Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB-Timo aikoo luovuttaa. Mielipiteitä??

Vierailija

Big Brotherissa koettiin eilen dramaattisia hetkiä, kun Timo ilmoitti aikovansa luovuttaa kilpailun. Timo oli aiemmin luvannut tyttöystävälleen Hannalle, ettei aio kilpailla tätä vastaan.

Kilpailijat nimesivät Pertun, Kathyn ja Hannan pudotusäänestykseen. Big Brother nimesi Timon neljäntenä kilpailijana mukaan äänestykseen rangaistuksena siitä, että Timo oli rikkonut kilpailun sääntöjä.

Timo alkoi jo samana iltana harkita luovuttamista. Hän kertoi asiasta heti muille miehille.

- Mä olen Hannalle sanonut aikaisemmin, että jos me ollaan yhtä aikaa tuolla äänestyksessä, niin mä en aio kilpailla sitä vastaan. Enkä aio tehdä sitä nytkään, Timo kertoi.

Timo meni kertomaan suunnitelmistaan päiväkirjahuoneeseen.

- En aio kilpailla Hannaa vastaan. Mietin tässä vähän tilannetta ja huomenna ilmoitan erittäin hyvällä syyllä, että lähden täältä vapaaehtoisesti, Timo sanoi

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

- En, mutta kyllä mun silti pitää tietää, mitä sä teet, perusteli Hanna yhä Timoon kainalossa.

- No mihinkäs minä täältä lähtisin, myöntyi Timo lopulta.

- Nonni.

Hanna vaan ulos niin nähdään tuleeko Timon ja Kathyn välille mitään, tai Timon ja jonkun muun, kun ei kestä ilman p***ua ;)

Vierailija

se ei uskalla päästää Hannaa yksin pois talosta joten luovuttaa jo nyt kun ei kehtaisi tehdä niin että lähtee vasta sitten jos Hannakin lähtee.

Tai sitten sen motiivit on just niinkuin se sanoo. Jospa se on oikeasti rakastunut eikä pelaaminen kiinnosta.

Vierailija

tuo on vaan sen limanuljaskan ainut keino yrittää siirtää häntä äänestävät äänestämään jotain toista!

Luulee näin pysyvänsä pelissä mukana, kun porukka ei äänestä häntä koska luulee että hän lähtee vapaaehtoisesti.

*timoon EI kannata luottaa!*

Vierailija

Jos oikeasti olisi asia näin niin eikö olisi ilmoittanut kaikille: jos minä voitan niin Hanna saa puolet rahoista!

Mitä ritarillista on lopettaa peli kesken?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mietin tässä vähän tilannetta ja huomenna ilmoitan erittäin hyvällä syyllä, että lähden täältä vapaaehtoisesti, Timo sanoi

Ei jummarra tätä lausetta, ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat