Te jotka reputitte ajokokeen! Mikä meni pieleen?

Vierailija

Huomenna edessä:)

Kommentit (9)

Vierailija

Ryhmittäydyin vasemmalle kaistelle kääntyäkseni vasemmalle. Kaista olikin vastaantulevien kaista. Ja jotenkin siis luulin, että ajoin nelikaistaisella tiellä. Stressaava tilanne johti virhearviointiin.

Lisäksi huomautettiin, että kääntyessäni eräässä toisessa risteyksessä takapyörät menivät sulkuviivan päälle. Tämä oli mielestäni jo pilkun viilausta.

Vierailija

tosin tein sen onneksi vasta kakkosvaiheen arvioivassa ajossa, joten reppuja ei tullut :)

Omassa inssissä reput olivat todella lähellä, kun heti alkuun piti kääntyä vasemmalle todella vaikeasti hahmotettavassa risteyksessä: tulin yksisuuntaiselta pääväylälle, jossa oli keskellä kaksi kaistaa suuntaansa + kääntyvien kaistat ilman mitään jakajia, lisäksi molemmilla reunoilla viherkaista ja sen jälkeen vielä yksisuuntaiset kaistat. Piti siis kääntyä vasemmalle siihen keskellä olevalle valtaväylälle. No käännyin yhden kaistan liikaa vasemmalle, siis vastaantulijoiden kaistalle! Huomasin virheen heti itse, inssi ei ehtinyt reagoida mitenkään, ja korjasin täysin turvallisesti omalle puolelleni (ei ollut vastaantulijoita). Koko loppuinssi sitten käännyttiinkin vasemmalle, ja itse olin aivan varma, että siinä meni mahikset heti kärkeen...

No, katsastuskonttorilla pitkän miettimisen jälkeen inssi sitten totesi: " Siinä alussa tuli paha virhe... *dramaattinen paussi* ...mutta kyllä tää läpi on."

Tarinan opetus: jos mokaat, älä luovuta! Peli ei ole välttämättä vielä pelattu (ja vaikka olisi, lisätunteja tulee kokonaissuorituksen mukaan). Tsemppiä koitokseen :)

Vierailija

Kokeen pitäjä katsoo mittaria siinä kohtaa ja jos ajat yli 50km/h niin koe repuutetaan. Jarrutin viime hetkellä kun näin merkin!

Vierailija

liian kovista tilannenopeuksista ja yleisestä " koheltamisesta" , vaikkei varsinaisia vaaratilanteita tai ylinopeutta ollutkaan. Vieläpä kaksi kertaa. Eikä edes ole mikään koheltajaluonne, jännitti vain niin kovasti ja se jotenkin painoi varvasta lattiaan ja sumensi järjenjuoksun.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat