soittelin töihin miehelle kuulumisia ja kertoi että minä minä olen henkisesti raskas sille

Vierailija

En osannut siihen sanoa mitään vaan suljin puhelimen, tuntui kyllä tosi pahalle. Saas nähdä miten tässä nyt käy

Kommentit (12)

Vierailija

kun sunnuntaina lähti. Että ei se nyt joka päivä kotiin tule vain viikonloput on kotona. Eli siis pitää näköjään olla soittelematta koko viikolla. En kyllä sitten vastaakkaan vaikka se sattuis soittamaan

Vierailija

häiritseekö soittelu. Mieheni kanssa soitttelemme useasti päivän mittaan. Ja äsken olimme mesessäkin. Kyl nyt luulis et se ukkoskin joskus soittelis ja kyselis teidän kuulumisia...

Vierailija

Hän soitti liian usein, ja koska työni vaatii keskittymistä niin jokainen soitto merkitsi merkittävää takapakkia työtehtävien hoidossa. Aina piti kerätä ajatukset uusiksi ja siihen meni aikaa. Keskeytyksiä tulee töissä muutenkin, joten koin että mieheni soittelu " turhanaikaisissa" asioissa oli liikaa.

Tällöin mieheni oli työttömänä, eikä hän oikein ymmärtänyt miksi en pitänyt tiuhaan tulevista soitoista. Nyt kun hänkin on työelämässä niin ymmärrystä riittää huomattavasti enemmän... Tajuaa mistä oli kyse.

Vierailija

ja ovat yötkin siellä matkan takia. Niin miksi en soittanut illalla kas en tiedä, halusin vaan nyt kuulla että miten menee. Työt niillä on kaheksaan aina illalla ja sit menevät aina saunaan niin sekin menee niin myöhään kun me jo kaheksan aikaan ruetaan nukkuu viimeistään yhdeksältä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat