Te jotka naureskelette niille jotka varautuvat lintuinfulenssan tuloon lukekaa tämä:

Vierailija

" Nooa teki kaiken niin kuin Jumala oli häntä käskenyt" (1.Moos.6:22).

Kuvittele, mitä hänen naapurinsa sanoivat. kuvittele miten he pudistelivat päätään ja naureskelivat, nimittelivät Noaa ääliöksi ja mutisivat, että mies on varmaan järjiltään. Kuvittele miten he vihaisina torjuivat hänen varoituksensa tulevasta tuomiosta ja jatkoivat epäjumalanpalvelustaan. Mutta vedenpaisumus tuli, vain Nooa ja hänen perheensä pelastuivat. niille jotka pilkkasivat hänen vetoomuksiaan, se oli myöhäistä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

muut ihmiset sen sijaan palvoivat epäjumalia. Lintuinfluenssalla ja sihen varautumisella taas ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Luulenpa itse asiassa, että useimmat Jumalaan uskovat suhtautuvat asiaan aivan rauhallisesti...

Vierailija

Niimpä, en minä naureskele, muttaen ymmärrä panikointiakaan.Se tulee mitä on tullakseen, asiaa ei auta tippakaan etukäteispelkääminen ja asian jauhaminen.

Toisekseen Nooan juttu oli aivan eriasia kun tämmöinen virus.

Vierailija

Lisäksi vertauksesi on täysin absurdi. Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?

Ja jos Raamatusta haluat löytää tukea maailmanloppu hysterisoimisellesi, niin voin kertoa, että et ole ensimmäinen. Niin on tehty pitkin historiaa. Raamatussahan sanotaan, että loppu tulee kuin varas yöllä. Ei sitä täällä av:lla varmaankaan ennusteta. Ja puhutaampa siellä Raamatussa myös niistä vanhan Vihtahousun kepposista, jota tämä äkillinen maailmanloppu hössötys minun mielestäni enemmän muistuttaa.

Vierailija

siitäkin tiedettiin etukäteen. mutta ihmisiä ei edes varoitettu siitä. lintuinfluenssasta tiedetään julkisesti. mielestäni kannattaa varautua vaikkei mitään pandemiaa tulisikkaan. sillä ei sitä koskaan voi tietää tuleeko se vai ei. kun on sitten valmistautunut siihen niin ei se siitä enää murehtimalla parane. on tehnyt voitavansa suojautuakseen siltä niin ei sitä sitte kannata murehtia enää tai pelätä. sitte se tulee jos on tullakseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat