Kierukan laitto - kammottava kokemus!

Vierailija

Mulle laitettiin tänään hormonikierukka, ja ensinnäkin se SATTUI, enenmmän kuin olisin ikinä uskonut, ja tunne oli ihan sama kuin synnytyssupistus,erittäin voimakas sellainen. Ja lääkäriltä lähtiessäni tuli niin huono olo että oli pakko kysyä saanko maata hetken, muuten olisi taju lähtenyt...En olisi ikinä uskonut että tulee niin voimakkaita fyysisiä reaktioita!

No, onneks tätä ei hetkeen tarvii koittaa uudelleen, huh.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

...itse tilanne, lääkäri, kaikki sellanen oli tosi ok, annoin ehkä turhan hurjan kuvan. Mutta en ollu varautunut kipuun, odotin suunnilleen papa-koetta, joten siks se olikin niin kammottavaa. Sinä joka olet menossa huomenn, ota valmiiksi särkylääkettä, ja mukaan kanssa. Varaudu myös siihen että operaatiosta voi tulla huono olo, varaa siis aikaa. Lääkärissä sanottiin etten ollut eka jolle tuli yllättäen huono olo. Mutta nyt siis enään tuntuu kuin olisi vähän menkkakipuja, that' s all. Onhan tuosta kumminkin iso hyöty. Ja vielä kun olikin ilmainen, Helsingin kaupunki kun on muutama viikko sitten tehnyt päätöksen että ensimmäinen kierukka, jopa hormonisellainen, on ilmainen. Mirena maksaa muuten 168 euroa...

Vierailija

..synnytyskivut. Olin kipeä viikon, enkäole mikään kipuherkkä ihminen.Eka kuukaudet mietin koko ajan en poistoa, vastavuoden jälkeen tuntui aremalta j kahden vuoen jälkeenn oikei hyvältä.Mutta niinkauhea kokemu olii, että tän viiden vuoden jälkeen en uutta uskalla antaa laittaa.Poistossaki mut on pakko sitten esi lääkitä!

Vierailija

Hormonikierukan laitto oli HIRVEÄÄ, vertaisin minäkin synnytyssupistuksiin. Laitto sattui kaameasti, ja koko illan pyörrytti ja oksetti, en kyennyt kuin makaamaan sohvalla vikisemässä.

Kuparikierukan laitto ei tuntunut niinkään, jonkun verran kylläkin, mutta Buranalla sai kivut pysymään kutakuinkin poissa. Pari päivää oli vähän höntti olo.

Kamalaa, että jotkut vielä vähättelevät sitä kipua, joillekin se on ihan todellista eikä mitään hemmetin marjanpoimintaa.

Vierailija

ei tuntunut missään.

Kauhukokemuksia on varsinkin niillä, jotka eivät ole alateitse synnyttäneet.

Suotta täällä on toista tuomita. Toisille sattuu, toisille ei. Ja kuten ollaan kuultu samallekin henkilölle voi tulla kaksi eri kokemusta!

Ihme porukkaa täällä, mulla kun ei tällä kertaa sattunut, niin kaikki muut on luusereita! Eiks tää palsta pitäisi olla kokemusten vaihtoon, eikä toisten arvosteluun?

Vierailija

puhumattakaan kivunsietokyvystä.mulla 3 synnytystä takana ja 2 niistä ilman kivunlievitystä....laitoin alkuvuodesta kierukan ....ja olin 3 h laiton jälkeen sänkypotilaana vaikka särkylääkettäkin otin.....supistukset olivat tosi kovia enkä mielestäni kauhean herkkä ole..

Vierailija

eka kerran 1 vuosi synnytyksen jälkeen = ei tuntunut juuri miltään

toisen kerran 5 vuotta synnytyksen jälkeen = tuntui tosi, tosi epämiellyttävältä

Eli siis mitä kauemmin synnytyksestä, sitä hankalampi operaatio. Jos ei ole synnyttänyt ollenkaan, kaikkein pahin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat