Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * MARRASMASUJEN TIISTAI * *

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Ei osunut silmiini vielä pinoa tälle päivälle, joten tehdäänpäs sellainen.

Hormoonihirviö, tänäänkös sulla oli se aika yksityiselle? tulepas kertomaan sitten kuulumisia. Peukkuja kaikki pidetään että vauva voi hyvin.

Rapuäiti, hetken jo luulin että mitä?! ootko jo saanut tytön maailmaan kun noita aloitus otsikoita lueskelin. mut se olikin joku toinen rapuäiti vissiinkin??

Joku kirjoitti eilen että seisomisesta tulee huono ja pyörryttävä olo. Mulla on sama juttu, ei kestä kauaa seistä paikallaan. Pitää päästä istumaan, tai sit liikkua. Kävellessä ei samaa oloa tule.

(.) kävin aamulla neuvolassa. oli joku harjoittelija tällä kertaa, mukava kylläkin. sf 32, paineet hyvät, pissa puhdas, hb ok. painoa tullut 2 viikossa 2 kg. tuntuu paljolta, kun oon normaalisti ollut aika huono lihomaan, kai siitä on osa turvotusta. sormetkin on nykyään tämmöiset nakit ja nivelet on vähän kipeät kun sormia koukistelee.

Millä viikolla teillä on ollut viimeinen neuvolalääkäri? Mä sain ajan parin viikon päähän, silloin on rv 37. tuntuu aika myöhäiseltä, mut en sit tiiä. Ja eri lääkäri silloin, ärsyttää kun aina vaihtuu henkilö. olin ihan tyytyväinen edelliseen lääkäriin ja olisin halunnut samalle, mutkun ei onnistunut. kiukuttaa.

no, hyviäkin uutisia tänne. eilen tehtiin uusi vuokrasopimus, nyt meillä on koti tiedossa!! =) viikon päästä suunnilleen muutetaan.

Mukavaa päivää kaikille!

gerda 34+6

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat