Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesämammat vm2006!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta! Olen huomanut että meitä juuri plussaneita onkin jo jonkun verran. Joten alotetaanko ihan oma pino ja tutustutaan vähän.

Minulla on pian 2 vuotias poika. Ja toinen nyt siis tulossa. LA olisi 16.kesäkuuta. Kaikki on niin alussa.... jännittää ihan kamalasti. SIIS kaikki... raskaus, synnytys, miten pärjää kahden kanssa jne...

Milloin meinaatte neuovlaan soittaa? Mä en edes muistaa milloin sinne ekaa kertaa pitäisi mennä, olikohan rv about 7-8?

Mulla ei ole vielä mitään oireita, ihan kun en olisikaan raskaana =) Mutta kyllä se testi 2 viivaa vaan näytti.

Niin ja onnea kaikille juuri plussaneille. Toivottovasti meitä täällä pian PALJON!

Kirjoitelkaa!!!!!

Vepeli2 =)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

laskettu aika vähän vielä hakusessa ennen tuota alkuajan ultraa, mutta eiköhän se tuonne kesäkuun tietämille mullakin mene :)

Maanantaina minäkin plussasin ja heti tiistaina innoissani soitelin neuvolaan :)

Perheessä on jo kaksi tyttöä 2v11kk ja 1v2kk

nyt hakusessa/toiveena olis poika, vaikka isikin on kyllä sanonut että kyllä nämä pikkuprinsessatkin ovat ihania!

oireita ilmantunut tasaseen tahtiin mulle: väsyttää kauheesti,pissittää ja muisti prakailee...

kaunista syyspäivän jatkoa

t:mamma ja mamman masuasukki

Vierailija

Mä saan rauman kohta mä i nhoon tätä yhtä " raskaus" oiretta...

Mun nenään siis siälle puhkes herppes ja tuntuu kuin koko nenä olis ties kuinkapitkälle kipee..

Voiko joku vitamiinin puutos näin raskauden alussa aiheuttaa tän.?? ei tajua mä inhoon inhoon inhoon tota..

Vierailija

Tuntuu uskomattomalta! Plussasin viime viikolla ja la olis 22.6.2006. Vieläkin jännittää joka vessakeikailla, jos täti hyökkääkin kimppuun...

Uskalsin kuitenkin äsken soittaa neuvolaan!:) Sain ajan vasta marraskuun puoleen väliin viikon 8-9 vaihteeseen. Toisilla tuntui olevan neuvola jo aikaseen.. Mistähän erot johtuu?

Zatu: En oo aivan varma näistä lasku-systeemeistä, mut mulla on tällä hetkellä rv 4+4... Eli tosi aikasessa ollaan... Sullahan tais olla la 21.6.2006? Eli olisitko sinäkin suurin piirtein samoissa viikoissa.. Tietysti se riippuu kierrostakin, vai!?!?!?! Joku muu vois ehkä auttaa meitä!;)

Varmaan sekavuudesta huomaa, että esikoista odotetaan!;) Asutaan Itä-suomessa. MItähän muuta siihen galluppiin pitikään vastailla.... ?? No, ehkäpä tässä tällä kertaa kaikki!!! :)

Tuntuu oudolta ja ihanalta olla täällä odotuspuolella!! Toivottavasti me kaikki pysytään täällä loppuun asti!!!

Tarrasukkia kaikille!!!:)

Vierailija

Jippii!!! Toinen tulossa. Esikoistyttö täytti muutama viikko sitten neljä vee ja on jo kauan toivonut pikkusiskoa. Nähtäväksi jää kumpi tulee. Se selvinnee joskus juhannuksen tietämillä viimeistään...

Vierailija

Ei tätä oikein tahdo uskoa, mutta kai sitä sitten on raskaana... Tänäaamuna tuli plussa ja la olisi 17.6. Eka olisi tulossa ja aika hurjasti pelottaa, sillä taustalla masennusta, pelkotiloja jne. Raskausoireina jo nyt tasaista pientä vihlontaa masussa ja jonkinsortin pahoinvointia (joka tosin voi johtua myös uutisen tuomasta järkytyksestä :)). Saas nähdä, miten käy...

Vierailija

Tein plussatestin kaksi viikkoa sitten ja la on laskurin mukaan 2.6. Pahaolo vaivaa aamusta iltaan, eikä oikein mikään maistu. Onnellisia ollaan silti tästä iloisesta tapahtumasta!

Vierailija

Vantaalla asutaan avomiehen ja 7 kuukautta vanhan esikoisen kanssa. hieman hirvittää pieni ikäero, mutta uskoisin, että ensimmäisten kuukausien jälkeen helpottaa. Riippuuhan se siitäkin miten tuo esikko vauvelin tulon ottaa..

Mulla ollut oireena sellasta kokoaikaista pientä pahoinvointia, väsymystä ja aluksi alavatsaa myös nippaili, mut nyt loppunut. Tuntuu, et mulla näkyy jo nyt vauvamaha, vaikka saattaahan se olla, et helpommin näkyy, kun on niin vähän aikaa edellisestä raskaudesta..

LA on 2.6.2006.

Rosa rv.6+6

Vierailija

Heippa vaan kaikille kesäkuun mammoille.

Minäkin tein tuossa muutamia päiviä sitten testin...kaksi kertaa jopa...vuoden yritystä takana, joten en ollut uskoa silmiäni...(kun olivat vielä hieman haaleammat kuin kontrolliviiva). LA.15.6

Meillä esikoinen reilut 2,5 vuotta, kovasti odotellaan uutta tulokasta.

Minulla pahoinvointi on jo mukavasti alkanut...kuten esikoisestakin ennen kuin edes testi näytti plussaa=(

Väsymys on myös alkanut hiipimään iltapäiviin vähitellen...no toivoa on että se menee ohi onneksi=)

Onneksi olkoon vielä kaikille odottajille...kertoilkaahan kuulumisianne.

Vierailija

Hei kaikki juuri plussanneet!

Meillä tehtiin eilen raskaustesti ja näyttöön tuli kaksi viivaa. Laskettu aika on laskurin mukaan Inton päivää 20.6. eli into piukalla täällä Kirkkonummella odotellaa toista lasta. Esikoinen täyttää joulukuussa 2 vuotta.

Onnea hieman varjostaa se, että esikoisen päiväkodissa on liikkellä Parvorokkoa ja nyt täytyy vain toivoa, ettei tauti ole tarttunut/tartu meidän perheeseen.

Vierailija

Meillä siis myös la 15.6, muutaman kuukauden yrittämän jälkeen... Esikoinen on nyt 1,5v. Minulla on ollut hieman vatsavaivoja (lähinnä ilma-sellaisia), kuten oli esikoisestakin. Esikoinen joutui leikkaukseen 1vrk ikäisenä rakenteellisen " vian" tähden ja vaikkei kyse ollut peritystä sairaudesta, niin silti tietysti hieman pelottaa... Onneksi kuitenkin positiivinen luonne ja odotuksen ihana jännitys vievät voiton!

Onnittelut kaikille muillekin plussanneille!!! Oi tätä ihanuutta, nauttikaamme joka hetkestä!!!

Vierailija

Moi,

täällä yksi kesämasu ilmoittautuu. Plussasin viime viikon torstaina ja on vielä aika epäuskoinen olo. Ei vielä pahemmin mitään oireitakaan. La olisi 16.6. näillä näkymin. Kotona on meillä jo 1v 2kk (kohta 3kk) vanha tyttö, joten ikäeroa tulee vähän vajaa kaksi vuotta.

Yritän kyllä vielä pitää aika matalaa profiilia, ettei innostuisi liikaa tässä vaiheessa. Neuvolaakaan en ole vielä tilannut, ehkä ensi viikolla.

Mutta onnellista alkusyksyä kaikille kesämasuille!

I.

ps. Olen Hesasta.

Vierailija

Meikäläinenkin plussasi pari viikkoa sitten. Esikoinen on 1v1kk eikä kuukautisia ollut välissä, joten la on aika epäselvä. Itse laskeskelin, että kesäkuulle menisi, mutten ole varma. Tänään olen menossa alkuraskauden ultraan, sillä haluan varmistuksen asialle. :)

Missä osoitteessa on yahoo-porukka? Olen esikoisen syys04-porukassa huomannut, että yahoossa on paljon helpompi kommunikoida, ja jos haluaa kertoa jotain henkilökohtaisempaa, se on siellä mukavampaa, kun kaikilla ei ole pääsyä sinne. Siellä on myös helpompi jakaa kuvia ja sopia treffeistä etc. Minulla jäi vauva-lehden sivut melkein kokonaan paitsioon, kun löydettiin tuo yahoo-group. :)

Kiva että täällä on paljon jo toisen tai kolmannen saavia, niin saa vertaistukea tällaisessa tilanteessa. :)

Sirius

Vierailija

Heippa kaikille kesämameille!

Ilmoittaudun mukaan. Plussasin vahvasti n. viikko sitten ja esikoista nyt tässä sitten odotellaan. LA 17.6 2006. Raskausoireita on jo nyt: äkillistä väsymistä, ärtymistä, mahan kipristelyä ja etovaa tunnetta aamuisin ja iltapäivällä. Ihanaa aikaa tämä odottaminen silti on ja samalla niin kovin epävarmaa aikaa. ajattelin käydä yksityisellä ultrassa jo viikolla 7-8, onko mitään järkeä? olen kuullut siitä mielipiteitä puolin ja toisin. huomasin että monet teistä ovat jo varanneet ajan neuvolaan. Täällä espoossa missä asumme mieheni kanssa voi ajan varata neuvolaan vasta 8. viikolla.

Ihanaa odotusaikaa kaikille!

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Mulla ois l.a. 14.6.2006, neuvolan tilasin viime viikolla, se on marraskuun alussa. Ollaan miehen kanssa naimisissa ja esikoista odotellaan.

Tää on kyllä ihan uskomatonta, meilläkin oli yritystä 9kk ennen kuin tärppäsi. Nyt on ihan epätodellinen olo. Pelottaa koko ajan kaikki raskauden ongelmat, mutta pitänee yrittää nauttia tästä täysin rinnoin (kirjaimellisesti)

Oireina on vaan väsymys, nälkä, rintojen arkuus ja alituinen vessahätä. Nyt on menossa rv5+5

Vierailija

[color=violet]Mietin tuossa tätä nimijuttua ja muutakin. Eihän se haittaa, jos kesäkuulaisille oiskin useampi kasa, koska porukkaa voi olla paljon. Joten vois olla hankala, jos kaikki on samassa kasassa?

En muista sanoinko jo aiemmin, mutta kesämasut on munkin mielestä hyvä nimi. Tai jos ois Kesäkuussa Synnyttävät niin lyhenne vois olla KESYT ;) tai jotain. . .

[color=blue]Jos joku nyt napsii tästä kasasta tietoja niin minusta voisi laittaa vaikka näin: Zatu, ukko-76, akka 4/02, Oulun läänistä, LA 21.6.2006

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat