HUHTIKUISTEN tiistai

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (4)

Vierailija

Me saatiin nyt meidän uusi läppäri toimimaan joten pääsen helpommin surffailemaan. Muuten on ollut päivisin ihan mahdotonta saada aikaa että livistäis lapsilta tuonne ullakolle koneelle...

Niinkun omassa alotuksessa kirjotinkin niin Amanda nukkuu nyt tosi surkeesti mutta toivottavasti se ajan kanssa. Amanda täyttää 6kk perjantaina ja sillon meillä on lääkärikin eli voin sitten pinoutua tuohon 6kk neuvola -pinoon.

Amanda yrittää kovasti ryömiä mutta vielä ei onnistu ja sekös häntä ihan raivostuttaa... Mutta ihan kun errj sanoi niin sitten kun vauva oppii liikkumaan niin täytyy olla niin hitsin tarkka kaikista roskista ja muista tavaroista lattialla... Meidän esikoinen rupes ryömimään reilusti vajaa viisikuisena ja keskimmäinen vasta vajaa 11-kuisena. Hänellä ei myöskään ollut mitään yritystä ennen tuota, kieri vaan...

Ihana, nyt vaaveli tuolta kurkkii, nostaa itsensä tosi ylös kämmeniin nojaten. Ja vieläkään ei ole kiinteitä aloteltu mutta ihan kohta =)

Vierailija

Meidän ruokapöytä tuli tänään, ihanaa. Ainoa huono homma, on, että se täytyy koota. Ai, että me molemmat vihataan sitä hommaa. No kai sen kestää.

Anton sai eilen rokotuksen ja sen on kyllä huomannut, koko päivän päiväuni saldo 15 min ja huuto saldo 10h?No ei ehkä ihan. Vähän jännitti kun jouduin jättämään Antonin äitini hoitoon, kun haettiin se pöytä. Ihan hyvin oli niillä menny. Yö meni ihan hyvin, jännityksellä odotan, miten ensi yö.

Juuri kun kehui, kuinka hyvin meillä nukutaan, niin jnohan muuttui. Kaipa tuo tuosta asettuu. Huomenna mennään miehen kanssa katsomaan jalkapalloa, kivaa päästä kahdestaan jonnekkin =) Eipä ole tullut käytyä missään kahdestaan pitkään aikaan (pöydän haku reissua ei lasketa.

Jaahas nyt pöytää kokoamaan, eli moikka moi!!

T.Mareila+ todella kiukkuinen Anton-muru 5kk

Vierailija

Me ollaan oltu Siirin ja koirien kanssa mun vanhemmilla lauantaista lähtien. Tänään mennään kotiin. Miehen piti tehdä remonttia rauhassa kotona, vaan eipä ollut jaksanutkaan tehdä mitään.. Nyt hän sitten siivoili kotona ennenkuin lähtee meitä hakemaan täältä vantaalta. Tuli varmaan huono omatunto ja ajatteli että JOTAIN täytyy tehdä..mies ei muuten koskaan siivoa ellen mä ole orjapiiskurina ;) Niin, ja oli hän maanantain töissä.

Mulla oli eilen saunailta kaverillani, joka oli toinen syy miksi tultiin tänne pääkaupunkiseudulle. Siiri oli vanhempieni hoteissa. En mä tosin kauaa jaksanut olla, saunottiin ja syötiin hyvin kuitenkin, mun ystävä on ihan mahdottoman hyvä kokkaamaan. NAM!!! Vieläkin herahtaa vesi kielelle..

Tänään tuli Siirillä 6kk täyteen, jee! Huomenna on neuvola. Onpa jännä kuinka monet hippuset ryömii jo! Meillä ei vielä merkkiäkään liikkeelle lähdöstä. Akselinsa ympäri (?) Siiri kyllä pyörii, muttei eteenpäin.

Anopeista on ollut keskustelua. Mulla on ihana anoppi ja appi ja välit omiinkin vanhempiin ovat todella läheiset. Välillä vaan meinaa hermot mennä anoppiin, kun he asuvat niin lähellä ja olemme joskus (mun mielestä) liiankin usein kylässä puolin ja toisin. Ryhävalas, onpa kurja tilanne teillä anopin suhteen.. :/ Ja harmi että äitisi ei voi hyvin..

Mulla alkaa tänään autokoulu. Sais vaan nopeasti sen kortin, niin miehen ei tarttis kuskailla meitä ees taas.

Mä tulen Siirin kanssa vielä torstaina tänne yökylään, kun mieheni menee perjantaina töihin ja mun vanhin sisko tulee saksasta lomille tänne. Että reissaillessa menee tämä viikko..

No niin, nyt meen laittamaan kamat kasaan...

-Vandelis

Vierailija

Eipä ihmeitä meille, oltiin ns. mammakerhossa aamupäivästä ja nyt T on päikkäreillä. Kovasti vaikuttaa siltä, että hän on siirtynyt kaksiin päiväuniin. Jotenkin itse olen nyt hieman ymmälläni, että mitenkä päivät rytmitetään ruokailut yms. Maidon saanti mietityttää. Aiemmin imetin aina ennen unille menoa, jotenka nyt sitten jäisi yksi imetyskerta pois. T syö kiinteitä neljä kertaa päivässä, sitäkin olen miettinyt, että koska pitäisi lisätä viides kerta. No, eipä ole suuret murheet meikäläisellä. Kuulin juuri, kun eräs äiti kertoi lapsensa munuaisongelmista ja mm. varjoainekuvauksesta yms. Onnellinen olen terveestä pojasta. Ulkonakin on edelleen ihana ilma. Toisaalta pilviset ilmat sopisivat meille, aurinko haittaa vaunutteluja, kun tuntuu, että aina paistaa silmiin.

Sellaista tänään;

K&T 030405

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat