Heinäsirkat???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eikös heinäsirkat vielä pidäkään mitään päivä/viikko pinoja, vaikka onhan teitä monia alkukuulaisia jo parhaissa täpinäpäivissä?

Minä nyt rohkeana ajattelin aloittaa tähän jotain pinon tynkää, jos joku muukin heinäsirkan odottaja haluaisi jo jotain kirjoitella. Itsellä siis menossa vasta kp 2/24-28, joten eilen vasta tuolta kesäkertuista tipahdin, mutta näköjään olen kuitenkin peruspositiivinen ihminen kun jo nyt jaksan kääntää katseen ensi heinäkuuta kohden;)

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Heips vaan kaikki kanssakuumeilijat! Täällä 25-vuotias ensimmäisestä haaveileva pk-seudulta kera suurinpiirtein samanikäisen mieheni. Tällä hetkellä kp 9 menossa, kierto viimeksi 27 päivää, mutta aiemmin pitempiäkin kiertoja on ollut. Elokuussa yritys aloitettu. Olisi mukava saada teistä piinaseuraa! Tylsät päivät vielä käsillä, tuntuu että aika matelee. Kaikille tsemppiä yritykseen!

-Weranella

Vierailija

Moi vaan muillekin tädin yllättäneille! Liityn seuraan kp:llä 1/24....eli vielä on mieli maassa, mutta eiköhän tämä tästä iloksi vielä muutu. Meillä kolmas kierto yrityksen parissa alkamassa. No, täytyy nyt panostaa tällä kertaa ihan kunnolla tähän kiertoon. Tilasin jo ovistestejäkin kokeeksi, kun en ole aikaisemmin niitä käyttänyt. Tuntuu ihan oudolta tämä kuumeilu, kun eka tosiaan tärppäs heti! Miehen vuorotyö kieltämättä vähän häiritsee tätä meidän kakkosen alkuun saattamista...Eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu.

Vierailija

Hiiskatti kun ihmispolon pitää aina liian aikasin ruveta kuvittelemaan kaikenlaista.. Aamulla oli jo hiukan huono olo jne.. *nolo*

Siis ovis oli maanantaina joten lienee biologisesti mahdotonta tuntea yhtään mitään ennen ens viikkoa. Mutta piinailu on jo alkanut.. Kp 25/39(50) Kaiken järjen mukaan seuraava kierto olis 35, koska eikös se oviksesta lasketa 14 vrk eteenpäin joten eihän tässä nyt niin hirmu kauaa tarvi itseään piinata...

Vierailija

Hei!

Täällä hätähousu :D Heh, tein aamulla jo testin Acon10:llä kun pitäisi näyttää jo aikaisin raskaus(kuulin että joku oli saanut haamun 23/28), no negahan sieltä tuli, mutta mulla on kyllä vasta kp20/28 menossa että toivoa on! Oireita vaan on ollut sen verran paljon että tässä jo kuvittelee vaikka mitä... En vaan tiedä johtuuko vaan viruksesta, kun on esikoisella ollut enterorokko ja se oli kai mussakin, kun samallalailla kurkku turposi ja oli kipeä olo. Mutta on sitten ollut ihan ' oikeita' oireitakin, mitä oli esikoiseltakin: metallinmakua suussa 4krt, mahan/selän nippailua, oksettaa ja pyörryttää aamuisin, juusto maistui kumman suolaiselle, rintoja särkee kainaloista, väsymys (eilen tuntui ettei kirjaimellisesti pysy pystyssä!), ei tee ruokaa niin mieli, heh kuten yleensä:), yhtäkkiä alkaa ällöttää kesken ruuan... MUTTA siis nämä voi kaikki olla mun pikku mielen tuotoksia vaan :D Tuon tämän aamuisen nolon negan jälkeen kyllä ootan takuulla ens lauantaihin ennenkuin koskenkaan testiin... (niin niin, saapas nähdä!) Ens viikko on takuulla yhtä piinaa kun pitää oottaa lauantaihin... Nyt taidan painua aikaisin pehkuihin lukemaan kirjaa kun poitsu on kiltisti nukkumassa ja mies viihteellä :)

T:Moonagirl kp20/28 toivottu la 4.7.

Vierailija

Täällä alkaa kuume taas nousta mittoihinsa :) ovis oli tuossa pari päivää sitten, nyt menossa kp13/24. Onneksi puuhailtiin oviksen aikoihin, vaikka välillä tuntuukin että liikaa mennään aikataulujen mukaan :( Miehen kanssa päätettiinkin et jos nyt ei tärppää niin seuraavissa kierroissa mennään ihan vaan sen mukaan milloin haluttaa, oli ovis tai ei. No näitä päätöksiä on hyvä tehdä, eri asia miten sitten käytännössä menee, sen näkee sitten...

Olikohan täällä muita menossa samoissa? Olisi kiva piinailla yhdessä :)

Mutta nytten tyttöä hellimään :)

nellariina

Vierailija

Täällä myös yksi heinäsirkka :)

Meillä siis yritys alkoi 5/05 ja tuloksena kesällä varhainen km. Senpä jälkeen on ollut aika sekalaista tämä kierto ja nyt popsin teroja jotta saisin kiertoa lyhemmäksi. Viime kierto taas ovuloimaton niin kuin kaikki km:n jälkeiset kierrot. Tänään kävin lääkärissä, mutta koska kaksi lasta ennestään on, niin ei kuulemma ole mitään hätää. Käski odottaa kevääseen ja jos ei siihen mennessä ole raskautunut/kierrot sekaisin niin sitten uudelleen. Ei edes ultrannut, jotta olisi nähnyt mitä siellä sisuksissa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Nyt olisi vielä ollut hyvä kierron aikakin kp15.

Eli olisin mielellään halunnut tietää onko sieltä tässä kierrossa mitään irtoamassa, mutta joo kun on jo kaksi lasta...plääh!

Ja kuopus on jo 4v. joten ei mun mielestä voi olettaa että kaikki on nyt ok.

No nyt tänään alkaa toinen terokierros, eli siis kp15/34-46.

Tikutuksen aloitin jo kp10 eikä vielä ainakaan ole huippua tullut, eli sekin harrastus jatkuu edelleen...

Mutta lähden tästä saunaan valittamasta ja paljon puuhailuvoimia kaikille sirkoille!

Vierailija

Hei!

Täällä ekaa kiertoa yrittelevä 28v tytsy liittyy seuraan. Pikkukakkosta tässä tehdään, esikoinen on 1v3kk joten kaveria oltaisiin pojulle vailla :) Mulla on menossa kp17/28, suurin osa muista olitte vissiin kierron alussa. Tietääkseni ovis oli aika aikaisessa, kp10-11 (tosin en tikuttele, tunnistan oviksen mielestäni aika hyvin), joten ens viikolla jo päästään testaamaan, ajattelin testata pe tai la, perjantaina itseni tuntien kun en jaksa odottaa :D Viimeksikin meni 5 testiä ennenkuin uskoin että positiivinen se on, heh heh :D

Oireitakin muka on, viikonloppuna oli ihme hajutuntemuksia, jauheliha ällötti, mahaa nippaili, rintoja särki kainaloista ja etovaa oloakin oli, kaikki kuten ekassa raskaudessa. MUTTA mulla on kyllä niin vilkas mielikuvitus etten kyllä usko mitään ennenkuin näkyy plussa testissä ;) Tuo rintasärky oli ekassa raskaudessa ensimmäinen konkreettinen oire, kun aamuisin särki kainaloista rintoja, mutta synnytyksen jälkeen on ollut sitä menkkojen yhteydessä ettei oikein voi siihenkään luottaa. No, sitten jos ens viikolla alkaa ruuat maistua kummalta, tulee metallin maku suuhun ja jos hiukset tuntuu hirveen rasvaisilta niin voin ehkä toivoakkin jotain :)

Ostin apteekista sellaisia varhaisessa raskaudessa posit. näyttäviä testejä, Acon10 merkkisiä, joilla vois periaatteessa jo testata pari päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, mutten tiedä uskallanko jos se ei sitten näytäkkään mitään ja saa joka tapauksessa jännittää siihen asti että menkat tulee:/ Ehkä jos tulee enemmän oireita vois testata jo kp26/28. Viimeksi kyllä näytti haamua jo 26/28, ilmeisesti mulla on ovis ollut tuolloinkin aika aikaisin. Hitsi kun oon hukannut mun päiväkirjan jossa oli ylhäällä kaikki ovikset, oireet yms. ekasta raskaudesta :/

No, saapa nähdä! Jotenkin en jaksa uskoa että muka ekasta kierrosta tärppäis, viimeksikin meni 3kk. Pidetääs peukkuja meille kaikille! :)

Heinäsirkkaplussia toivotellen, +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Moonagirl

Vierailija

Kp11 on menossa.Nyt en aio kyllä tikuttaa ovista ja koitan ottaa muutenkin paljon rennommin tän kierron koska 1.7.06 on häät tulossa niin ei ehkä ois järkevää jos LA ois siinä samassa kuussa. no voishan niitä kyllä sit siirtää vähän... Toisaalta ei viititä ehkäisyäkään käyttää kun ollaan jo vuoden alusta suunnilleen oltu ilman eikä yhtäkään plussaa oo testitikkuun tullu. Ovuloin kyllä ainakin joka kierrossa kun oon jaksanut tikuttaa,mutta tulosta ei vaan oo tullu..Yhtäkkiä muistin että viime uutenavuotena ennustaja lupaili meille vauvaa vuonna 2006, ni aattelin että kyllä se toteutuu jos on toteutuakseen.Olin jo oikeestaan unohtanu koko ennustuksen.Sen muistaminen jotenki rauhoitti ja nyt yritän vastedeskin olla stressaamatta koska vasta lyhyt aikahan tässä on yritetty vaikka se pitkältä tuntuukin.

Aika monella sirkalla on ovis jo ohitetty niin nyt vaan peukut pystyyn että tulosta syntyis:)Ja kertoilkaahan niitä oireita sitten jos ilmaantuu:)

Hyvää viikonloppua kaikille heinäsirkoille!

Vierailija

Moi! Olen uusi täällä, tai siis taustalla pyörinyt jo vuosia (esikoisen kuumeilu-, odotus-, ja vauva-ajan) mutta nyt vasta rohkenin rekisteröityä. Meillä on menossa kp 12 eli loppuviikosta ois kai tärppipäivät käsillä, mutta saas nähdä, pitkään yritykseen ollaan jo miehen kanssa henkisesti valmistauduttu, esikoisen alullesaamiseen kun meni aikoinaan 14kk. Lisäksi tietty just nyt mulle tuli elämäni eka hiivatulehdus ja siihen on lääkitys päällä -en sitten tiedä vaikuttaako se raskautumiseen?

Vierailija

elikkäs mulla nyt kiertopäivä 22 ovistestistä en ole viivaa pongannut muutakun haaleampia kuin kontrolliviiva..eikä hajukaan mitä kierron pitäisi olla kun lopetin clomit ja terot tälle kierolle.. mulla on lievä pco. Mutta tein torstaina ja tänään haamuplussan acon 10 ja mietin että onko mulla ollut ovis jo kp10 eli 3.10..mene ja tiedä mutta tosiaan viivat ovat haaleita:o) niistäkin onnellisena pitää olla mutta kuitenkin varautua pettymykseen..oireita on ollut paljon: etova olo, maha ollut löysällä, metallinmakua suussa, pahalla tuulella, menkkakipujen tapaista nippausta mahalla ja lurahtelee märkää housuihin ei vaikuta valkovuodolta tiiä sit mitä ei pissaa ainakaan:) alaselkä jomotusta ja väsy..nyt jännittää kovasti:o) PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!:)

Vierailija

Moi kaikille!

Mä kuumeilen kolmatta, neidit syntyneet 09/03 ja 02/05!

Aloittelin kuumeilun tosissani vasta äskettäin, oikeasti kuume alkoi nousta jo viime helmikuussa synnärillä.. Mutta kauan jahkasin jaksaisinko kolmen pienen kanssa ja päätin sitten, että jaksan joten jahkailut loppu ja tässä ollaan! Ikää on jo sen verran paljon, että ei auta turhia enää jahkata, jos aikoo enempi näitä kullanmuruja yritellä!

Mulla kaks superpitkää kiertoa ollu vasta synnytyksen jälkeen, ja menkkojen alkamispäivän perusteella kuuluisin itse enempi kesäkerttupinoon. Mutta itse arvioidun ovulaatioajankohdan mukaan päätin aloittaa kuumeilun suoraan heinäsirkoissa. Senkin takia, että mun synnytykset tuppaavat menemään yli muutenkin ja ovis siis oli just eilen joten ihan oikein olin " laskenu" ! Eli tän hetken tilanne siis kp 22/39(50), mutta oviksen ja mahdollisen hedelmöittymisen mukaan la ois tuossa alkukuussa, 3-7 tai jotain sinnepäin.

Nyt sitten vaan odotellaan! =)

Plussaonnea meille kaikille!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija

Täällä olis yksi heinäsirkan odotuksen odottaja :)

Menossa nyt kp9/24, ovistuntemuksia oli eilen, en sitten tiedä oliko ja menikö se sitten. Viime kierrossa tikutin ovista ja ovisplussa ja oireet täsmäs, joten kaipa se sitten oli. Onneksi kuitenkin pupuiltiin eilen ja toissapäivänä että ei hukkaan menny. Eri asia on sitten tärppääkö, tuskinpa.

Minulla on mieli maassa aina ovikseen asti ja sitten alkaa taas se hurja kuumeilu ja oireitten hakeminen. Nyt tosin päätin etten tutkaile itteeni ollenkaan enkä ainakaan keksi oireita, mutta katotaan vaan loppu kiertoo kohden mulla on kaikki maholliset raskausoireet :)

nellariina

Vierailija

Täällä myös vähän lannistunut olo kp2/25-34, mutta yritys senkun kovenee. Tilasin ovistestit ja aloitin sokerilakon (mä kun olen muuten aivan hillitön makeansyöjä). Gynelle vielä pitäisi saada aika. Vähän pelottaa sekin, mistä nämä mun kohtukivut johtuvat. Toivottavasti ei mitään kamalaa. Ja nyt mä kai voisin vihdoin uskoa, että mikä tahansa raskausoire kuuluu näköjään mun normaalikiertoon, että suu suppuun ennen kuin plussa tulee. Välillä iskee ihan epätoivo, että tulenko ollenkaan raskaaksi enää, onhan tässä " jo" 2 kertaa yritetty. Sinänsä kyllä tulee leikittyä ajatuksella heinävauvasta, että osuisi la ihan lähelle omaa syntymäpäivääni.

Vierailija

Ajattelin kirjoitella kun näin aloituksen :) viimeviikolla rustailin niitä näitä. No eipä uutta täällä. En tiedä onko mulla mikään kp menossa kun pillereiden jälkeen ei kunnon vuoto ole alkanut mutta jos kuitenkin roikun mukana.

Meillä yritys on alkanut tässä kuussa kun pillerit loppuivat (siis reseptillä olisi ollut lisää... :) ) Toista kuumeillaan. Esikoinen syntyi 08/04 ja on nyt tomera pieni miehen alku. Mulla ei koskaan kierrot ole olleet kovin säännöllisiä ja pitkiä ovat olleet kuin nälkä vuosi mutta esikoinen tärppäsi ekalla ja tietysti sisimmässäni toivon kakkosen kohdalla samaa. Ainahan toivoa saa. Ehkä tässä pitää pupuilla säännöllisesti kun ei tuostakaan ovulaatio ajankohdasta ole mitään tietoa jos en pysty kp:ä laskemaan (niin siis jos sitä pienen pientä vuotoa ei lasketa). Isännällä ei taida kyllä olla mitään asiaa vastaan. Kuten aiemmin kerroin niin molempien vuorotyö tuo haastetta yhteisen ajan löytämiselle. No onneksi rakastan haasteita :)

Tämä menee taas yleiseksi jorinaksi joten toivottelen kaikille plussa onnea ja hyvää yötä.

Vierailija

Moikka!

Täällä kp 4/24 elikkäs ens viikolla pitäisi olla ahkera makkarin puolella. Nyt on ovistestit jo valmiina odottamassa...en ole siis aikaisemmin tikutellut. Saa nähdä onnistuuko ajoitukset tässä kierrossa. Ekat kaks kiertoa on menny vähän niin ja näin, kun ukkeli ollut töissä tai jotain. Ei muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille ja plussaonnea meille sirkoille(= Palataan juttuun ens viikolla...viikonlopuks tulee vieraita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat