Kadonneen vyötärön metsästäjät, huhuu!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Omasta tilanteesta, oli aika nollaviikko, lapset sairasteli ja olin kotona. Tuli sentään 2 kertaa salilla käytyä ja kerran spinningissä.

Mutta nyt kaikki kertomaan kuulumisia!

Mehujää 64kg, vyötärö 83cm (tavoite 63kg/vyötärö 80cm)

Kommentit (9)

Vierailija

kun porukka näyttää kaikonneen..

Mulla oli edelleen nollaviikko. Lapset sairasteli edelleen, valvottuja öitä, napostelunälkää, eikä jaksanut lähteä liikkumaan:/ Tuli herkuteltua makeaa piristykseksi..

Vaakani on vähän arveluttava, ehkä jotain muutosta alaspäin, mutta tulkitsen 64kg:ksi edelleen, kun sentit on samassa muuten.

Lauantaina kävin bodypumpissa ja lihakset on kipeät! Eilen tuntui flunssa iskevän vuorostaan minuun, enkä jaksanut lähteä liikkumaan.

Mehujää 64kg vyötärö 83cm(tavoite 63kg,vyö 80cm)

Pippandii:

Lainaus:

Ensinnäkin raskautuneille suurensuuret onnittelut! :)))

Oma viikkoni oli taas mitä oli: esikoisen syntymäpäiviä varten leivoin ja myös sitten viikonloppuna näitä herkkuja jonkinverran söin... Neuvolan vaakaan pomppasin eilen kauppareissun yhteydessä ja tulos oli plussan puolella, +500g viime viikkoon.

No, pari viikkoa sitten muutama sata gramma lisää, viime viikolla yli kilon pudotus, eli nyt tämä painoni taitaa heitellä kilon suuntaan jos toiseen. Anyway, olen yrittänyt itseäni tsempata sillä, että joka tapauksessa kiloja on lähtenyt hienosti jo ja normaalipainoisen painoindeksiin ei ole enää pitkä matka. Se on siis tavoitteeni kuluvan lokakuun aikana. Alun perin asetin itselleni 75 kiloa tavoitteeksi joulukuun alkuun. Ei sekään mahdoton (kuitenkin puristusta olisi vielä 2,5 kiloa), mutta vaatii ehdottomasti liikunnan lisäämistä!!

Aion ostaa perjantaina uuden uimapuvun vanhan kulahtaneen tilalle ja syöksyä uimahalliin aina kun vain voin. Viikonloppuna taas kyllä juhlitaan, mutta jospa sunnuntaina tai maanantaina jo voisin uutta uikkaria kokeilla.

Tsemiä meille! Sinullahan mehujää on asiat hienosti! Ei ole enää kilo jäljellä tavoitteeseen, eikös?! :D

Missäs muut luuraa...

Pippandii nyt 77,8kg (alkupaino 85kg, tavoite joulukuun alkuun 75kg)

Vierailija

Olin juuri uimassa ja sitten ampaisin neuvolan puntarille. Päätin viime viikolla, että nyt liikunta palaa tämän kotiäidin ohjelmistoon, aina kun vain on mahdollista. Ja nyt kun mies iltavuorossa niin, ennätän aamusta hoitaa tuota fyysistä (kuin myös mentaalista ;) kuntoa.

Herkuttelin viime viikonloppuna, jo torstaina vetelin leipomuksiani parempii suihin.. Isovanhempien kanssa juhlimme pojan 3v-synttäreitä ja annoin mennä. Joten tänään sitten punnitus jännitti, muttamutta...

Eka kertaa (neuvolan " virallisella" puntarilla lukemat alle 77kg. Tarkka lukema 76,9 - mutta kuitenkin... ;D Taidan siis pelkästään harrastaa tästä lähtien näitä aamupunnituksia, sillä iltapäivällä painan aina kilon enemmän... hihii. Iloinen olen ja sain taas uutta puhtia elämäntapojeni muuttamiseksi.

Uintia aion jatkaa. Itse en ole noita vyötärönympäryksiäni jne. vielä mitannut, sillä ajattelin odotella hetken, että tuo synnytyksen jälkeinen röllykkä ajan kanssa laskisi. Nuorin poika siis 6,5kk.

Palaillaan taas, mehu-jää! Ja muutkin, tulkaa kertomaan kuulumisianne! VIE, TIINA ja AARRE...ketä muita olikaan vielä...

Tyytyväinen Pippandii (175cm ja n. 77kg, heinäkuussa vielä 85-87kg..)

Vierailija

Viime viikon punnitus jäikin välistä. Tällä viikolla vaaka näyttää 68kg eli hitaasti mutta varmasti on suunta alaspäin... Edelliseen punnitukseen erotusta siis -500g ja kokonaispudotus -1kg. Pitäisi saada kyllä nyt kunnon spurtti aikaiseksi tuohon painonkehitykseen!! Muuten olen suht hyvin pysynyt ruokavaliossa, mutta herkuteltua tulee vielä varsinkin viikonloppuisin jonkin verran. Nehän tässä tuota painoa jumittavat, tiedän tiedän...

Urheilupuolella menee loistavasti, nyt on jo täysin rutiinia 4-5 kertaa viikossa juoksulenkki. Vaikka paino ei hurjasti olekaan pudonnut, niin kyllä peilin ja vaatteiden mukaan läskiä on lähtenyt varsinkin takapuolesta ja reisistä - ja mikä parasta, myös vatsasta ja vyötäröstä! Hyvä hyvä!! :-)

Ajattelin tässä alkaa huomisesta Atkinsin induktiolle ja sillä saada hiukan vauhtia tuohon painon putoamiseen. Pitäkää peukkuja, että itsekuri riittää!!

Mehujäällä onkin tavoite lähes saavutettu, hienoa!!! Ja tuo Pippandiinkin tulos on loistava! Tässähän tuntee itsensä ihan luuseriksi ja selkärangattomaksi ;-( No nuo teidän hyvät tulokset lisäävät omaakin motivaatiota!

Kevyttä viikkoa & tsemiä urheiluihin!!

T. Aarre

Vierailija

Taas nollaviikko takana... :-/ paino siis sama 68kg mutta urheiltua on tullut yhä tunnollisesti. Atkins-induktiota en aloittanut sitten vielä, sillä viikonloppuna oltiin tyttöporukalla kulttuuririennoissa ja viihteellä. Tuli syötyä hyvin ja punaviinikin maistui ;-) Tässä olen alkuviikosta palaillut taas hiljalleen ruotuun... Atkinssia tms tiukempaa linjaa aloittelen nyt sitten tällä viikolla.

Sinä Mehu-jää alat olla tavoitteessasi, upeeta! Entä Pippandii, miten urheilut sujuu? Mulla lenkki-innostus jatkuu yhä vaan eikä pimeät syksyillat ole vielä kovasti lannistaneet...

Reipasta viikkoa!

T. Aarre :-)

Vierailija

Ensinnäkin raskautuneille suurensuuret onnittelut! :)))

Oma viikkoni oli taas mitä oli: esikoisen syntymäpäiviä varten leivoin ja myös sitten viikonloppuna näitä herkkuja jonkinverran söin... Neuvolan vaakaan pomppasin eilen kauppareissun yhteydessä ja tulos oli plussan puolella, +500g viime viikkoon.

No, pari viikkoa sitten muutama sata gramma lisää, viime viikolla yli kilon pudotus, eli nyt tämä painoni taitaa heitellä kilon suuntaan jos toiseen. Anyway, olen yrittänyt itseäni tsempata sillä, että joka tapauksessa kiloja on lähtenyt hienosti jo ja normaalipainoisen painoindeksiin ei ole enää pitkä matka. Se on siis tavoitteeni kuluvan lokakuun aikana. Alun perin asetin itselleni 75 kiloa tavoitteeksi joulukuun alkuun. Ei sekään mahdoton (kuitenkin puristusta olisi vielä 2,5 kiloa), mutta vaatii ehdottomasti liikunnan lisäämistä!!

Aion ostaa perjantaina uuden uimapuvun vanhan kulahtaneen tilalle ja syöksyä uimahalliin aina kun vain voin. Viikonloppuna taas kyllä juhlitaan, mutta jospa sunnuntaina tai maanantaina jo voisin uutta uikkaria kokeilla.

Tsemiä meille! Sinullahan mehujää on asiat hienosti! Ei ole enää kilo jäljellä tavoitteeseen, eikös?! :D

Missäs muut luuraa...

Pippandii nyt 77,8kg (alkupaino 85kg, tavoite joulukuun alkuun 75kg)

Vierailija

Mies tulee töistä niin myöhään ja minun on vapaa-aikanani (lue=imetysvälit :) metsästettävä uusia silmälaseja, joten neuvolan vaaka saa viikon hengähtää. Ensi maanantaina sitten! Olen ollut itselleni armollinen eli en hirmuna ole vahtinut syömisiäni.. :( Mutta viime viikolla uin yhteensä yli 2 kilsaa, ja tarkoitus olisi kasvattaa noita käyntikertoja ja uintimatkaa. Joten siltä osin olen saanut puhtia tähän hommaan.

Aika menee poikien kanssa touhutessa ja kotihommissa. Taas on mentävä... Mukavaa ja liikunnallista viikkoa! Kiva että flunssa vähitellen taitettu, mehu-jää! Aarre - ihminen tarvitsee aina välillä ehdottomasti punaviiniä! ;)

Pippandii

Vierailija

Tulin katsastamaan, josko uusia viestejä ja kiva olikin lukea Aarre sinun kuulumisia! Ja sulla vauhti taitaa olla mitä parhain.. kun hissuksiin paino putoaa niin varmemmin taitaa poissa pysytellä :) Kiva jos saat itsellesi tsemppiä minun ja mehu-jään saavutuksista - minä puolestani kateellisena ihastelen sinun liikunnallista urakointiasi. Hienoa!

Maanantain uintivisiitti ei ole nimittäin vielä toistunut: vaikka mies tosiaan iltavuorossa ja mulla periaatteessa olisi mahkuja mennä aamu-uinnille (edullisempaa ja mielestäni mukava uida väljemmillä vesillä) niin eilen pesin ikkunoita ja tänään innostuin haravoimaan 2h. Hyötyliikuntaa siis, nämä kotihommat kun ei tekemälläkään näytä loppuvan. Viikonloppuna uimaan, sekä la että su. Kun ei huomennakaan esikoisen kerholta jouda ja pe miehellä menoja...

Mukavaa ja kevyttä loppuviikkoa! Palaillaan maanantaina...

P

Vierailija

Itselläni näyttää tilanne hyvältä! Paino oli noin 63,5kg ja vyötärökin pienentynyt sentillä! Vaikka on " se aika kuukaudesta" ... Ehkä juomallani nesteitä poistavalla teellä oli vaikutusta siihen ettei turvotusta tullutkaan.

Liikunnat oli vähän vähillä, oli pieni flunssa päällä. Kävin vain 2 kertaa salilla.

Aarre, miten Atkinsin induktio sujui?

Itse en pystyisi karppaamaan, mutta olen kyllä lisännyt proteiinia ja vähentäny hiilareita varrattuna entiseen.

Muiltakin kuulumisia olisi kiva lukea:)

Mehujää 63,5kg vyötärö 82cm(tavoite 63kg,vyö 80cm)

Vierailija

Eilen, punnituspäivänäni paino oli 63! Mikä oli ihme, oli varsinainen mässäilyviikonloppu, jämiä lasten hamppariaterioista shoppailureissulla perjantaina, lauantaina pizzaa (pitkästä aikaa!!), sunnuntaina karkkia(josta tuli oikein huono olo)..

No vatsa oli turvoksissa, 82cm muistaakseni.

Viikolla kävin kerran salilla, mutta lisäliikuntaa tuli hankalista keliolosuhteista työmatkoilla:) Eilen kävin myös salilla.

Jatkan kyllä edelleen samalla kevyellä linjalla, ja mittauksilla sunnuntaisin ettei pääse repsahtamaan.

Ja kurkkailen myös tätä pinoa ja kerron kuulumisia tuloksien pysyvyydestä:)

Tsemppiä kaikille!!!

Mehujää *63kg*

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat