S.Y.Y.S.S.Ä.T.E.I.D.E.N. T.I.I.S.T.A.I. ♥ ♥ ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

mirju76: Onnea plussasta!!! Ja Annamiina: En muutamaan päivään lukenut pinoja ja multa oli mennyt ihan ohi silmien plussasi! Onnea onnea onnea!!!

Labaselle onnea uuteen työhön!

jaja: Pahoittelut tädin vierailusta :(

Yoginos ja jensku: toivottavasti nyt se täti tai mieluummin plussa pian tulee, niin pääsette epätietoisuudesta!

Oma napa: Liityn piinailijoiden joukkoon! Olin ihan pihalla kp:stä mutta laskin juuri, että menossa on nyt kp 26/29-32. Ovista en kyllä tässä kierrossa bongannut. Mahaa on nippaillut muutaman päivän eri tavalla kuin aiemmissa kierroissa mutta pelkään kyllä, että taitaa vain oma hormoonitoiminta vihdoinkin käynnistyä todenteolla (Pillerithän mulla jäi jo keväällä mutta ensi oli pari kiertoa toooosi pitkiä ennenkuin alkoi tasaantua).

Kaikille piinailijoille lähetän valtavasti plussasäteitä +++++

TV-ohjelmaG: realityjä en seuraa lainkaan, Dharmaa ja Gregiä seurasin ja nyt olen koukussa Will ja Graceen ja CSI:iin, sisustusohjelmia tulee myös seurattua.

Niin ja anu82, tervetuloa mukaan!

venla

Vierailija

Kuten jo arvekinkin, niin tätihän se sieltä oli tulossa, nukkumaan mennessä ei ollut enää epäilystäkään. Tällä kertaa kierto oli 25, edellinen 24 ja eka 30, ehkä alkaa jo tasoittumaan. Ennen pillereitä oli kyllä aika tarkalleen 27. Mutta nyt siis meneillään kp 2 ja häntä pyritään pitämään pystyssä, vaikka sitten hakaneuloja tarvittaisiinkin.

Jaja, näin siis kävi täälläkin. Pitäisi siis osata paremmin eksyttää se hemmetin täti!

Aika monta piinailijaa täällä taitaa vielä olla, joten teille sitten peukutukset, ettei täti teitä löydä! bdbdbd

Ja kärsivällisyyttä teille, jotka vielä odotatte yrityksen aloittamista.

Vierailija

[color=red]Olivia, tuliko testit tänään, vai menitkö apteekin kautta? Plussasäde sinnepäin!

Minä täällä kaverin luona vauvakuumeisena katson kun vauva juo maitoa pullosta!

Pikainen käväisy vaan, kivaa päivää kaikille!

Elli[/color]

Vierailija

Pahoittelut tädin yllättämille -ikävän vikkelä liikkeissään, kun niin moneen paikkaan ehtii. Ja tervetuloa joukkoomme Anu.

Myös minä toivoisin K@isan ja Mirjun sekä muiden plussanneiden jatkossakin käyvän kertoilemassa kuulumisiaan. Ja pistäkää ihmeessä kohta pystyyn oma pino odottajien puolelle, jonne me kaikki muutkin pian voimme liittyä. Minä olen löytänyt säteiden moninaisesta joukosta sellaisen verrokkiryhmän, etten edes muita pinoja katso tarpeelliseksi lukea -mulla ei siis vaikuta olevan elämää säteiden lisäksi :)

Ja sitten asiaan eli Omaan Napaan; tänään kp. 35 ja ajoittain olen ollut jo toiveikas raskautumisen suhteen. Eilen muljahteli inhasti alamahassa vasurin puolella, nännit (sorge taas :) oli hitsin kipeät ja lenkillä tuota samaista vasenta nivusta vihloi niin, että tähtiä näkyi muuallakin kuin taivaalla. Mutta tänään... ei mitään erityisempää, rintavarustuskaan ei enää kipuile, vaikka kuinka nipistelen ;) Testitkin kolahti kuin kiusalla tänään postiluukusta ja kettuuntuneena oireettomaan olooni tungin ne kaapin perukoille ja vannoin, etten testaa ennen viikonloppua. Ei mulla kyllä ole oireita tädistäkään, mutta aika yllättäen se on aina päässyt ovikelloa rimpauttamaan -tosin nuorempana kierrotkin oli kellontarkkoja, nyt paras arvaus on tuo kolkyt ja risat. Eli piinailu jatkuu, mutta kirveestä on kyllä ainakin terä jo kaivossa. Ilmoittelen sitten, jos (kun) sorrun testaamaan kuitenkin ennen viikonloppua.

Vierailija

[color=DeepPink]Laitoin tuonne juuri uutta listaa, joten jos haluat sinne tiedot, niin käy laittamassa siihen perään tietosi ohjeiden mukaan.. :) Toki ilmankin saa joukossa pyöriä! ;)

Itselläni on kuopus juuri (tänään itse asiassa, tajusin just..) 1v7kk, eli aika samoja ikiä kuin sinun esikoisesi.. :) Tosin meillä kolmosta aletaan toivoa vasta tuossa kuukauden-parin päästä!

Mutta tervetuloa mukaan vaan, kyllähän täällä saa useammassa pinossa pyöriä, kun väkeä on kuitenkin niin moneen junaan! ;)[/color]

[color=red][size=5]♥[/size] listaemo-Jedelede[/color]

Vierailija

Taelsalle virtuaalihalaus tätin tulon johdosta! Ensi kiertoon uusin eväin ja sitten kaikki me tätin tässä kierrossa kylään saaneet yhteistuumin torjumme sen akan, ettei tarvitse tulla kyläilemään ainakaan 9kk:een!

Olivia-80: Voi harmi! Mutta jospa se plussa sieltä vielä tulisi, tai alkaisi sitten ne menkat, jotta pääsee uuteen yritykseen.

Nyt ei muuta kuin illanjatkoja kaikille!

Vierailija

Eilen kamalassa päänsäryssä menin ysin aikaan nukkuun vain herätäkseni tänä aamuna ennen kuutta siihen että täti tuli kylään! Ei näyttänyt päivä alkavan hyvin. Mä olin jo NIIN toivonut että nyt tärppäsi, mutta ei niin ei. Masentaa niin vietävästi ja tais aamusella tuo mun murukin olla pettynyt tädin vierailusta.

Nyt ei oikeen irtoo juttua enempää, joten hei vain kaikille...

-Taelsa-

Vierailija

K@aisalle ihan ensteks: ihmeessä käy kertomassa meille kuulumisiasi. Ainakin minä mieluusti kuulen juttujasi ja vointiasi :) Luulin jo pääseväni sun kanssa odotuspuolelle kuulumisa vaihtamaan, mutta ehei, vielä ei ole mun aika.

Ihan höpönlöpöjä puhuakseni, onko täällä joukossa ketään, ketkä uskovat, että joillakin ihmisillä on oikeasti ennustajanlahjoja?? Itse olen käynyt vuosia sitten ennustajan luona, ja hän kertoi näkevänsä sylissäni 2 lasta hyvin lähekkäin, ja jossain tuli ilmi sekin, että kestää puoli vuotta avioitumisesta, ennen kuin lapsia tulee. Mietin vaan, että näinköhän se tulee pitämään paikkaansa :) Jos tänään olisi mahdollisuus varata aika samalla naiselle, olisin varmaan jo varannut :) Tuolloin kun ei omat vauvahaaveet ollut ajatuksissani lainkaan...

[color=Blue] Eli tehdäänpä GALLUP: Oletko käynyt ennustajalla, ja uskotko ennustuksiin? Itse siis uskon, ja osa ennustuksista on toteutunutkin, tai itse asiassa aika monikin.

Vierailija

Mutta nyt testattu ja masentaa - ainakin näin hetkellisesti. Eli aivan puhdas nega, vaikka kuinka tiiraa... En edes miehelle kehdannut vielä sanoa (niin, vaan ryntäsin kertomaan teille - on tämä vaan mukavaa, kun voi täällä jakaa niin iloja (toivottavasti itsekin joskus!) kuin surujakin!!).

Vatsaa on taas kipristellyt inhottavasti eilisillan lenkistä lähtien, alkais nyt ees ne menkat, niin pääsis uuteen kiertoon. Nyt kuitenkin jo kp 34 -> pitänee varmaan kohta liittyä jo pitkiksiin... Ei vaan, ihan odotettava tuloshan tämä oli, eikä nyt niin pahakaan, kun aluperinhän tarkoitus oli tavoitella elovauvaa. Mutta uskon, että tiedätte, kuinka silti suututtaa niin vietävästi!!! AARRGGHH!!! Ja kun ei ole mitään käsitystä alkaako ne menkat millon vai ei, taitaa olla kroppa aika sekaisin tästä luomusta :(

Painun nyt tyynnyttelemään itseäni sohvan perukoille.

-Olivia

Vierailija

Kiitokset vielä onnitteluista!

Pahoittelut mallariinalle tädin vierailusta!

Jaja, mäki olin ihan varma ekan yrityskierron aikana, että nyt on tärppi käynyt ja petyin karvaasti kun täti tuli... Mutta toisessa kierrossa ei ollut enää niin kamala vauvakuume ja mehän itseasiassa päätettiin ennen kierron puolta väliä, että mitä jos ei sittenkään ihan vielä kolmosta...ja tässä on tulos! =D Pikaista plussaa toivotan sinullekin!

Nyt alkaa itelläkin tää asia vähän kirkastumaan! Työasiatkin helpottuivat kuin itsekseen. Minun ei tarvikaan vaihtaa työpistettä vaan saan jatkaa omassani ainakin kesään asti. Tuosta vakinaistamisesta puhuttiin edelleen, mutta ehkä se tulee ajankohtaiseksi vasta syksyllä 2006, mutta minähän viettelen silloin jo onnellisesti äitiyslomaa... :) Enköhän mä töitä saa äitiysloman jälkeen jostain muualta, jos en tuolta samaiselta työnantajalta. Tämän työpisteen vaihtamisen takia nimittäin mietin, että kuinka aikaisin pitää raskaudesta kertoa. Kaikki kuviot ois vaihtunut ja asiakkaat ja olishan se ollut sitten niillekin tympeetä ku olisin heti jäänyt äitiyslomalle. Nyt ei ole huono omatunto enää ollenkaan. Pitää vaan pikkujouluissa keksiä joku selitys, miksi tulenkin omalla autolla.... =D

Elli24, olen todellakin se sama mirju sieltä evileistä. Mulla onnistui kyllä laihduttaminen. Aloitin puolen vuoden tauon jälkeen juoksemisen uudestaan ja käyn myöskin kuntosalilla. Lisäksi tarkkailin syömisiäni ja paino on tippunut sieltä elokuun alusta 3,8kg! 5kg oli tavoitteena joten kilon verran vielä jäätiin tavoitteesta. Nyt yritän kyllä, ettei raskausaikana tulis painoa lisää kuin 10kg. Ekasta mulla tuli 20kg, tokasta 12kg ja nyt meinaan pistää paremmaksi. Tosin molemmilla kerroilla lähtöpaino oli pari kiloa enemmän kuin nyt. Eli mahikset kai on?!? Saa nähdä vaan kuinka pitkään pystyn juoksemaan. Pitää sitten vaihtaa kävelyyn. Kovasti toivon sullekin plussaa, ettei teidän yritys siirry kovin pitkälle!

Olivia-80, Tuuhan HETI kertomaan ku testaat!!! Jännitän täällä sun puolesta!

Ja kaikille piinaajille +++++säteitä!

[color=red][size=6]♥[/size][/color] Mirju

Vierailija

Täällä on ollut pari päivää " plussa-tuulista" , tosi mahtavaa.

Itsellä piinailu jatkuu, kp 35/29-31. Tein kyllä la negatiivisen testin, missä oli ( mun mielestä ) myös haalea viiva, joka hävisi hetken kuluttua. Koko ajan on olo et täti tulee ja juoksen aika tiheään vessassa, mut aina reissu onneksi turha.

Testata meinaan vasta viikonloppuna, jos vielä on aihetta.

Kyllä tää on tavallista piinaa, alkaa mieskin selvästi piinailla. Soittelee töistä ja kyselee tilannetta.

Taaskin mahaa ihmeellisesti nipistelee...

Telkkarista seuraan tietysti BB:n, ihan koukussa ollaan molemmat. Urheilua katson myös, mut en lätkää ainakaan mitään liiga-kiekkoa. Mulle ihan sama kuka voittaa. No, myönnetään, et Salkkarit on ihan ok, mut ei pakko nähdä. Katselen kun ehdin ja vähän mitä sattuu.

Oma yritys vie paljon aikaa, aloitin myös pari vuotta sitten toisen projektin eli ei vapaa-ajan ongelmia.

bdbdbdbd viel plussanneille, perässä tullaan!!!

Vierailija

[color=darkorange]Anu: Tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan! Täällä on hyvä kuumeilla isossa porukassa, jos vielä ei ole kuume kovin korkealla niin täällä pyöriessä se takuulla nousee huippulukemiin;)[/color]

[color=sandybrown]Mae: Ihan oikeassa olet. Harvemmin se ainakaan tässä yli kolmenkympin iässä ihan ekasta kerrasta tärppää... Mutta toivon mukaan kuitenkin pian kun olen lievästi sanottuna kärsimätön tapaus;) Tässähän se kärsivällisyys joutuu koitukselle. Meilläkin saattaa todella olla taas 9kk selibaatti sitten edessä kun tärppää. Kuopusta odottaessa tuli lääkäriltä puolessa välissä petipuuha kielto ja kyllä se kesti sitten melkein loppuun asti. Joten pitää yrittää nyt " nauttia" näistä kerroista ennen tärppiä.[/color]

[color=gold]Olivia: Älähän pidä meitä hulluja jännityksessä. Tulethan heti kertomaan mitä testi näytti;)

Mallariinalle pitelen myös niitä peukkuja täällä, että olisi se täti älynnyt edes teiltä pysyä poissa. bdbdbd[/color]

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat