Lihavat: Miten olette päästäneet itsenne tuohon tilaan?

Vierailija

Minulla taustalla synnytyksen jälkeinen masennus, joka vaan jatkui kun mies ei osannut hakea apua ajoissa. Lihotin itseäni yli 20kg ennen kuin saatiin lääkitys päälle ja laihis käyntiin. Olen aina ollut hoikka ja raskausaikanakin kyllästyin niin suureen möhköfanttilooni, että päätin, etten KOSKAAN ole lihava... vaan kuinkas kävi :(

Kiinnostaa siis miten muilla, miksi olette päästäneet itsenne lihavaksi vai oletteko olleet sitä aina?

Kommentit (9)

Vierailija

Onko siis kyse tahdonvoiman puutteesta vai siitä, ettei jaksa välittää edes itsestään? Kyllähän jokainen kai haluaa olla hoikka/normaali ja hyväksytty...

ap

Vierailija

Toivon että olisit nähnyt minut seitsemän vuotta sitten " normaalipainoisena" ja syömishäiriöisenä ja nyt lihavana ja erittäin onnellisena. Luulen että sinäkin sanoisit että lihavuus pukee minua:) En ole koskaan ollut niin onnellinen ja tuntenut sellaista hyväksyntää kuin nykyään.

Että eiköhän se muiden ihmistenkin hyväksyntä ole paljolti siitä kiinni, mitä sinä itse itsestäsi ajattelet. Ennen olin kylmä, julma, itsekäs, pinnallinen ja nyt olen kaikkea muuta. Kaikki silloiset ystäväni ovat kertoneet kuinka upea ihminen minusta on tullut kun vain luovutin sen ihannevartalon etsimisen.5

Vierailija

söin pitkän kortisonikuurin joka keräsi nestettä ja söin sitä mikä pysyi sisällä. Ja tottakai se oli se rasvainen ruoka :(

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onko siis kyse tahdonvoiman puutteesta vai siitä, ettei jaksa välittää edes itsestään? Kyllähän jokainen kai haluaa olla hoikka/normaali ja hyväksytty...

ap

Ja miten niin hoikka=normaali? Olen kuule ihan normaali ihminen. Epänormaalia on minusta se, että sinä, tuntematta minua, teet aika ikäviä johtopäätöksiä. Kyllä minä itsestäni välitän ja itsetuntoni on ok, vaikken langanlaiha olekaan. Mielummin olen ylipainoinen ja ystävällinen kuin hoikka ja v***umainen ;)

Vierailija

Lihavuus pelasti minut jatkuvalta ruokien tarkkailulta. Kun on jo lihava, niin se laihduttaminen ei ole niin epätoivoista kuin sen muutaman ylikilon kanssa. Silloin kun painoin 20 kiloa vähemmän, oksensin jopa 10 kertaa päivässä parin vuoden ajan, yrittäen päästä eroon niistä viidestä viimeisestä kilosta ja elin jatkuvassa lihomisen pelossa. Ei onneksi enää.....

Vierailija

Itseäni kiinnostaa ihmisen ulkonäköä enemmän se, mitä sieltä pääkopan sisältä löytyy. Kaunis ja hoikka ulkonäkö ei pelasta tilannetta, jos on " sisältä tyhjä" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat