Sivut

Kommentit (59)

siellä on 13 hänen " parasta" kaveriaan, on ihan sikahubaa käydä katsomassa kaikkien sivustot. Samanlaisia itseään täynnä olevia hyypiöitä kaikki.

Päivän viihdyttävin juttu :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

manipulloiduilta. Esim. se, jossa oli vain sänky ja mies. Pää näytti ruumiiseen verrattuna tosi pieneltä. Ja sit, jossa oli valkoinenpuku. Pää oli ihan irrallaan. Ettei vaan pojat ole liimailleet päitään jonkun muun kroppaan????

Ei oikein nappaa miehet, jotka ovat itseään täynnä. Tuollaisella varmasti piisaa pimuja ympärillä, mutta siinäkö koko elämän hauskuus ja tarkoitus sitten on? Mulla on yhtä komea mies. Aika paljon samaa näköä löytyy ja vartalo herkullinen ilman hirveitä lihaksiakin!! Ja mitä parasta, vaikka ihailijoita piisaa. Hän ei nosta itseään jollekkin alustalle.

Vaikka kuinka laaja ystävä piirini on ja isossa kaupungissa asun niin yhtäkään noin karmeeta tyyppiä ne tunne. Tai siis tollaisia vitun pinnallisia oksetuksia. Näkee mieltymykset kilometrin päähän. Miten joku voi olla ihmisen kanssa jonka elämäntarkoitus on näyttää hyvältä? Mitä se siitä saa?

Voiko tollaiselta ihmiseltä oikeesti saada jotain...? Tietääkö se edes mitä on elämä tai rakkaus?

Mieheni on kyllä komea ja lihaksikaskin, mutta ei noin tyhmä eikä ruma kun sinun ukkosi. Eikä henelle tulisi mieleen laittaa pissis kuvia nettiin..

Minun mieheni on komea ja hyväkroppainen. Ei tosin kovinkaan lihaksikas, mutta sellainen ei mua edes sytyttäisi. Hän näkee vaivaa hiustensa kanssa ja hoitaa ihoaan. Hän rakastaa vaatteita ja kenkiä eli pukeutuu aina siististi. En pistä pahakseni varsinkaan, kun hän ei ole itseään täynnä oleva peilaaja. Mieheni palvoo mun epätäydellistä vartaloani ja jaksaa katsoa minua " huono tukka- päivänäkin" :)

Missähän Kauniissa ja rohkeissa tai pikemminkin American Psychossa nuo kuvittelevat elävänsä...?... Kyllä mun olis vaikea naurua pidätellä, jos oma poika tosissaan näyttäisi tuolta, kts. esim. oheinen linkki:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Poikahuora&image_id=20195214

Tai mitä sanoisitte lapsellenne, jos se laittaisi itsestään nettiin tällaisia " luontevia" kuvia:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Poikahuora&image_id=20195185

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat