muita syövän sairastaneita kuumeilijoita

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko täällä ketään muita jotka on sairastaneet syövän ja yrittävät saada pienokaista? itselläni oli hodginin tauti (imusolmuke syöpä) n.4 vuotta sitten. rutiini tarkastuksia on vielä puolen vuoden välein mutta onneksi kaikki on mennyt hyvin ainakin vielä. olisi kiva vaihtaa kuulumisia vastaavassa tilanteessa olevien kanssa tai niiden jotka jo odottavat tai ovat saaneet lapsen syövän jälkeen. innolla vastauksia odotellen..

Kommentit (5)

Vierailija

kyllä kiva on kuulla kaikista jotka on saaneet lapsen syövän jälkeen. toivottavasti löydätte sopivan hoidon ja saatte pikku kakosen... hyvää syksyn jatkoa ja voimia

Vierailija

en tiedä olenko " kohderyhmässäsi" , mutta kerronpa, että sairastin joskus 15v sitten aivokasvaimen. kaikki meni hyvin, eikä sairaus ole uusinut. käyn edelleen kontrollikuvauksissa noin 2-3v välein. sairaus ei nykyään vaikuta elämääni mitenkään, enkä enää koe tarvetta puhua siitä.

meillä on yksi lapsi, jota ennen oli 3 keskenmenoa. lapsettomuushoidoissa ollaan oltu alusta lähtien, kun mulla on pco.

nyt kuumeillaan toista, pian vuosi kuumeiltu. sama hormoni hoito ei enää ole auttanut kuin ennen, joten nyt ollaan siirrytty vahvempiin aineisiin, ekaa inssiä suunnitellaan.

Vierailija

Minä en enää vauvakuumeile, mutta kävin täällä vain lueskelemassa ja näin viestisi.

Minäkin olen sairastanut Hodginin taudin parikymppisenä ja vielä rintasyövänkin myöhemmin. Kuitenkin olen hankkinut vielä kolme lasta! Yhden ensimmäisen sairauteni jälkeen ja nämä kaksi viimeistä vielä rintasyövän jälkeen.

Nyt olen ollut 7 vuotta terve ja kaikki on mennyt hyvin. Oikein paljon tsemppiä sinulle jatkoon, sekä rohkeutta, uskoa ja plussaonnea! : )

Vierailija

täällä kohtalotoveri: vajaa kolme vuotta sitten minulta leikattiin kilpirauhassyöpä. Nyt olen täysin kunnossa, ja esikoinen syntyi keväällä. Nyt toivotaan jo toista. Onneksi nykyään monenlaiseen vaivaan löytyy apua, ja syövästäkin toivutaan. Onnea yritykseen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat