Mitä lahjaksi 11-vuotiaalle pojalle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kummitädille ei 11-vuotiaan sielunmaailma ole oikein tuttu...

Kommentit (1)

Vierailija

Riippuu meinaan niin kovin lapsesta ja hänen maailmastaan ylipäänsä - 11-vuotiaat nykyisin voivat olla joko lapsia tai " teinejä" ... Minusta tuo lapsiosuus parempi. ;o) Mutta tässä joitain vinkkejä, jotka meillä vois olla tosi jees (mun esikoinen pian 10,5v):

- joku CD - tai lahjakortti CD-kauppaan, jos et tiedä, mistä tykkää (Anttilan TopTenkin varmaan ok tms.). Toi AxelF näkyy olevan nyt pop (*huoh*)...

- kirja on aina hyvä, JOS vaan tykkää lukea. Tietty pitäis tietää, mitä kaikkea on jo lukenut, mutta meillä saatiin 10-vuotislahjoiks loput suomeksi ilmestyneet HarryPotterit (kummipoikasi kenties nuo jo lukenut), mutta myös Hobitti, joka oli tosi kova juttu, fantasiamaailma kun on auennut Pottereiden myötä. On siis " esiteos" Taru Sormusten Herrasta -tarinalle.

- leffa ja pizza kummitädin kanssa!!

- sarjalippuja uimahalliin

- jos skeittaa tms., niin jotain niihin liittyvää

- tähän vuodenaikaan joku uusi " cool" pipo tai vastaavaa ;o)

- muutkin vaatteet voisivat olla jo jees - meillä ainakin on alettu kiinnittää huomiota niihin enemmän, vaikkei mitään olla varsin vaatimassakaan, mutta hupparit ym. tuntuvat edelleen olevan in. ;-)

- kuten sanottu, pojasta riippuen, mutta meillä Legotkin vielä kelpais!

- jos on tiedon- ja kokeilunhaluista tyyppiä, niin itse ainakin ilahduin löytäessäni " fysiikka-setin" eli kemikaali-kokeilujen sijaan setissä on pieniä rakennussarjoja ja välineitä, joilla voi tehdä arkipäivän fysiikka-kokeita. On tykätty! (Niitä on myös mm. sähkösarja-systeemi, jolla voi rakentaa mm. ovikellon, varashälyttimen ja ties mitä muuta.

Huh, johan tossa oli - toivottavasti joku kolahtaa! Kuten huomaat, olen varnmaan itse halunnut olla pienenä poika, kun innostun noin kaikesta mekaanisesta! ;-) No, mulla onkin kolme poikaa - joskus vielä ostan meille kaikille neljälle sen sähköisen autoradan, josta jo pienenä tyttönä haaveilin!! ;o)))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat