Kirvelystä kutinaan ja takaisin... aaargh!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa!

Minulla alkoi toissa lauantaina reissussa ollessa ihmeellinen kutina ja kirvely koko alaosastossa. Kokeilin ensin Canesten-voidetta josta ei ollut apua. Hakeuduin sitten viime lauantaina yksityiselle lääkäriin, oireet kun alkoi muistuttaa pari kertaa aiemmin ollutta virtsatien tulehdusta. Pikatestissä ei löytynyt mitään mutta antibiootit aloitettiin kuitenkin heti. Eilen maanantaina tuli viljelyn tulokset eikä niissäkään mitään!! Lääkäri kuitenkin neuvoi jatkamaan kuurin loppuun.

Tänä aamuna hiivatulehduksen oireet päällä aivan järkyttävinä, kävin apteekissa ja sain jotain voidetta. Ei ole kivaa!! Onko muilla ollut tällaista inhottavaa koko ajan, eihän ole haittaa sikiölle? Mulla nyt viikkoja 10+4. Kirvelee ja kutisee....

Terv. Johanna

Kommentit (2)

Vierailija

12. viikon tienoilla muistaakseni tollasia oireita. Kävin myös molemmissa testeissä(+ vielä klamydia) eikä sit ollut mitään muuta kuin hiiva ihan vähän koholla. Niin vähän ettei voi sanoa kuulemma edes positiiviseksi tulokseksi...

Oireet sitten vain jossain vaiheessa vähenivät ja nyt kaikki ok.

Ne on jotain raskauden aikaisia limakalvomuutoksia oltava nuo oireet. En ainakaan itse keksi muuta... onneksi ei tunnu enää, oli kyllä TUSKAA.

h.h. rv 20+5

Vierailija

ja käytin niitä emätin puikkojakin..ne hetkeksi auttoivat..mutta kun sitten kerran tuli terkan kanssa puheeksi että miten juon..siis vettä..ni todettiin että voikin johtua vähäisestä nesteen saannista..aloin litkimään litra tolkulla vettä päivittäin ja niin vain olo helpottui ja oireet katos..kokeile ihmeessä..

-neitoperhonen ja Toukka 33+6

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat