***ELOUNELMAT TIISTAINA***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kerkesinpäs taas vaihteeksi kirjottamaan. Lueskelen kyllä ahkerasti muiden kuulumisia mutten ehdi kovin usein itse kirjottamaan.

Tänään oli mun jälkitarkastus ja kaikki oli hyvin. Otti nyt jo papan kierukkaa varten, mutta voipi olla että aloitan minipillerit siksi aikaa kun imetän ja sen loputtua vasta kierukka... Ei oikeen kumia huvittais käyttää kun se yhteinen aika on aika kortilla nykyään ja sillon harvoin kun meillä ässäillään (vain pyhäpäivinä =) ) ollaan suihkussa jossa ei jaksa kumin kanssa alkaa sähläämään.

Eilen olin eka kerran salilla jumpassa, huh enpä muistanut että on noin rääkkiä. Kunnialla meni tunti loppuun asti mutta kyllä tekis nyt mieli vaan maata ja olla vaakatasossa kun särkee ja kolottaa joka lihasta. =)

Enni on nykyään todella valloittava neiti, hihkuu ja hymyilee vaan kaikki hereillä olo aikansa paitsi jos nälkä on kova. Kylläpä muuten teki hyvää olla pari tuntia pois kotoa sen jumpan ajan, ja näki vähän aikuisia. Mä oon vissiin liian vähän tekemisissä nykyään aikuisten kanssa kun olen alkanut miehellekin lässyttämään. =) rasittavaa.

KOittakaahan jaksaa kaikki mammat vaikkei ne miehet niin muistaisikaan. Arvostetaan me toinen toisiamme =)

Onnesta soikeena Sini ja Enni 6vko

Vierailija

Meillä ei vieläkään rytmi kohdallaan. Poika nukahti vasta 1 syötyään 1dl pullosta, sitten tissillä jo 3n jälkeen ja herätykset taas 4,6,7 jne. Tosin tissillä ei joka kerta. Syö niin kauhean vähän rinnasta...että ihmekös tuo vaikka heräilee. Otin sitten pojan viereen ja miehen ajoin soffalle.

KUKKA-75: Tsemppiä sullekin. Täällä tosiaan toiset kannustaa ja toiset syyttelee ja itseä ahdistaa just jokainen kerta kun pullo laitetaan pojan suuhun. Öisin ei tosin laiteta koska olen niin laiska että annan tissiä vielä jos ees jotain tulee, sinänsä onneksi poika pieniruokainen. Silti edelleenkin koko ajan ajattelen et pitäskö sitä rintaa antaa ensin ja pitäskö sit pulloa jälkeen mut en jaksa joka kerta lämmittää kun ei itkeskele et ei joka syötöllä vielä ole pulloa tarjottu.

Jätkä nukkuu taas parin tunnin valvomisen jälkeen joten täytys mennä aamupalalle... Mä en kyllä tajua miten noita unia sais siirrettyä tuonne yöhön ku aina väleissä semmosia tunnin-kahden seurusteluita ja sit taas unta hetki.

Eipä tuo taida nytkään malttaa nukkua...ihme sälli ;)

Baby ja Onni huomenna 10 viikkoa

Vierailija

otamme esimerkin miedän perheestä...

klo 04,keskimmäinen tulee huutaen makuuhuoneeseen:verta tulee nenästä. Menemme vessaan ja painamme nokkaa. Äiti lähtee siivoamaan ja vaihtamaan tyynyliinaa.

klo 04.10 poikanen herää meteliin eikä rauhoitu pulloon eikä hyssyttelyyn.

klo 05 poikanen nukahtaa

klo 05.30 Esikoinen tulee kysymään joko kouluun pitäis lähteä. Kalpea kun lakana. Kuumetta 39.4. Pronaxenia kaapista,ruiskulla suuhun vettä tytön sängyn viereen ja peittelen tytön.

klo 06 Poikaselle tulee nälkä. Pulloa lämmittämään.

klo 06.15 mies tulee töistä.

Klo 07 Keskimmäinen huutaa jälleen verta nenästä. Uusi rumba alkaa.

ja juu, saa jäädä katsomaan lastenohjelmia neloselta.

klo 07.20 oma pää tyynyyn ja juu poikanen herää 07.30...

klo 08.20 vein keskimmäisen tarhaan. ja nyt nukkuu esikoinen ja poikanen

Että tämmöstä meille!

Vierailija

Tiistaita kaikille! Vähemmän nukuttu yö takana, alkuyö meni vielä ihan kivasti, mutta heräämiset tiheni loppua kohden, 01.00, 03.00, 04.00, 05.00..... Hohhoijaa, *silmät ristissä*.

Baby ja muut pulloilevat:

Täälläkin kova morkkis, olen antanut muutaman kerran pullosta kun tuntuu, että alkaa oleen fyysisesti ja korvien välistäkin aika väsyny. Heti kun laittaa pullon suuhun niin tuntuu, että liuta syytteleviä sormia on osoittelemassa ja tuntuu tosi itsekkäältä olo =( Inhottavaa kun nyky-yhteiskunnan asenteet tekee pullon antamisesta niin kauhean mörön. Paasataan, että ennenkin naiset on imettäny ties kuinka kauan. Sisko kysyi mummolta niin se sanoi, ettei itse ainakaan ole ketään imettänyt ( 5 poikaa) kuin 3 kk. Mulla Enni on viides ja kun kolmen edellisen (pojat) syöttö on menny hyvin (tai sit muisti on huono) niin miksi tämän pitää olla niin uuvuttavaa. No jos nää tytöt vie äideistä mehut =)

Nyt on Ennillä faksit housussa, täytyy mennä ennenkuin lopullisesti vetää herneen nenäänsä...

Kukka ja Enni 8 vko

Vierailija

no, jatketaan...

Meillä nukuttiin hienosti viime yö! Heräsi vasta 5:n jälkeen syömään. Sitten aamulla herättiin 8:lta. Ja nyt on 9:stä asti nukkunut aamu-uniaan. Kohta pitää alkaa herätellä varmaankin, koska meillä on neuvola yhden kieppeillä.

Joku ihmetteli (en nyt muista oliko eilinen vai tämän päivän pino) miten toisten vauvat menee nukkumaan jo klo 20... Meillä ainakin YÖunille mennään vasta 22.30-24 välisenä aikana. Viime päivinä on menty tuossa 23 maissa kuten eilenkin. Nukkuu kyllä tirsat siinä 20 kieppeillä vielä.

Jaahas, mutta palailen kertomaan kuulumisia, etenkin MKE:lle siitä takaisinvirtausasiasta lääkärineuvolasta palattuamme =)

Unna ja Miro 6 vkoa

Vierailija

eli meidän poijalla näyttäs tulleen joku tiheän imun kausi. viiem yönä söi kahden tunnin välein ja aina kun lopetti ja aloin laittamaan sänkyyn, alkoi hirveä huuto, ihan niinku ei ois saanu tarpeeksi, vaikka ilmeestä päätellen vähintään yliannostuksen:) noh nukahti sitten aina aikansa ähellettyään.

Ja esikoiselle nousi kuume yöllä ,joten senkin puolesta sitten valvottiin...hohhoijaa...no jospa tämä tästä.' nyt eetu kutsuu pihalla, joten moii,

huomenna nla joten tulen sitten pinoon kertomaan kuis iso jässikkä meillä on.

tiiku ja eetu huomenna 2kk

Vierailija

Koetanpa minäkin taas pinoutua. Jotenkin tuo aika aina vaan menee päivisin niin nopeasti että en jouda tänne kirjoittamaan, koetan kuitenkin aina lukea illalla muiden kuulumiset jotta tiedän missä mennään 8) Meilläkin näyttää pikkuhiljaa tulemaan jonkinlaista rytmiä päiväänkin. Ilta nukkuminen on hiukan siirtynyt kaheksasta sinne yhdeksän puoli kymmenen paikkeille ja aamu taas siirtynyt äidin onneksi seitsemästä 9 puoli 10 paikkeille. Siis aivan ihanaa. Yöllä syödään kolmesti, joskus neljästi. Muta päivällä siis ensin aamulla noin 1-2 tuntia seurustelua ja leikkimista sitten tunnin unet taas hereillä 1-2 tuntia ja sitten lähdetään kävelylle, jos siis ei ole muita menoja. Nukkuu kävelyn ajan yleensä puolitoista tuntia, mutta jos mennään ulkoillen jonnekin kuten viime viikolla silakkamarkkinoille, niin nukkui peräti 3ja puoli tuntia. Tai jos päiväunista toinen jääny puoleksi tunniksi voi nukkua vielä parvekkeella lisää, mutta yleensä herää kun kärryt pysähtyy. Sitten 16-17 jälkeen alkaa yö tankkaus joka kestää seurusteluineen ja leikkeineen tai sitten väsymys taisteluna nukkama-aikaan asti.

Elokuu tossa kertoi makean himostaan. Mulla sama ongelma ja en oikein koskaan ole ollut makean perään, eli ehkä kerran kahessa kuussa ostanu jotain irtiksiä tai lakua, mut nyt tekee mieli aina jotain jälkkäriä tai kahvipullaa tai keksiä tai jädeä ja eka kuukausi söin varmasti suklaata sen määrän mitä olen syönyt yhteensä koko elämäni aikana (no ehkei ihan 8). Mutta siis aivan käsittämätöntä ja tottatosiaan se näkyy vaa' allakin vaikka pitkiä kävelyjä voi näin hienoilla ilmoilla tehdäkkin.

Sitten vielä hiukan valitan. Kun tuo oma mies niin käy hermoille ja suututtaa. Tänä vuonna en ole häneltä yhtään lahjaa saanut, tai korttia. Ei synttäreitä muistanutkaan, ihmetteli kun vanhempani vei meidät ravintolaan, nimpparit nyt tietenkin menee ohi. Kun lapsi syntyi, olisin niin halunnut jonkun muiston siitä häneltä, jopa äidilläni on sellainen, vaikka tiedän että oma isänikään ei oikein lahjoja osaa ostaa. Ja nyt viikonloppuna meillä oli vuosipäivä, mutta niin se vaan meni häneltä ohi, kunnes minä illalla onnittelin ja annoin kortin ja pienen lahjan. Ja sitten itkin itseni uneen. Hän kyllä pahoitteli ja sanoi ettei oikein ole ehtinyt mitään ostamaan, mutta ei sitten tajunnut eilenkään käydä vaikka vaan kukkakioskilla. En tiedä vaadinko liikaa ja onko tämä näit hormooni juttuja, mutta kyllä niin itkettää ja suututtaa ja tuntuu et en haluaisi koko ukkoa nyt nähdä kun ei tajuu....

No tulipas purkauduttua, nyt menen pesemään hiukan nyrkkipyykkiä ennen kuin tuo minun kullanmuruseni herää. Aurinkoista päivää kaikille.

puhi ja tyttö tasan 7 viikkoa

Vierailija

Käytiin avoimessa päiväkerhossa Ennin ja isovelin kanssa. Aamulla olin niin masentuneessa olotilassa etten meinannut jaksaa lähteä, mutta onneksi poika halusi. Nyt on taas parempi olo eikä tunnu, että on vain kävelevä maitovarasto.

Puhi77:

Muakin ottaa tosiaan päähän välillä mun mies kun se ei ainakaan mun mielestä huomioi tarpeeksi. Merkkipäivät kyllä, paitsi yks joulu antoi lahjaksi pyyhekumeja ja suklaata *hei haloo!* Toivoisin vain, että mun kotihommien tekoa arvostettaisiin ja saisin joskus siitä kiitosta. Nyt tuntuu, että tulee vain moitteita kun en tee hänen mielestä tarpeeksi. En kai, kun pitää olla koko ajan tissi vauvan suussa!

No, tällanen valitushetki näköjään taas. Osaahan tuo jörrikkä välillä yllättääkin iloisesti. Yritetään nauttia vauva-ajasta kaikista murheista huolimatta, se menee niin nopeasti =( Muistetaan pitää yllä tarpeeksi aikuiskontaktejakin, ne on tosi tarpeellisia.

Kukka ja Enni

Vierailija

Eka yö takana niin että mieheni on työmatkalla...onneksi sujui hyvin. Isommatkin lapset nukkui koko yön omassa sängyssä eikä esikoinen itkenyt yöllä kuin kerran ja rauhoittui nopeasti. Janinakin meni nukkumaan puolen yön aikaan, joten voin sanoa että hyvä yö takana! =DD

Kurja juttu toi flunssa, varsinkin silloin jos vauvallakin on! Pikaista paranemista!

Meillä ei olla, ihme kyllä, enää sairasteltu pariin viikkoon! Ekat viikot menikin pelkästään flunssaisia " potilaita" hoivatessa.

Aamulla käytiin jälkitarkastuksessa, ja kiireellä taas mentiin! Onneksi on se vuokra-auto, joten ei oltu myöhässä kuin 10 min...

Lääkärissä tytöt halusivat vältäämättä tulla mukaan sinne tutkimus huoneeseen ja isompi kävi ihmettelemässä että mitä se lääkäri oikeen äidille tekee...siinä sitten selittelin että lääkäri vaan katsoo että äiti on parantunut hyvin vauvan synnytyksestä...

Huvittavinta tässä on se, että aluksi luulin että lääkäri oli varattu vauvan 6vkon tarkastusta varten eikä mulle...

Minipilleri reseptin kirjoitti ehkäisyksi kun en oikeen kondoomin kans sähläämisestä välitä ja kierukkaa en vielä halua, jos vaikka parin vuoden päästä yrittäis vielä yhden vauvan...ehkä! =)

LIntu75: Mulle jäi jonnekkin tonne takaraivoon kummittelemaan se sun suklaakakun ohje! Joka päivä olen nyt haaveillut siitä! Kummallista! Raskauden aikana mulle ei oikeestaan kauheesti maistunut makea, mutta nyt on alkanut maistua senkin edestä! Kakkuja ja leivoksia ja keksejä menee...Ja SUKLAATA!!! mun hyvín alkanut painon laskukin on nyt tyssännyt paikoilleen! Kohta mulla on varmaan ihan yhtä iso maha kuin ennen synnytystä, tosin tällä kertaa se ei kyllä häviä yhdessä yössä! ;o)

Nyt meen tekeen lapsille sitä aamupalaa kun jäi aamulla kiireessä syömättä...

Vierailija

On kyllä ihanaa, kun ilmat on vielä näin lämpimiä! Tosin on vaikea keksiä mitä laittaa vauvalle päälle. Pääkoppa sanoo, että on syksy ja kylmä, mutta kun ei siellä nyt niin kylmä ole. Mutta jos vaunuissa sitten kuitenkin paikallaan vauvalla on kylmä... hmm, en ikinä opi minkä verran pukea.

Mun täytyy kyllä myöntää, että mun ei sen ihmeellisemmin tee mieli makeeta. Olen joskus aikaisemmin ollut aikamoinen herkuttelija, mutta nyt ei jotenkin tee mieli. Mutta älkää huoliko, ei se paino näytä silti tippuvan :) Vielä olisi 5kg siihen mistä lähdettiin raskauden alussa eli se pitäis saada pois ja sitten vielä ne 5kg mitkä jäi esikoisesta roikkumaan, että riittäähän tässä hommaa. Olen jotenkin pitänyt itselleni rajana tuota jälkitarkastusta joka siis huomenna ja sitten alkaa rääkkäys...tai ehkä ensi maanantaina...tai ehkä... :)

Kiva lueskella, että muillakin vauvoilla tuo paino näyttää lisääntyvän ihan kiitettävästi. Meillä esikoinen on ollut aikamoinen buntta vauvana ja samaan näyttää yltävän tämä kakkonenkin. Saapi nähdä huomenna neuvolassa paljonko sitä painoa on, itse epäilen n. 6,5kg (oli siis 4,1kg syntyessään).

Lintu75: joo, Fallpakassahan me asutaan. Ootteko miten kaukana?

Caprice

Vierailija

Emppu vetelee jo toisia aamupäiväunia. Herättiin kyllä jo vähän ennen 7:ää, äitiä olisi niiiin nukuttanut vielä.

annales: Emppu alkaa nuokkumaan ihan yhtään yrittämättä joka ilta viimeistään klo 21. On ollut niitäkin iltoja kun on simahtanut jo klo 20 - siinä sitten olen arvuutellut, että onko vain nokosilla vai joko on kyseessä yöunet. Ja joka kerta on nukkunut aamuun saakka (tietty yösyöttöjä lukuunottamatta) jos on illalla siis nukahtanut tuohon aikaan. Ongelma vaan on se, että kun tyttö alkaa olemaan väsynyt, se viihtyy vain sylissä. Ei siis toivoakaan, että voisin sen vaan kipata sänkyyn ja että nukahtaisi itsekseen... Vähän jännittää, että oppiiko se milloikaan yksikseen nukkumaan vai tulenko aina sitä kantamaan uneen? Toki tissille nukahtaa kanssa usein, eli on meiän sängyssä kun nukahtaa, siitä sitten vain nostan tytön omaan sänkyyn.

Muistelen, että joku muukin on kirjoittanut miehen tekevän yötöitä?? Nyt ainakin MKE77 sanoi, että mies tuli 6.15 kotiin. Miten teillä arki käytännössä sujuu??? Meillä kun mies on vakituiseen yötöissä, " parhaassa" tapauksessa on monta yötä peräkkäin 23-7 vuorossa. Sehän siis tarkoittaa käytännössä sitä, että olen 24h/vrk yksin lapsen kanssa. Päivällä kun miehen on pakko nukkua. Ja meillä ei ole mikää hillitön suuri palatsi, eli kun Emppu saa välillä raivareita, jännitän, että milloin isäntä herää ja on sitten ihan rätti kun pitäisi taas yöksi töihin mennä... Useimmiten vaan ärsyttää tuollaiset vuorot. Olisi kiva vähän useammin tehdä jotain yhdessä tai vaikka jättää tyttö isälle ja itse lähteä jossain käväsemään (eikä aina käyttää mummia hoitajana).

Huomenna meillä on 2-vuotis hääpäivä, saa nähdä saadaanko mitään kivaa aikaiseksi. Ei olla vielä kertaakaan jätetty tyttöä ilta-aikaan hoitoon. Vois ehkä kokeilla huomenna, jos sais tytön yöunille ja mummin vahtimaan. Päästäis kaksistaan vaikka syömään :)

Täällä taitaa olla sade ja ukkonen tulossa. Jyrinä kuuluu jo ja alkaa hämärtymään siihen malliin. Meinasin ruveta lasagnea väsäämään - jos tyttö antais sen verran kokkailla! Oikein kunnon diettiruokaa..!

Anemos & Emppu 11 viikkoa

Vierailija

Huomenia kaikille!

Ensin oli esikoinen, sitten minä ja nyt sitten tosiaan talon miesväki flunssassa. Pikkumiehellä alkoi toissa iltana tuo tukkoisuus, viime yönä on jo yskinytkin. Mutta eipä kai tässä huolta, kun syö ja nukkuu hyvin, eikä ole kuumetta. Keittosuolatippoja kuluu... Oletteko muut pysyneet terveinä??

Meillä on huomenna lääkärineuvola, joten toivottavasti tuo flunssa ei mene pahempaan suuntaan, ettei tarvitsisi tänään turhaan yksityiselle lähteä. Soittelin eilen vakuutuksia vauvalle ja kaikille yhtiöillä tuntuu olevan rajana 2kk lapsen ikänä ja vakuutuksen myöntämisenä, joka meillä siis tulee reilun viikon päästä täyteen. Mun tuurilla vauvalle iskee korvatulehdus heti tästä ekasta flunssasta ja sittenhän ei vissiin tuleva vakuutus niitä enää jatkossa korvaakaan. Olis taas vaan pitänyt ottaa se vakuutus jo raskausaikana *kiroilee*

Meillä esikolla on/oli astma, diagnosoitiin 6kk ikäisenä. Kauhulla odottelen ja tarkkailen vauvaa, saa nähdä onko tälläkin. Esikolla ei ikinä ollut mitään hengenvaarallisia kohtauksia, mutta on se aina yhtä kurja lähteä keskellä yötä taksilla Lastenklinikalle päivystykseen, kun toinen on niin tukossa ettei kotikonstein saa hengitystä kulkemaan :( Nyt sitten vielä kun mies on yöt vielä töissä, niin esikoisenko raahaan sitten aina mukaani, jos sellainen tilanne tulee? No toivotaan ettei kuitenkaan tule.

Lintu75: jep asutaan Vuosaaren ja Mellunkylän välimaastossa, keskellä peltoa :) mutta Mellunkylään tämä alue kuuluu, vaikka lähempänä Vuosaarta ollaankin... hassua. Mua kanssa jo hymyilytti, kun oli yksi päivä puhetta elokuunvauvan kanssa, että jos me kolme saataisiin Itikseen treffit sovittua, että roikotellaanko me niitä tuttikoteloita sielläkin vaunuista, jotta toisemme tunnistetaan :))

Jaahas, lapset nukkuu vielä, josko keittäisi kahvit tässä odotellessa. Ihanan aurinkoinen päivä näyttää olevan taas!

Caprice ja tukkoinen torsti-boy huomenna 7vkoa

Vierailija

Onpa kiva tulla tänne aina lueskelemaan, ihan tunnutte jo kavereilta=)

Lähdettiin aamulla kolmevuotiaan hammaslääkäriin. Jännitti älyttömästi, teille kun voin tunnustaa, että meillä juodaan limua...ja paljon! Kaksivuotiaaksi asti on neitonen syönyt (siis juonut) öisin, ekat 1v7kk tissimaitoa, sitten kaakaota, maitoa ei suostu juomaan ollenkaan.

Vesi ei tässä perheessä maistu kenellekään. Hain ensin labrasta vuoronumerolapun ja menimme sinne hammastarkastukseen. Vähän kyllä pelkäsin reikiä, mutta eipä niitä ollut. Sieltä menimme takaisin labraan. Meidän vuoronumero oli 78, huoneessa oli sisällä joku numerolla 80. Kysyin voisimmeko vielä tulla, mutta saimme tylyn vstauksen, että ota uusi vuoronumero. Edellisen olin ottanut tasan tuntia aikaisemmin! Kyllä otti päähän. Mutta eipä muu auttanut, siinä sitten odoteltiin vielä 45 minuuttia. Oon siis menossa torstaina jälkitarkastukseen ja nyt kävin uusissa verikokeissa siksi, että trombosyytit oli koholla. Sairaanhoitaja kaverini sanoi, että se voi olla merkki siitä, että on vaara saada veritulppa. Saas nähdä mikä on tuomio.

Meidän vauvasta on tullut tosi rauhallinen, nukkuu pitkiä pätkiä, varsinkin jos ollaan ulkosalla, hereillä olleessaan hymyilee huvittuneesti ja katselee ympärilleen tarkkaavaisesti. Kohta pitäisi lähteä vanhimman tytön huilutunnille. Busseihin kun ei ikinä tunnu mahtuvan, laitan vauvan kantoliinaan ja otan kolmevuotiaalle pikkurattaat, jotka saa kasaan, jos ei muuten mahdu.

Kiva huomata, että muillekin maistuu makea, tulipa taas syötyä melkein litra jätskiä äsken. Oletteko muuten maistaneet sellaista kuin suklaa-lakritsijäätelö? Kuulostaa kammottavalta yhditelmältä, mutta sehän olikin hyvää, oikeasti!

Elokuunvauva! www.pirkka.fi-sivustolla on suklaaunelmatäytekakku, etsi reseptihaulla ja saat ohjeen ja kuvan. Päälle tulevaan kermaan käytän kuitenkin maitosuklaata, en taloussuklaata, likööriksi täytteeseen kahvilikööriä. Ja toi kakku on todellinen menestys, voin taata=)

Vai tarkoititko Schwarzwaldinkakkua....?

Muisti pätkii.

Mä aina niin innoissani tyrkytän suosikkireseptejäni, etten enää muista mitä kaikkea on tullut puhuttua. Jälkimmäistä tein ristiäisiin, mutta toi pirkan ohje on kyllä aivan mieletön.

Huh, kylläpä väsyttää. En malta iltaisin mennä ajoissa nukkumaan, joten ei tullut nukuttua montaa tuntia viime yönä. Eilen huimasi, olo oli illemmalla kuin olisi tullut juotua muutakin kuin sitä limua, mistähän johtuu...väsymyksestä vai siitä, että alkaa niskat olla jumissa? Onko muilla?

Caprice...asut siis Fallpakassa? Vaiko siinä Rukatunturintien koulun alapuolella olevalla pellolla, itäväylän vieressä? Me ollaan myös asuttu Mellunmäessä aikanaan. Kaukana ei tosin olla nytkään.

Täytyy kai ruveta valmistautumaan soittotuntireissulle...ja samalla kirpparille ihmettelemään...jos löytyisi vaikka jotain kivaa.

-Lintu75

Vierailija

Memmukka kakkasi yöllä hirmu kakat,selkäpuolelta tuli vaippa läpi,äiti kipitti alakertaan vaippaa ja vaatteita hakemaan ja tyttö oli herättänyt iskänkin juttelullaan,siellä neiti hymyili iskän kainalossa iskän lepertelyä onnellisena kuunnellen!oli tosi hellyyttävän nälöistä kun iskäkin oli unenpöpperössä niin lutuinen....

tänään ois mansikantaimien istutusta ja pihan haravointia ohjelmassa.Tällä kertaa sisällä on sen verran siistiä ettei tarvitse siivota(lastenhuoneissa on suloinen kaaos,mut niitä en siivoakaan päivittäin)

Tyttö ei viihdy yhtään lattialla vieläkään,liina onkin ollut huippu ostos,tyttö saa olla lähellä ja äiti pystyy puuhailemaan kotiaskareita normaalisti.

Nyt aamupalalle itsekin!

Katja ja memmukka 2kk ja 1vko ja 2pvää

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat