätään vaan oli nurtsi kasvanutkin reilusti.

On kyllä ollut mainiot kelit tänä syksynä, ihan tuon raksankin kannalta, ei ole rekatkaan rypeny kun ovat tuoneet tavaraa. Tosin ukko teki kyllä hyvät alustukset joka paikkaan navetan ympärillekin mutta kuitenkin. Nyt siellä kattoelementtejä nostetaan, neljäsosa enää puuttuu ja nekin tulee tänään valmiiksi. äkkiä tulee valmiin näköistä kyllä. niin komeat ikkunatkin tulee ettei ole talossakaan..

raksaukot mielissään kun tuon videokameran kanssa oon pyörinyt kuvaamassa.. Dokumenttia muistoksi.

En muuten minäkään nukkunut kovin hyvin, on se kumma miten sitä voi olla ihmiskeho näin surkea että häkkisängyn maalaamisesta voi tulla paikat kipeiksi. Eilen aamulla mietinkin miten kivasti on mennyt nyt aika pitkään, siis ei ole hirveästi supistellut eikä liitoskivutkaan ole juuri vaivanneet. Kiitos vyöhyketerapian enkähän muutenkaan ole tehnyt mitään kuin pakolliset kotihommat.

Vaikka kyllä meikää muutenkin valvottaa, pitää tuumiskella kaikkea älytöntä..

Jep, vaan meenpä juomaan teetä, ettei vaan pääse tulemaan kylmä.. Ukko on kummissaan kun yleensä olen oikea vilukissa joka hipsii villatakki päällä ja villasukat jalassa vaikka meillä on yleensä lämpöä sisällä +23. vaan nyt on aina kuuma, koko ajan kysyn, että et kai ole mennyt laittamaan lämpöä päälle täällä on KUUMA. on tuo rakas lämpöpatteri lämmittämässä. mikähän jalkapalloilija tästäkin tulee tai voimistelija, on se sellaista möyryämistä välillä!!

Lahja ja Joulutonttu rv 30+4

Vierailija

työpäivä takana, VÄSYTTÄÄ!

Yöt on kyl melko hankalia, kun saa tosiaan juosta vessassa ainakin sen 5 kertaa yössä. Ennen nukahtamista joutuu käymään ainakin kaks kertaa ja yöllä herään ainakin kerran (parhaana yönä 5 kertaa) vessaan...!=/

Meillä myös vissiin melkoinen yöeläjä tulossa, meinaan kun kuulemma möyryää joka yö aivan hulluna, mies meinaa mennä aina paniikkiin kun kuulemma herää siihen kun pikkuinen potkii sitä selkään! =)

Jos se pitää paikkaansa että vauvalla on sama rytmi synnyttyäänkin, niin ei tämä mami kovin pitkiä yö-eikä päiväunia saa...!!=/

Tietääkö kukaan, voiko vauvan rytmiin jotenkin vaikuttaa, et se alkais jo kohdussa oppimaan, et yöllä pääasiassa nukutaan ja päivällä sit saa riehua...? =)

selkä ja jalat ei tykkää odottamisesta, tai siis isosta mahasta...pitäisi varmaan testata sitä tukivyötä...

Katselin tuossa eilen illalla vauvanvaatteita ja tulin siihen tulokseen että niitähän saa hankkia vielä vaikka ja kuinka paljon!!!!

Meillä ei oo kun muutama body ja pari potkupukua ja sukkikset ja kietaisupaita!! Toki oon tiennytkin että eihän nuo riitä mihinkään mut eilen tosiaan kun niitä katselin ja hoksasin, että AIKA LOPPUU KOHTA KESKEN!!! niin on kyl pakko päästä viikonloppuna niitä hakemaan kun lähdetään äidin, (tulevan mummon) kanssa vähän shoppaileen... sen taas tietää et ei sieltä tosiaankaan ainakaan tyhjun käsin takaisin tulla!!!!=)

Apuva, tulipas pitkästi kirjoitusta, anteeksi!!!=/

*mami ja iitaeemeli 31tasan!*

Vierailija

Tänään on ollut aamu, jolloin arki ei tahdo sujua. Herääminen oli vaikeaa, aamupalaa laittaessani tuijotin juustopakettia, kurkkua ja tomaatteja varmaan monta minuuttia, kompastuin paperikoriin ja hiuksetkin ovat ihan huonosti. Voi kurjuus ;-) No ei... Kivaa, että illalla on se tapaaminen Sanomatalossa :)

Meillä oli eilen illalla keskustelua isyyslomasta. Kuten olen joskus kertonut, oli mieheni töissä Italiassa vielä puoli vuotta ennen laskettua aikaa. Hän palasi kotimaahan heinäkuun alussa eikä sen vuoksi ole oikeutettu isyysrahaan. Hän kyllä aikoo pitää isyysloman, mutta viikko tai kaksikin voi tehdä rahallisesti tiukkaa. Koetin ehdottaa, että hän pitäisi vuosilomaa (jota on nyt uudessa työpaikassa kertynyt muutama viikko) vauvan syntymän aikaan ja katsoisimme isyyslomaa sitten myöhemmin. Kurja Kela, mutta eihän tälle mitään voi.

Pienistä vaatteista ja nettikaupoista: Isoilla postimyyntifirmoilla (Ellos, H&M, mitä muita niitä onkaan?) on tarjolla starttipaketteja vauvoille. Vaikka en itse - tietenkään ;-) - harrasta postiostoksia, tilasin Elloksen starttipaketin. Hinta on noin 30€ ja pakkaus sisältää useita potkuhousuja, bodyja ym. 56-senttisiä vaatteita.

Nyt taas töiden ääreen. Mukavaa päivää jouluiset!

SnowApple rv 30+6

Vierailija

Täällä ollaan kerrassaan hyvällä tuulella! Eilisilta meinasi mennä " pipariksi" kun mies aiko lähteä kaverilleen kylään, siellä oliskin mennyt koko ilta. Mutta onneksi :) kaiffari ei jaksanut vastaanottaa vieraita kun oli pitkän päivän ollu töissä joten sain pitää miehen itelläni. :) Käytiin shoppaileen ja sitten tultiin tänne uudelle asunnolle laittaan sapuskaa. Voileipiä kun mies osti voileipägrillin. :)) *hyvää oli!* Katottiin James Bond, syöpöteltiin oikein urakalla ja sitten mies jäi vielä yöksikin. Ei tarttenut koisata yksin. Kerrassaan mukava ilta! Tänään tulee vieraita kahvittelemaan, kääretorttua aioin tässä pikaseen leipasta.

Vauvelikin on alottanut päivänsä tänään harvinaisen aikaisin, seitsemältä kun isukki lähti töihin, jouduin mäkin hetken aikaa oleen hereillä. Kyllä se siihen malliin muljahteli ettei uni tullut ennen kuin sekin rauhoittui. Vauvalla kun ei oo tapana potkia, se joko punkaa ihteänsä johonkin soppeen väenvängällä (yleensä vasemmalle kylkiluiden alle) tai sitten se vaihtelee asentoa ja muljhatelee käden alla. Monesti sen liikkeet ei " tunnu" , mutta näkyy ja tuntuu kädelle.

Jeps, mutta nyt leipomaan. Että ehtii ennen kuin porukkaa ilmaantuu oven taakse kuikuilemaan. :)

Quarra ja tirriäinen rv31+5 (muistaakseni)

Vierailija

Tylsääääää!! Mies tuli käymään täällä taas tälle iltaa, soitteli vähän enne kuutta kun lähti " toisesta kodista" *veikeetä sanoa noin, mut niin tuo mieskin eilen mua lohdutti et meillä nyt on tällä hetkellä vain kaksi kotia, ei muuta sen ihmeempää :))*.. niin siis tosiaan soitti että laitella hälle lämpimiä leipiä. Se söi, ja söikin paljon, meni ruokalevolle.. ja HUPS siitä lähtien se on nukkunut. Mä oon käynyt tökkiin kylkeen ja kyseleen että otatko sä nyt tuota kaffia vai et?? Että silleesti se ottaa nähtävästi pienet iltalevot.. sellaset kaksi ja puolituntia on nyt ainakin jo koisinut. 8-/ Ja mulla on niin riivatun tylsää, kun koiratkaan ei oo vielä täällä. Pläääh!

Kävi mulla sentään päivällä vieraita, ettei mennyt päiväkin ihan tylsyyksissä. Mutta huomenna voi olla taaaaas tylsä päivä tiedossa, ja mieskin aiko huomenna illalla lähteä kaverilleen kylästelemään, kun ei eilen mennytkään. *niisk* Mistä ihmeestä sitä repii tekemistä?? Vauvan vaatteita voisin silittää, mut just nyt on niin paikat kipeenä ettei millään tee mieli seistä yhtään enempää kuin on pakko. Jalat on ihan mielettömän kipeenä ja alaselkää/pakaroita särkee. Sellanen omituinen puudutus koko ajan.. :( *tympeetä*

No mutta, huomiseen taas. Koko päivän oon istunut koneella (ainakin melkein) ja huomenna varmaan samanlainen päivä tiedossa.. *jipii* :oS

Quarra ja tirriäinen joka on nukkunut ja nukkunut. Piti väkisin se herättää, onneksi suostu edes 10minuuttia potkimaan ja liikkumaan ettei mun tarttenut ihan huolestua. :)

Vierailija

Mä olen vietellyt tän päivän itekseni kotosalla. Tarkotus oli ommella, mut sen sijaan laittelin taas paikkoja vähän kuntoon ja kaveri tuli yllättäen kylään, kiva juttu! Kävin hakemassa äitiyspakkauksen postista, kun se oli sinne tullut. Täytyy kyl sanoo, et olin vähän pettynyt tän vuoden pakkaukseen. Nyt vähän harmittaa, et otin pakkauksen enkä rahaa. Pakkauksessa on niin paljon sellasta mikä ei miellytä, mut kaipa niille käyttöä kuitenkin tulee:)

Joku valitti ravaavansa yöllä vessassa. Täällä sama juttu. Parhaimpina öinä tulee käytyä se viis kertaa ja lisäks janottaa. Yritän olla juomatta, mut ei siitäkään ole mitään apua ollut. Mä olen jo sopeutunut vessassa käynteihin ja saan nykyään untakin samantien. Vauva ei onneksi herää mun vessakäynteihin ennenkun vasta aamuyön käyntiin. Sillonkin se rauhottuu muutamassa minuutissa. Jos vauvalla sama rytmi syntyessään taidan päästä helpolla, kun ei tartte ravata vessassakaan:)

Täällä taisi parkin mainita olevansa vilukissoja, mutta nyt kärsinvänsä jatkuvasta kuumuudesta. Mulla ihan sama juttu. Yleensä palelen ja kuljen villasukat jalassa. Nykyään mulla tuppaa olemaan aina kuuma ja pienennän pattereita ja availen ikkunoita. Jossain vaiheessa pohdin, et mitenköhän sitä selviää marraskuun pakkasista, kun ei viitsis ostaa uutta talvitakkia reilun kuukauden takia. Luulen et tarkenen kuitenkin miehen syksytakissa, joka ainakin vielä tuntuu liian kuumalta, mut mahtuu tarvittaessa päälle.

Nyt jään tänne odottelemaan miehen kotiin tuloa. Hauskaa tiistai-iltaa!

Minea ja kirppu 31+5, kai...

Vierailija

Nyt tää räkätauti saavutti minutkin. Sunnuntaina alkoi kurkussa tuntumaan. Jännä vaan ettei kurkku ole näin päivällä juurikaan kipeä, mutta yöllä kylläkin. Viime yönäkin heräsin sata kertaa vessaan, yskimään, juomaan, nenää niistämään. Olo on sen mukainen! Vinkkejä tään taudin taltuttamiseen?? Lämmintä olen juonut ja pari parasetamolia ottanut. Yleensä olen niitä Burana 800 naamaan ihmisiä, mut eipä sitä nytten voi...

Koira tuli keskeyttämään mun kirjoitusta. Tökkäsi käden pois näppäimistöltä ja vaati rapsutuksia-hassu! Saas nähdä saako tuo tyttökoira pentuja yhtäaikaa, kun tää mamma vaavin. Uhka on päällä, tällä viikolla sen vois ultrata. Mua ei niin haittais vaikka saiskin pentuja, mut aika huono ajankohta!! Laatikossa kitiseviä koiravauvoja ja itsellä pikkuvaavi tississä kiinni!

Lauantaina oltiin tosiaan siellä teatterissa ja oli ihan hauska esitys. Nyt tulevana lauantaina ois sitten kaverin tuparit, toivottavasti tauti helpottaa, että pääsee siellä käymään. Viikon päästä ajattelin

lähteä käymään äitin ja isän luona, vielä kun jaksaa ajella 160km autolla.

Tänään tuli rv 32 täyteen, aika alkaa käydä vähiin-hui! Vauva on päivällä aika hiljaa, mekastaa sitten illalla ja nukkamaan mennessä. Ihan selvästi tuntee välillä jalkapohjan tai pään, kun puskee kyljestä. Mieskin naureskelee, kun kokeilee.

Nyt pitää laittaa maaten, ei jaksa kukkua ylhäällä,

Minttu, joka niisti triljoona kertaa tätä kirjoittaessa :(

Vierailija

En olekaan kirjoitellut mies muistiin. Taustaillut kuitenkin vaikkakin suht epäsäännöllisesti. Alkuraskaushan mulla meni todella epävakaasti, sillä pahoinvointi kaatoi sänkyyn ja vei sairaalaan, mutta pikkuhiljaa olo on ruvennut parantumaan.

Meillä siis odotetaan esikoisia, epäidenttisiä kaksosia, joista ei tiedä ovatko tyttöjä tai poikia. Vatsa on valtaisan suuri (ainakin omasta mielestä) mutta mieli hyvä. Vaihdettiin asunto miehen kanssa suurempaan ja nyt meillä on hyvän kokoinen rivarikolmio, mukavalla rauhallisella paikalla Helsingissä. Matkustelimme paljon vielä kun pystyimme tuossa loppukesästä miehen kanssa, käytiin mm. Mexicossa, Italiassa ja Singaporessa, mutta nyt on matkustelut matkusteltu, sillä vatsa alkaa olla jo niin iso ja miehelläkin varsinainen leipätyö on aina talviaikaan (ammatikseen kun tuo urheilee). Seuraava kunnon reissu sitten tehdään varmaankin nelihenkisenä perheenä (hui mikä ajatus) :)

Ihmeempiä oireita ei nyt siis ole ollut paitsi että välillä tuntuu että vatsa on kokoajan tiellä ja kurjaa kun on joutunut luopumaan rakkaimmista harrastuksistaan. Muuten osaan olla kiitollinen hyvästä voinnistani. Verenpaine on pysytellyt hyvänä ja painoakin on tullut vasta 5kg. Hemppa ihan kohtuulukemissa eli viimeeksi neuvolassa 111. On ollut pahempikin, mutta silti naukkailen rautaa päivittäin. SF mitta huitelee jo 30 paremmalla puolella, mutta se lienee ihan hyvä lukema minulle.

Yritänkin tästä eteenpäin olla aktiivisempi kirjoittelija ja ottaa kantaa muiden keskusteluihin enemmän. Oikein ihanaa odotusta... päästäänhän mekin viimein jo loppusuoralle :)

Mariella ja double" trouble" 29+2 muistaakseni :)

Vierailija

En kyllä osaa sanoa mitä eroa lunnonkumi tuteilla on tavallisiin mutta meillä on ollut aina tuttipullon tutit luonnonkumia, ja sellaisia oon nytkin ostanut. Minusta ne on pehmeämpiä ja vauvan helpompi imeä. Esim. Ainun tuttipullontuteista meidän vauvat ei ole alkaneet millekään, eivät ole imeneet. Luonnonkumisia joutuu kyllä uusimaan useammin mutta en ole sitä pitänyt haittana.

Tutit on olleet vähän kumpaakin sorttia ja on kelvanneet. tyttö oli niin kova imemään, oikea imuiita.

Vierailija

Heippa! Enpä ole minäkään ahkerasti tänne kirjoitellut. Esikoista (1v4kk) odottaessa viihdyin täällä päivittäin, mutta nyt ei ole juuri ollut aikaa. Vointi on ollut ihmeen hyvä, nyt alkaa vähän jaloissa tuntua, jos joutuu kauan olemaan pystyssä. Magnesium auttoi onneksi pahimpiin särkyihin. Joku teistä kyseli hyviä nettikauppoja. Tässä on aika kattava lista niitä ja myös paljon muita kiinnostavia lapsiperheen sivuja. Toivottavasti toimii! Hyviä vointeja kaikille!

http://www.nic.fi/~aljarven/vauva.htm.

Vierailija

Meillä vähän sama homma tuon tuvakaukalon kanssa et on hankala laittaa kun miehen ajaessa penkki on aivan takana ja turvakaukaloa laitettaessa pitää penkki ensin siirtää eteen jne.Mutta mahtui kuitenkin joten nyt ei sit ole aivan pakko autoa vaihtaa.Mies tietysti vaihtaisi oikein mielellään mutta miuta mietittyttää rahatilanne etenkin äitiysloman jälkeen.Ja jos tulevalle vauvalle tulee myös pahat allergiat on korvike aika kallista.

Tein tänään pitkästä aikaa esikoisen kanssa kunnon kävely lenkin eikä ainakaan vielä ole selkä kipeä.Pakko tässä on yrittää jotenkin kuntoutua kun sinne jouluun on niin pitkä aika vielä.

No jos sitä nyt hieman huilaisi kun sain esikoisenkin nukkumaan...

Rvko29+2

Vierailija

Istahdan ihan hetkeksi tahan koneelle etta saan kirjoitettua viestin, perse taas ihan puuduksissa " koulunpenkilla" istumisesta:/

Kiva etta Quarralla ollut kiva ilta:)ja mieli muutenkin korkeammalla!

aitiliini29 kirjoitit keskisesta minulle tuli ikava sinne kanssa kun siella kesalla just ostelin vauvelille ekoja vaatteita ja yleensa kanssa just tahan aikaan vuodesta kaynyt varhaisilla jouluostoksilla!!!!Taalla mua ei edes huvita ostaa mitaan joulujuttuja kun ei taalla tunnu joululta vuoden kuumin aika ja valoisin eihan nuo jouluvalotkaan nayta taalla miltaan. No mina ostan vain kummitytolle lahjan ja lahetan sen postissa ja miehelle jotain, muuten meilla taitaa olla aika lailla tavaton joulu. Yleensa ma oon jouluihminen ja laitan kaikkia jouluruokia nyt ei oikein tee mieli ja taalla kaikki vaan grillaa joluna. NO onneksi meilla on sitten toivottavasti vauva niin ei haittaa vaikka taa yksi joulu onkin sitten tallainen erilainen.

Voisiko joku kertoa etta mita eroa on silikoni ja luonnonkumi tuteilla kumpia kannattaa ostaa vai onko niilla yleensa mitaan eroa????Ostin tutin vauvalle ja huomasin etta se on luonnonkumia???

Moi taytyypi lahtea suihkuun ja elokuviin kun mies haluaa kayda katsomassa jotain ja tiistaisin on elokuvat vain 4,5 euroa.

Annora rv 30+5

Vierailija

Täällä suht hyvin nukuttu yö takana, tai oikeastaan nukuin tosi hyvin vaikka esikko änkes viereen jo puolenyön aikaan ja vessassa jouduin käymään TUNNIN välein!!! Siis tää on jo ihan holtitonta tää mun vessassa juoksu, tuliskin se isompi hätä mitä nyt duphalacilla yritän ulos, mut kun ei, tulee vaan aina pieniä pisuja;/ (mukavaa luettavaa)

Oon nyt seuraillu koska vaavit on hereillä jos vaikka muistais sit syntymän jälkeen et onko sama rytmi, kun esikoisesta en kyl muista yhtään et oliko sama rytmi kuin masussa.

Liinuksi: Jos käytetyt vaatteet kelpaavat niin huuuto.netistä löytyy kyl tosi ihania vaatteita halvalla! Meillä on meilkein kaikki esikon ja vauvojen vaatteet huudettu sieltä;) (mut kyl siis uusiakin tietty löytyy)

Esikko ja mies ne täällä molemmat tuhisevat, mies tuli eilen keskenpäivän kotiin saikulle. Kumma et muhun ei tartu mikään, nyt jo toinen flunssa pienen ajan sisään noilla kahdella ja minä se vaan pysyn terveenä, hyvähän se vaan on!!

Mitäs vielä, eipä kai kummempia, masussa kaikki hyvin;)

Rölli-peikko ja tylpykät 28+3

Vierailija

Huh, meillä onkin ollut kiire päivä. Aamulla kävin tytön kanssa mun työpaikalla moikkaamassa työkamuja. Ajattelin et käväisen vaan pikaisesti mutta aina siinä muutama tunti vierähtää juorutessa =) Sieltä piti kiiruhtaa poikien koululle, mulla oli varattuna keskusteluaika nuoremman pojan opettajan kanssa. Poikien koululla on tapana pitää näin syksyisin " varttiviikko" jolloin lapsilla on lyhyet koulupäivät ja vanhemmat saa varata keskusteluajan opettajan kanssa. Ihan kiva kuulla että pojalla sujuu koulu tosi hyvin. Torstai-aamulla on vastaava keskustelu vanhemman pojan kohdalla. Mua vähän jännittää et miten koulunkäynnin käy kun ollaan muutettu, koulumatka kuitenkin pitenee ajallisesti melkein puoli tuntia. Onneks olen kotona vielä ensi vuoden, voin herätellä poikia aamuisin ;)

Ihan kivaa et on vieläkin lämmin sää mutta rehellisesti sanottuna kaipaan kirpeitä syyspäiviä, ei tarttis olla ihan pakkasta mutta edes vähän viileämpää... Mä hikoilen meinaa ihan kamalasti, tekis mieli olla vain t-paita ja shortsit päällä ulkona. Tosi inhottavaa, on kuuma koko ajan. Kotonakin on ikkunat ja parvekkeen ovi auki koko ajan ja muu perhe palelee mutta mä olen tyytyväinen. Miehet ei uskalla sanoa mitään, laittavat vaan hiljaa lisää vaatetta päälleen... Pelkäävät varmaan et ruokapalvelu loppuu jos huomauttavat asiasta ;)

Tänään onkin sitten tapaaminen S-talolla, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle! Nähdään siis siellä! Mä pääsen kerrankin liikkumaan illalla ilman tyttöä joten tulen yksin =)

Mukavaa tiistain jatkoa kaikille!

Tansku & vaavi rv 29+4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat