Tiistaita KESÄKERTUT

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan kaikille! Joudun aloittamaan tämän tiistain pinon huonoilla fiiliksillä...Joudun siirtymään tuonne heinäkuun puolelle, kun menkat yllätti yöllä!!No, onnea vielä niille jolla toivoa jäljellä. Ehkä tämä olo tästä kohenee. (=

Kommentit (12)

Vierailija

kyllä mä uskon, että turvassa onkin, se tunne vain on niin paha, että siinä on pakko hidastaa tai lopettaa. Oikeasti vetää kippuraan se kipu. Ja tärähtelyjä ja hyppyjä ei vissiin kovin suositella, ainakaan sitten myöhemmin?

Vierailija

Pahoittelut tädin saaneille...

Mun on aina välillä pakko käydä kurkkimassa tällä puolella...Tuolla toisella puolella ei samalla tavalla juttu luista...Ei kyl oo paljoo asiaakaan siel....

Taas väsyttää näin aikasin,taitaa jäädä haaveeks illan ohjelmat ja kirja... Eilen alotin kirjaa ja olin nukahtanu vissiin aika nopeeta...

+++++Onnea kaikille ja tulkaahan tonne odottajiin et ois hauskempaa......

Vierailija

Perästä ehkä tullaan ellen jopa suoraan elokuulle... Torstaina siis alkoi rintoja jomottaa, eilen sitten menkkajomotukset, mutta tätiä ei vielä näy. En muista että aiemmin olis etukäteen alkanu menkkajomotukset, enkä yhtään tiiä kauanko nääkään voi kestää ennen menkkojen alkamista. Kokemuksia?

Ei mitään uutta mun kesäjunaan. :) Toivottavasti vielä tulis plussia muille!

Vierailija

täällä kp 19/25, jos en ihan ole laskuissa seonnut. Oviskipuilu munasarjoissa on loppunut ja nyt on rinnat kipuillut, mutta ne kipuili kyllä jo viime kierrossa, joka siis oli nega..

Eli ei hullua hurskaampi.

Vierailija

eilen alkoi tuhru ja tänään kunnon vuoto. Onneksi suht inhimillinen kierto kuin oli kp 36->1 eli nyt toiset menkat synnytyksen jälkeen.

plussasäteitä vielä niille joilla on toivoa kerttusesta!

Silje

Vierailija

Ei jälkeäkään menkoista ja kp on nyt 30/n.28. Testit tuli tänään, ja teen yhden huomenna aamulla. Nyt vaan yritän pitää tänään itseni irti niistä. Eilen oli sellainen sattumus, että jouduin lähtemään kesken jumpasta pois, kun kohtua alkoi niin julmetusti kipristellä, särkeä ja vihloa. Jo viikko sitten jumpassa tuntui jotain kohdun supistumisen kaltaista. Rinnat edelleen tuhannen arat, ja kyllä ne nännin päätkin vaan on tummemmat. Alkaa olla jo aika hyvät fiilikset, että saatais kesäkuussa käärö syliin.

Harmittaa vaan nyt toi jumppa. Olisin niin kovasti halunnut siellä käydä. Täytyy varmaa jutella ohjaajan kanssa vaihtoehtoisia liikkeitä ja sopia, että lähden heti, jos tuntuu pahalta.

Vierailija

Heissulivei vaan kaikille, olen siis se sama vanha äitiliini73, mutta vaihdoin nikin kyllästyttyäni entiseen. Nyt on menossa kp44, eikä vieläkään mitään uutta kerrottavaa. Kuten Olavi2005 aiemmin tänään kirjoitti, voi olla, että kohta pinoudutaan elokuisiin myös täällä. Niin se vain kierto on sen verran pitkä, että heinäkuu taitaa jäädä väliin. HARMI!

Nyt ei enää ole juurikaan oireita. Ne tuikitavalliset PMS-oireetkin puuttuvat aivan täysin, joten en nyt sitten tiedä, mitä tämä on. Tänään on ollut nännien vuoro temppuilla. Ovat olleet koko päivän todella arat, kosketuskin tuntuu raastinraudalta. Ostin jo pari testiä jemmaan ja koetan pidättäytyä himotestailua muutaman päivän. Voi olla, että ei onnistu...

Kylläpäs täällä oli paljon tädin yllättämiä tänään, pahoitteluni teille kaikille. Itse tosin toivon omalla kohdallani, että täti tulisi mahdollisimman pian, jotta tämäkin piina loppuisi, kun en kerran raskaanakaan ole.

Juu, nyt annan vuoron muillekin ja poistun takavasemmalle. Tsemppiä piinailijoille!

Vierailija

Ja pahoitteluni Saara77:( Ei muuta kuin uudella innolla ja onnella kohti seuraavaa kiertoa! Täällä päivä alkanut sateisissa merkeissä, mutta vielä ihan hyvillä fiiliksillä ollaan, tänään kp 20/26-27. Eikä mitään tuntemuksia ainakaan vielä, mutta onhan tässä vielä viikko aikaa. Jotenkin on sellanen olo, että ei ole tässäkään kierrossa tärpännyt. Tai sitten se on vaan alitajunta, joka yrittää hieman pienentää ensi viikon pettymystä, jos täti yllättää, niin kuin jo niin monena kiertona tätä ennenkin...huoh! Aika hiljaista alkaa jo olla täällä, kun niin monet ovat jo joko siirtyneet heinäsirkkoihin tai sitten tuonne odotuspuolelle. Mutta minä jatkan vielä vähän aikaa täällä, ja katsotaan sitten mihin tästä suunnataan. Ensi viikon tiistaina ehkä testailen, jos ei ole vahvoja tätituntemuksia. Vaikka että esikoiseltakin olin ihan varma, että menkat alkaa, ihan samalla tavalla juili alavatsaa, mutta vuoto jäi sitten vain tulematta. Tärppionnea vielä niille kertuille, jotka täällä vielä piinailevat!

Vierailija

Minäkin täälä vielä roikun. Alkaa mennä pino hiljaiseksi kun suurin osaa taitaa olla plussannu tai siirtynyt heinäkuulle. Pahoittelun niille jotka ovat saaneet tädin vieraakseen.

Alialle peukutuksia..kuulostaa lupaavalta=)

Itsellä kp muistaakseni 20/27-28 ja menkkamaisia tuntemuksia vatsalla on ollut jo muutamana päivänä. Ei taida tärpätä tässäkään kierrossa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat