Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joonia, miten menee?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kuinkas uusi viikko on lähtenyt käyntiin?

Viime viikko ainakin loppui erittäin hyvissä plus++++merkeissä!!

Millainen on olo, onko mitään oireita ilmaantunut?

Täällä väsymystä ja etovaa oloa etenkin iltaisin. Muuten olo on aika ns. normaali. Tunteet tietysti seilaavat laidasta laitaan.

Päällimmäisenä on niin epätodellinen olo. Voiko tämä tosiaan olla totta??? Onnellinen olen, tottakai, mutta varovainen sen onnellisuuden suhteen. Pelkään, että jotain sattuu, jos olen liian onnellinen.

Emme ole vielä uskaltaneet kertoa iloisesta uutisesta kenellekään. Jospa jaksaisi odottaa sinne ekaan ultraan, niin olisi sitten vähän varmempaa.

Tänään soitin hoitopaikkaan ja ultra olisi 1.11. Ja aika matelee....

Uskaltauduin jo kirjoittamaan tuonne plussanneiden puolellekin.

Aloitus oli " Kesäkuu -06..." jotain sinnepäin.

Tuu mukaan!

Terveisin;

piiniskaveri katti (hui, voiko jo laittaa rv 4+4)

Kommentit (4)

Vierailija

Toi sun hcg-arvo kuulostaa kyllä tosi hyvälle! Eli raskaana oot ja vahvasti.

Itse täytyy luottaa apteekin omaan testiin ja uskoa pikkuhiljaa, että raskaana ollaan ; )

Ällöttävä olo valtaa iltapäivät juuri silloin, kun pitäisi alkaa laittamaan ruokaa, yöks... Oksentaa ei oo tarvinnut, mutta etovaa oloa sitten riittääki koko loppuillan. Aamuisin ei mitään ongelmaa. Sama juttu ed. raskaudessa. Väsymystä on huomattavasti enemmän kuin aiemmin. Uni tulee välittömästi, kun pään tyynyyn painaa, jos ei oo jo tullu olohuoneen sohvalle = ) ... ja mies tykkää nukkuvasta vaimosta...

Tänään kerrottiin mun vanhemmille uutisesta. Ilosia olivat tietysti. Ensin äidillä oli vähän hämmentynyt ilme kasvoilla, mutta sitten vaan tuumas, että ihan hyvä ikäerohan niille tulee... Esikoinen ehtii täyttää just 2 vee, jos kaikki menee nyt sitten niin kuin pitäis.

Muille ei oo ilouutisesta vielä kerrottu, vaikka niiiiin tekis mieli.

Tuntuu kuitenkin vähän liian aikaselta....

Mitäs siellä?

katti

Vierailija

Sun oireet kuulostaa just siltä kuin pitääkin. Eikö ookkin vaan jännää!!

Mulla oikeestaan ihan samankaltaisia oireita, väsyttää ja ehkä jotain pientä äklöoloa. Tosin voi olla että menee kuvitelman piikkiin, mutta rinnat on ainaksi piukeen kipeet.

Me ollaan jo kerrottu muutamille ihmisille. On sellainen olo, että tekis mieli kertoo ihan kaikille, mutta pelko tosiaan siitä, että tämä onni on vain ohimenevää, jäytää koko ajan. Musta tää on pahempaa kuin piinispäivät. Mullakin on edelleen ihan epätodellinen olo, voiko tää olla totta???

Kävin tänä aamuna vielä verinäytteessä, kun sitä klinikalta suosittelivat. Huomenna iltapäivällä saan tietää hcg-arvon. Sekin vähän jännittää. Mulla on ultra jo 27.10. Pari viikkoo pitäs vielä jaksella, sitten tietää montako kyytiläistä on mukana. En nyt muista, että laitettiinko sulle 1vai 2 alkiota? Mulle siis laitettiin kaks.

Taidanpa pikkuhiljaa sitten minäkin uskaltautua tuonne toiselle puolelle. Toivotaan, että saadaan kummatkin ihmetellä kesävauvoja =).

Terkuin Joonia

ps. missä olet ollut hoidossa?

Vierailija

Sain tänään hcg-arvon, joka oli 3699. Viitearvo näille päiville on 1400-6100, eli ihan mukavasti on " pullat uunissa" .

pientä huonoo oloo ja väsymystä liikkeellä. Mites sun olo?

Joonia

Vierailija

...siltä minustakin tuntuu, ennen kuin varmuus raskaudesta ultralla todistetaan!

Eka raskauden jälkeen ajattelin, että jos joskus vielä raskaaksi tulen, niin kerron heti testin tehtyä koko maailmalle ilouutisen. Mutta, jotenkin on sellainen olo, että uskallanko kertoa vielä kenellekään, vaikka mieli tekisi niiiiin. Olen nyt paljon varovaisempi kuin edellisen raskauden alkutaipaleella. Toivottavasti ei enteile huonoa...

Nyt täytyisi vain nauttia siitä, että raskaana ollaan, eikä pelätä pahinta -helpommin sanottu kuin tehty.

Voisipa hypätä yht´äkkiä sinne rv 12 +, jotta kaikki olisi varmemmalla pohjalla.

Oireet voi vissiin vaihdella raskauksissa, koska esikoista odottaessa mulla oli rinnat heti tosi kipeet. Nyt vain sellasta pientä tuntemusta.

Olikos sulla aikasempia raskauksia/lapsia?

Meillä hoitopaikkana on oys. Sieltä eivät laita verikokeeseen. Ois ollu kyllä ihan kiva käydä. Mua edelleen vähän huolettaa, kun se testiviiva oli vaaleampi kuin se kontrolliviiva, mutta hoitopaikassa vakuuttelivat, että raskauden merkki se on ja kun vuotoa ei ole ollut minkäänlaista.

Nii-in, kun ei voi uskoa, että testissä oli kuin olikin kaksi viivaa ;)

Meille laitettiin yksi ja viimeinen huurunenu eli jos tämä onnistuu on päätetty jättää hoidot sitten tähän. Toivottavasti se pikkukakkonen kesällä tulisi perhettämme sulostuttamaan...

Tuuhan kertomaan sitten se hcg-arvo, kun saat sen tietää.

Pääset siis ultraan vähän aiemmin kuin minä.

Jännittävää, onko siellä sitten yksi vai kaksi sydäntä pompottamassa!

-katti-

Uusimmat

Suosituimmat