Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitteletko miehellesi töihin päivän aikana?

Vierailija

Kuinka monta kertaa?

Onko sinulla joka kerta jotain oikeaa asiaa joka ei voi odottaa iltaan?

Miksi soittelet?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Miehelle ei ole suoraa numeroa ja hävettää kun keskus vastaa ja tietää kuka olen. Tulee aina sellainen olo että " no nyt se vaimo taas sieltä kotoa soittelee" ...

Vierailija

kyselee, että miten menee lasten kanssa jne itse soittelen ja kyselen mm. miehen ruokatoiveita jne. Joskus on vaan kiva kuulla toisen ääni.

Vierailija

Kuten onko sinä ja sinä päivänä hänellä normaali työpäivä eli voinko minä olla työmatkalla. Tai lapset pitää hakea jostain.

Vierailija

ja tosi harvoin ilman mitään asiaa kun miehellä saattaa olla tosi kiirekkin. Mies sitten soittelee ihan huvin vuoksi mulle päin, ja näin se toimii meillä paremmin, kun minä kotona ja aikaa on.

Vierailija

Sovitaan illan menoista, kumpi hakee lapset, joskus vaan soitan kun olen kuullut hyvän vitsin. Jos ei ehdi jutella sanoo sen heti ja samoin toisinpäin.

Vierailija

Tiedän suunnilleen, mitä mies hommailee, eli ehtiikö lätistä puhelimessa. Soitan, jos kotona on tylsää ja ukollakin töissä. Mutta tänäänkin se vaan jurraan kyntöpellolla, eli ei häiritsisi, vaikka soittaisin viis kertaa. Mutta oon väsynyt, eikä huvita soitella. Laitoin vain viestin, että tois perunoita tullessaan, kun kellari on sitä lähempänä. Sitte kun se oli puimassa, niin sillon soitin varmaan joka päivä, koska me ei nähty pariin viikkoon ollenkaan. Lapsen kanssa nukuttiin kun se tuli ja vielä kun se lähti.

Vierailija

tai lapulla keittiön pöydälle.

Jos vain kauppalista-asiaa niin laitetaan tekstareita.

Miehellä oma kännykkä eli jos sattuu oleen ettei pysty puhuun, sanoo heti että hei soitan sulle vähän ajan päästä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat