Meinasin " seota" eilen....

Vierailija

Olen melko tarkka siivoamisesta, jonkun mielestä ehkä liiankin. Eilen tein perusteellisemman siivouksen keittiöömme. Jynssäsin hellan, kaapit, lattialistat jne.

Oli myöhäinen ilta kun mies teki lähtöä yötöihin. Olin laittamassa lasta nukkumaan.

Meillä on jääkaapissa yksi hyllyistä sellanen että saattaa pettää jos sen täyttää liian täyteen taikka muuten " paiskoo" tavaroita siihen. Mies tietää sen varsin hyvin.

No, kuulin kuinka mies suurinpiirtein heitteli ruokia jääkaappiin. Kiukutteli kun mehukannu ei meinannut mahtua oikeaan paikkaan yms. Olin juuri sanomassa että lopeta ettei se hylly tuu alas sieltä!

Ja sillon se tapahtui! Purkit ja purnukat lensivät kaaressa kaapista ulos pitkin keittiötä.

Kaksi litraa punaista mehua levisi ympäriinsä. Maitoa vajaa litra jne.

Näky oli niin kamala että meinasin purskahtaa itkuun...

Uusi matto oli aivan punainen, kaapeista valui mehua, seinissä oli roiskeita, tuoleista valui mehua. Siis sitä mehua ja maitoa oli ihan joka hemmetin paikassa!!!

Lapsi alkoi itkemään kun näki keittiön, säikähti että mitä oikein tapahtui. Mies oli niin kuin mitään ihmeempää ei olisi tapahtunut, täysin välinpitämätön! Sanoi että ei tässä ehdi auttamaan ja lähti töihin. Kyllä kuristi kurkkua, kuin olisi ilmat loppuneet keuhkoista. Ärsytti niin paljon miehen käytös.

Mies on ollut aina semmonen että jos on hermostunut jostain niin silloin tavarat saa kyytiä. Ne survotaan vaikka väkisin johonkin tai paiskataan roskikseen yms. Jos paita ei lähde heti pois päältä niin se repäistään niin että saumat repeää ja napit lentelee pitkin lattioita...

Onneksi tämmöistä ei tapahdu usein mutta silloin kun tapahtuu nin vaikeeta on etten käy mieheen käsiksi...

Kommentit (13)

Vierailija

Sitten aloin miettimään että keittiötä on pakko käyttää. Mies ei kuitenkaan aamulla töistä tullessaan olisi jaksanut aloittaa siivoamista. Ja se mehu kun tarttuu kuin pihka kalusteisiin kiinni. Itsetehtyä makeaa tummaa mehua... Se tahmeus olisi levinnyt pitkin asuntoa lapsen jaloissa.

Maton rullasin ja laitoin eteiseen odottamaan pesulaan menoa. Mies saa hoitaa sen puolen. Jos mattoa ei enää saa siistiksi niin ostakoon uuden tilalle.

ap

Vierailija

arvaapa kuinka otti hattuun kun Ruotsin risteilyn jälkeen tulin kämppään jossa mies oli riehunut. Koko jääkaapin sisältö vedetty keittiön lattialle. 3 päivää kalasoppa lojunut lattialla, punaviinipullot (pari kappaletta) hajotettu seiniin sisältöineen, ketsupit, ihan KAIKKI! Kuivunutta ja haisevaa maitoa oli kaikkialla ja monen monituista esinettä (mm. cd-levyt) PILALLA! Silloin oikeasti tuntui että kuolee!

Vierailija

Eli siis lähdin " ilman lupaa" hänen mielestään. Tosin pakko oli pitää puolensa kun ilman omaa tekemistä ja menemistä en silloin saanut lupaa yhtikäs mihinkään!!!!

terveisin se jonka EX mies riehui risteilyn aikana

Vierailija

Aluksi katsoin aika pitkään että mitä toi tekee... Mutta tämän 13 vuoden aikana sitä on jotenkin tottunut näihin " kohtauksiin" . Ja eihän tämmöistä usein tapahdu. Sen olen huomannut että mieheni isä käyttäytyy hyvin samalla tavalla...

Koskaan ei ole käynyt käsiksi yms.

ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

arvaapa kuinka otti hattuun kun Ruotsin risteilyn jälkeen tulin kämppään jossa mies oli riehunut. Koko jääkaapin sisältö vedetty keittiön lattialle. 3 päivää kalasoppa lojunut lattialla, punaviinipullot (pari kappaletta) hajotettu seiniin sisältöineen, ketsupit, ihan KAIKKI! Kuivunutta ja haisevaa maitoa oli kaikkialla ja monen monituista esinettä (mm. cd-levyt) PILALLA! Silloin oikeasti tuntui että kuolee!

Vierailija

voihan sitä vahinkoja sattua, ja voi olla että kiukuspäissään lähtee siitä, mutta kun jäähtyy niin joko tulee takaisin tai soittaa että anteeksi, kyllä minä ne siivoan kun tulen takaisin. Tai jos ei voi siivota niin hyvittää sen taatusti jollain tavalla.

Ja minäkin sitä mieltä että tuolla lailla ei ole ok riehua, voi luulla että on jos isäkin niin tekee, mutta ei taatusti ole normaalia.

Vierailija

Onko hän yrittänyt tehdä asialle jotain? Oletteko puhuneet siitä, että yrittäisi vaikka hakea apua tai yrittäisi edes kiinnittää huomiota reaktionsa suhteellisuuteen? Saahan jokainen tietysti jonkinlaisia raivareita joskus, mutta tuo kuulostaa siltä, että miehelläsi on todellisia ongelmia tunteittensa käsittelemisessä. Annatko hänen siirtää käyttäytymismallinsa sellaisenaan lapseenne?

Vierailija

Tuollainen aggressiivinen käyttäytyminen, vaikka se kohdistuukin johonkin maitopurkin runnomiseen tai puseron repimiseen päältä niin, että napit lentelee?

Minua pelottaisi tuollaiset tilanteet, jos toinen käyttäytyisi noin!

Vierailija

Mun mielestäni aivan käsittämätöntä käytöstä. Ei kukaan normaali ihminen sotke paikkoja tolla tavalla ja lähde sitten töihin muina miehinä. Meillä joutuisi kuukaudeksi ulkoruokintaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat