talviraskaus - mitä päälle pihaleikkeihin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Esikoinen 2 v ja toinen tulossa, mutta mitä ihmettä laitan ensi talvena päälleni pihaleikkeihin? Esikoista odotin lähinnä kesäaikaan, eikä silloin ollut mitään pakkoa notkua pihalla enempää kuin sattui huvittamaan. Mutta ison mahan kanssa toppahousuihin ahtautuminen vaikuttaa ajatuksena hankalalta... Äitiystoppahousuihin en muista törmänneeni. Tämä ongelma on taatusti ratkaistu miljoona kertaa, mutta miten?

Kommentit (2)

Vierailija

Taisin käyttää ihan tavallisia kuminauhavyötäröllisiä toppahousuja. Ostin halvalla jostain marketista. Tarpeeksi väljät vaan, ja vyötärö sinne mahan alle. Siinä päällä oli kaapista löytynyt tarpeeksi iso vanha untsikka. Ruma kuin mikä mutta masu mahtui.

Vierailija

Esikoinen nyt reilut 2 v ja puistossa käydään päivittäin, myös talvella. Mulla on lasketteluhousujen tyyliset toppahousut ja olen ajatellut, että ne voisi mahtua päälle, jos pitää vetoketjun auki ja housut ylhäällä pelkästään henkseleiden avulla. Esikoista odottaessa (la oli kesäkuussa) oli päiväkodissa töissä ja siellä mulla oli talvella jalassa vyötärömalliset toppahousut. Ne mahtui ihan hyvin päälle(en tiedä, olisiko mahtunut loppuraskaudessa), mutta ongelma oli se, etten taipunut niiden kanssa yhtään. Jos lapsi kaatui maahan ja piti nostaa ylös, en ylettynyt. Paitsi jos menin kyykkyyn. En tiedä, onko sama ongelma edessä myös noiden toisten toppahousujen kanssa. Mun " puistotalvitakki" on niin väljä, että luotan siihen, että se menee loppuun asti päälle. Sitä en kyllä tiedä, miten saan talvella talvikenkien nauhat kiinni. Esikoisen odotusajan lopussa kun pystyin käyttämään sandaaleita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat