Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULUMAHAT HUKASSA??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Taas täältä taustalta seuranneena jäin ihmettelemään, missä on joulumahat tänään? Eikö kukaan ole aloittanut pinkkaa? Tai sitte minä oon sokia...!

No, minäpä laitan jonkunlaisen alun. Millaisia unia te nykyään näette? Ajattelin vaan, kun tuo oma unimaailma on suurentunut niin kummalliseksi, mitä enemmän rv tulee... Nyt on koossa 32rv ja unet on...hmmm.. tosi kummallisia. On synnytysunia, tuttujen lapsiunia, painajaisia kaikesta mahdollisesta (painokelvottomia, niin kamalia ovat!) ja entisistä miehistä ja uusista miehistä ja nais-rakkaudesta... Siis kaikkea mahdollista. Unesta kun herää on niin järkyttynyt äskeisestä ettei järki tahdo pelata!! :) KOHTALOTOVEREITA???

Jostain lehdestä tosin luin, et raskaana ollessaan kun näkee unta mieheistä, (on ne sitten exiä tai uusia) tavallaan kyseenalaistaa omaa tulevaa äitiyttä, mikä ei ainakaan mun mielestä ole mitenkään loogista...!!! Kertokaahan mitä unia te näette?

Olo on muutoin kyllä hyvä. Pyllerö mahassa vispaa ja vatkaa tasaista tahtia, välillä painaa keuhkoihin, välillä rakkoon... Mutta pääasia että liikkuu.

Kuulin muuten, että joku pystyi raskausaikana ns. leikkimään masuasukin kanssa.. Eli tökki mahaan, ja masuasukki " tökki" takaisin?? Ootteko joku kuullut moista? Meillä ei ainakaan yhteistyö toimi niin...:)

Hyviä vointeja kaikille, ottakaahan osaa ja kertokaa mitä teille kuuluu!!

Joulumöhis ja Pyllerö raskausviikolla 32.

Ps. millasia hemoglobiini arvoja teillä on? sain meinaan rautatabletteja kokeiluun, kun oma hb oli 110...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat