Ovulaatioajan runsaslimaisuus. Auttakaahan!

Vierailija

Mulla on nyt muutaman kuukauden ajan tullut hirveästi limaa suunnilleen kierron puolivälissä yli viikon ajan. Esim ulkoata kun tulen ja menen pissalle, niin saattaa valua pitkä limanoro emättimestä..

Onko tällainen runsas limaisuus ihan normalia, tietääkö kukaan, onko kokemuksia? Mitä muuta tällainen vois olla?

Niin ja lima on melko väritöntä/valkoista eikä haise millekään :)

Kuulostipa kysymys yököttävältä, mutta ajattelimpa nyt kuitenkin kysästä, kun asia mitityttää.

Kommentit (7)

Vierailija

Tämä limaisuus ovulaation aikana on yksi erittäin tärkeä edellytys sille, että nainen ylipäänsä pystyy tulemaan raskaaksi....

Vierailija

kyllähän tuo on tiedossa, mutta ärsyttää, kun olen saanut kaksi lasta eikä koskaan aikaisemmin ole ollut minkäänlaista limanvuotoa. Ihmettelin aina mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan. Ja lapset saivat alkunsa erittäin helposti.

Nyt sitten, kun ei todellakaan haluta lapsia, niin ovulaatio oikein huutaa limalla joka kierron puoliväli. Naureskelinkin miehelle, että kohta se lima varmaan sillälailla " liskonkielimäisesti" pujahtaa lahkeensuusta ja imaisee mieheltä väkisin muutaman siittiön :D

Vaikuttaakohan e-pillerit tällaisiin asioihin esim vuotoa ja limaa vähentävästi? Olen piltsuja menossa hakemaan lähiaikoina.

-alkuperäinen etana :)

Vierailija

Mulla ei ole kierukkaa eikä muutakaan ehkäisyä.

Tämä on yhtä vuotoa nyt koko kuukausi aina, kun ensin kuukautisvuoto kestää 8pvää sitten korkeintaan viikko ilman mitään jonka jälkeen reilu viikko limavuotoa ja sitten alkaakin ahdistus ja muut oireet jotka tulee ennen uuden kierron alkua. Tosi tylsää!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat