Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä kesti, että imetyksen lopettamisen jälkeen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

rinnat palautuivat ennalleen, tai kuten yleensä kai, pienenivät lopulliseen mittansa? Toisin sanoen milloin on järkevää lähteä rintaliiviostoksille...? Nyt kohta kaksi viikkoa imetyksen lopetuksesta ja nyt eivät enää pakkaudu täyteen maitoa, mutta ovat vielä kumminkin normaalia isommat.

kyselee Verena

ps. Huvittavaa, mutta niin kauan kuin imetin en koskaan osannut ' puhua' rinnoista vaan olivat ehdottomasti tissit ja nyt ovat taas näköjään rinnat :-D.

Kommentit (6)

Vierailija

Eli mulla reilu puoli vuotta imetyksen lopettamisesta kulunut. Ilmeisesti vasta nyt hormonitoiminta taas jotenkin vakiintunut, koska huomaan vieläkin koon muuttuneen. Lähtökohta oli 75B, raskaus- ja imetysaikana noin 80C. Sen jälkeen tuntui tosi " tyhjältä" , koko liiviostoksilla pari kuukautta imetyksen lopettamisesta 80A tai 75B mallista riippuen. Nyt rinnat ovat hieman suurentuneet, tai ainakin elävät taas kuukausirytmin mukaan. Rinnanympäryskoko on kai jäänyt hieman isommaksi, kaikki vanhat liivit ei mahdu. Mulla aiemmin kuppikoko on vaihdellut myös kilojen mukaan.

Vierailija

Meikäläisellä kuppikoko oli före lasta 75B. Imetin 13 kk, koko oli muhkeimmillaan 75DD. Arvata saattaa, että nahkat venyi aikalailla. Noo... loppuimetysaikana olin sellainen 75D. Siitä se sitten hiipui... Joskus kuukausi imetyksen lopettamisesta ostin ekat rintsikat: 75A. Sama koko puolen vuodenkin kuluttua. Mutta kun aikaa kului, jotain 2 vuotta, niin nyt nuo hienot ja nötit A-kupit on auttamatta pieniä. Eli olen taas 75B. Eivät nämä nyt taivauita tavoittele :-D, mutta eivät ihan lupsakkaat lupaakakorvatkaan ole.

Vierailija

Lohdullista Miusu kuulla, että palautumista entiseen voi tapahtua vielä parin vuodenkin jälkeen. Mulla oli ennen synnytystä suunnilleen samat mitat eli yleensä 75B. Imetysaikaan oli about C ja nyt on varmaan jo A, tosin miten tyhjiksi rukkasiksi lopulta tyhjenevät, on vielä arvoitus. Huomenna tulee 3 viikkoa imetyksen lopettamisesta, imetin melkein 1,5v. toista lasta ja ekan imetys ehti juuri ja juuri loppua ennen uutta raskautta. Sen takia hädin tuskin muistan millaiset olivat silloin joskus ennen ekaa raskautta...

Vierailija

Mulla nyt kuukausi imetyksen lopettamisesta. Nyt taitavat olla hyvinkin pitkälti semmoset " työmiehen kintaan" oloiset, että eiköhän ne tälläsiks jää.

Harmillista, mutta totta..

Ite oli ekan raskauden jälkeen vaikee hyväksyä omia rintoja, mutta onnex mies ei harmitellu yhtään.. huh.. ehkä se oliskin se pahin.

Nyt toisen kokemuksen jälkeen alan olla jo sinut rintojeni kanssa, tosin nautiin hurjasti siitä kun ne oli jotenkin täyteläisemmät, imetys aikana, tosin aivan eri tuntuiset.

Kannattaa ehkä odottaa ainakin 2-4 viikkoa ennen kuin ryntäät liivi kauppaan.

Ostin todella hyvät ja tukevat liivit raskauksien välissä ja niistä en ole luopunut, ku niiden avulla ei paidan kanssa yhtään huomaa, että olis semmoset " kansallispuvun taskut" sisällä. heh... nää liivit on triumphin.

Mulla kuppikoko kasvo kans yhdellä ekan imetyksen jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat