***HEINIKSET 2004***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

en huomannut pinoa joten ajattelin sellaisen aloittaa. mites teillä muilla menee? täällä sujuu ihan hyvin. elias oppi pari viikkoa sitten kävelemään ja nyt jo juoksee. kovasti odottelen täällä toisen lapsen syntymää...innolla ja kauhulla;)

eipä tässä kummempia. kirjoitelkaa kun kerkeette.

elias 1v2½kk ja masuasukki rv 37 tasan...enää kolme viikkoa laskettuun aikaan...IIIIKS!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

siitä taitaa olla ikuisuus kun viimeksi mitään kirjoitin...

Vennikin on jo kohta 1v3kk vaikka taitaa olla niitä vihoviimeisiä heiniksiä.. niin se aika rientää! Meillä on tässä välissä eletty myös yksi korvatulehdus ja monta monituista märkärupea :S. Ei tarvi tulla kuin pienen pieni nirhauma niin saletisti on parin päivän päästä infektio valloillaan. Tähän asti on pärjätty Fucidinilla, ei ole vielä tarvinnut tähän vaivaan syöttää antibiootteja.

Allergiat oli koko kesän oikein helppohoitoisia, ihoa ei tarvinnut rasvata kuin pesun jälkeen ja uusia ruoka-aineitakin saatiin dieettiin. No, nyt kun ilmat ovat kylmenneet (tänne Ikaalisiin tuli lauantaina talvi, nyt 5 astetta pakkasta ja lumi maassa) niin iho kukkii taas kiitettävästi. Mahakin on sekaisin eikä mulla ole hajuakaan mistä johtuu :S.

Vaivoistaan huolimatta (sydänpuolen viimeisessä lausunnossa oli muuten sanat erinomainen postoperatiivinen tilanne :)) Venni on hurjan reipas (lue: villi) ja hyväntuulinen poika. Tuossa vuoden vanhana hetken vierasti, mutta sekin tuntuu olevan jo taaksejäänyttä elämää.

Niin, Vennistäkin on tulossa isoveikka - la 21.4. :)

Jonskuli

Vierailija

VOi miten ihana kuulla, että monelle heinikselle on vauvoja tulossa =)

Täällä myös korvia podettu viimeaikoina ja kuuri menossa nyt parhaillaankin. Korvalääkärille odotellaan aikaa, josko putkitettaisiin ja risat poistettaisiin.

Krista ei kävele vielä(kään) mutta konttaa sitäkin hurjempaa vauhtia. Sanoja yrittää tapailla,mutta ei niitä vielä ymmärrä kuin hyvällä mielikuvituksella ;-) mm. äiti, isi tulee ihan ymmärrettävästi.

Välikausikenkiä ei laiteta, kun Krista ei vielä kävele. Ulkona ei oikein voi tehdä juuri muuta kuin olla rattaissa, maa on niin kosteaa ja kurikset vielä hurjan suuret.

Oikein mukavaa syksyn jatkoa kaikille!!!

Vierailija

Täytyy tunnustaa että kateeksi käy lukiessa muiden juttuja jo syntyneestä uudesta vauvasta tai tulossa olevasta sellaisesta. Meille ei ole sellaista vielä Luoja suonut vaikka tilauksessa on ollut aina Jeren syntymästä lähtien. Jereäkin kyllä tehtiin yli 1,5 vuotta. Lisäksi olen lopettanut imetyksen kokonaan vasta noin kuukausi sitten ja eipä tuo aktiivisuus kamarin puolella ole ollut niin päätä huimaava, joten ei ole ihmekään. Mutta siitä huolimatta vauvakuume alkaa olla jo melkoinen. Mutta täytyy olla tyytyväinen että ollaan edes Jere saatu maailmaan.

Jere on touhukas pieni mies, jolle alkaa löytyä jo aimo annos omaa tahtoa. Annannanna eli siis anna kuuluu varsin usein, varsinkin jos on ruuasta kyse. On tainnut tulla äitiinsä, jolla jo vauvakirjassa luki että " jatkuvasti jääkaapilla" . Ja isänsäkin on nelivuotiaana kirota täräyttänyt äidilleen ja vaatinut puuroa.

Jerellä on nyt kolmas viikko perhepäivähoitojalla menossa tai oikeastaan takana kun huomenne on vapaapäivä sieltä. Alku on mennyt ihan hyvin. Viihtyy, syö ja nukkuu tosi hyvin. Joinakin aamuina on ollut pientä itkua minun lähtiessäni, mutta sekin yleensä loppuu melkein heti kun minä häviän näkyvistä. Tänä aamuna viipotti jo kovasti leikkimään ilman että edes vaatteita ehdittiin riisumaan, itkusta ei ollut tietoakaan.

ja minä taas olen aloittanut uudessa työpaikassa opettamassa tulevia pieneläinhoitajia. En ole kylläkään entistäkään työpaikkaa hylännyt vaan olen molemmissa osa-aikaisena. Huusholli kyllä meinaa jäädä hoitamatta, tai oikeastaan siivoamatta. Ruuat kun on pakko tehdä ja vaatteitakin pestävä, mutta siivoukseen ei oikein enää aikaa tai varsinkaan intoa meinaa enää löytyä. Varsinkin kun emme yleensä ole viikonloppuisin kotona. Onneksi mies on ollut nyt kaksi viikkoa lomalla ja vähän siivoillut paikkoja.

Ny pitäis vissiin lähteä ripustamaan pyykkejä ja sitten viettää vielä vähän omaa aikaa kun Jerekin on jo nukkumassa.

Sari + Jere 1v ja melkein 3 kk

Vierailija

kiva kuulla sinustakin dasse...olenkin monesti miettinyt miten teillä menee. täytyy nostaa sinulle hattua kun jaksat noin kovasti touhuta. itseäni pelottaa jo miten selviän yhdenkin koiran kanssa sit kun lapsia on kaksi mut koirasta en kyl hevillä luovu;)

tänään oli se eliaksen korvakontrolli aika ja kaikki oli kunnossa niin kuin vähän arvelinkin:) sit käytiin kaverilla jolla on kaks vuotias poika...sai elias touhuta sen kans ihan urakalla. huomenna sit aamulla perhekahvilaan ja päivällä ois miun neuvola ja elias saa ehkä samalla piikin.

nyt kaikki heinikset kirjoittelemaan kuulumisia!

elias 1v2½kk ja masuasukki rv 37+2.

Vierailija

Olipa kiva lukea dassenkin kuulumisia pitkästä aikaa. Vai otitte te sittenkin sen koiranpenikan. no hyvinkö on lähteny koulutus käyntiin? No onhan se huomattavasti helpompaa pitää niitä koiria nyt kun asutte omakotitalossa, mut silti vähän kauhistelen miten ihmeessä jaksat/jaksatte koiranpenikan (ja vielä ison sellasen) ja kahen vaippaikäsen kans siellä päivät touhuta. No eipähän käy ainakaan aikapitkäksi... :) Mitä tämä teidän belkkari tykkäs uudesta tulokkaasta?

Mamikolla alkaa kohta oleen jännät paikat. :) toivottavasti synnytys ja kotiutuminen menevät hyvin.

Niin ja sit oikein paljon onnea ilzulle plussasta!

Minua on alkanut hirveesti ahistaan jo kouluun meno vaikka meen vasta vajaan vuoden päästä, mut silti on alkanu mietityttään et onkohan se sittenkään ihan mun ala. Mut vaikeeta ku en keksi et mitä muutakaan sitten opiskelisin. no ehkä tää tästä joskus selkeytyy.

Marille kuuluu ihan hyvää. mitä nyt viime viikonloppuna oli melko korkee kuume, mut onneksi se ei kestäny kuin pari päivää. Tissittelyä ei ole vieläkään lopettanu... no ehkä sekin joskus aikanaan loppuu. toivottavasti. Meilläkin neiti tykkää kovasti pikku kavereistaan ja halailee heitä joskus vähän turhankin rajusti...

Nukkumaan menee yheksän ja kymmenen välillä ja myös herää aamulla siinä yheksän ja kymmenen välillä. Päikkärit nukkuu yleensä joskus kahen aikoihin ja ne kestää noin pari tuntia.

No mut nyt on pakko alkaa nukkumaan et jaksaa taas aamulla herätä kun neitikin pomppaa pystyyn...

Vierailija

mummoloimme suomessa, mukavaa! mukava myös olla taaperon kanssa ilman työ&tarha-ruljanssia. päätinkin että meidän vuosivapaista tullaan nyt käyttämään osa niin että voidaan ottaa ihan vaan pitkiä viikonloppuja tms kotona olemiseen ja öllimiseen. viihdyn töissä ja poika hoidossa, mutta ihan vaan olemiseen on kiva saada tolleen lisämahdollisuutta, vaikka vuosilomia ei sitten jää niin pitkään pötköön otettavaksi esim kesällä sukulointiin tms.

uimisesta: tultiin mekin juuri" uimasta" eli lapsi kyllä ui, mutta minä en... mutta on se kamalan mukavaa läiskiä ja räpiköidä vettä, ja nyt onnistui ekan kerran myös saunominen! ikinä ennen ei ole poika saunassa suostunut olemaan, heti ovelta alkanut valittaa, mutta nyt kiinnosti veden räpsminen kiukaalle jne jne. ei tahtonut istua äidin sylissä, vaan kummitädin syliin piti päästä. mutta suosittelen, on mukavaa käydä touhuamassa yhdessä uimahallilla. me ei olla käyty vauvauintikurssilla, mutta sian lahjaksi vauva-uintikirjan, ja siitä sai muutamia vinkkejä kuinka uittaa eri tavoin lasta vedessä.

ei kai muuta, terveenä muutamaa nuhaa lukuunottamatta, päiväkotiin siirtymisestä huolimatta!

t.tanjaw

Vierailija

Mamikolla alkaa olemaan myös jännät ajat käsillä =) muutaman viikon kuluttua jo pikkuinen tuhisija kotona..oletteko hankintoja joutunu tekemään?

Meillä nyt lainassa siskon emmaljungan tuplakärryt, kun asioita jonne pääsee näppärästi kävellen ja vieläpä nopeaan.Olisi ollut meilläkin hyvä ostos aikanaan.Lapsilla ikäeroa 2v 1kk ja esikko on NIIN laiska kävelemään että huh hei... no pikkuisen myönnytyksenä et kärsii astmasta ja sydänkään ei oo ihan priima tavaraa.Puhumattakaan tempperamentistä :=)

Meillä Aleksilla korvakierre jatkuu, terkkuja vaan ruusalle ja eemelille... kuuri loppui tänään ja taas poika pyörii korvansa ympärillä kuin koira joka jahtaa häntäänsä.

Jännäilen tässä urkin puolesta, joko mahtaa olla lauralle veikkaa hakemassa...Olen luken lokakuisten pinoa tiuhaan, ex lokalaisena.ja nyt ei urkki oo ilmotellu mitn tänään =)

Viritellään välikausikenkä keskustelua täälläkin? oletteko hankkineet ja millaset? kävin cittarista ostamassa ne naperon ensi talvikengät ja musta ne käy näin välikausipopoina hyvin.Ei kyllä vuorta niissä nimeksikään jotta muksu talvella niillä pärjäisi. Lenkkareita ollaan pidetty vielä, nyt muutamana iltana pihalta tullessa Aleksin jalat on ollu ihan kylmät.... että eiköhän jo aika oo vaihtaa lämpösempiin.Mittarissa kyllä14 astetta mutta...

Terkkuja msn, akk:lta odottelen postia...tökkii taas kirjautuminen niin et piti uusi s-posti ja nimim. ottaa :(

Mira

Vierailija

Talvi se vaan ei meinaa tulla... Toisaalta ihan kiva kun syksy on venynyt eikä tarvii ihan kauheesti vielä laíttaa vaatetta päälle itselle eikä lapsillekaan. Mut toisaalta alkaa jo tää harmaus masentaa, lumi tois sentään vähän valoa arkeen. No mut kaipa se lumikin sieltä joskus tulee...

Sain nukkua aika pitkään tänään, ihanaa! Kymmenen aikaan nousin sängystä kun Ronja alkoi vaatimaan aamupalaa. Eero olikin jo alakerrassa syöneenä ja uuden vaipan housuihin saaneena ja kiukkuili jotain... Isäntä syötti vielä Ronjankin eli mulle jäin vain Ronjan vaipan vaihto! Kerrankin aamu niin että pääsin itse syömään suoraan aamiaista. =)

Molemmat lapset on ollut aika kiukkuisia koko aamupäivän jostain syystä, en tiiä mikä niitä nyt riivaa. Toivottavasti menis ohi kunhan nukkuu päikkärit! Tänään olis tarkoitus lähtee mun siskon luo koirien ja lasten kanssa... Miehet lähtee neljän koiran kanssa mettään ja myö jäädään kolmen lapsen kanssa siskon kaa kotia kahvittelemaan... Ihan sopiva työnjako...

Ronja alkoi taas kitisemään hetki sitten ja Eero meni hoitamaan, meni siskon luo, kyykistyi viereen ja paijasi päätä... söpöä! Nyt alkaa kuitenkin menemään pikkuisen kiukku niin yli että täytyy taas mennä...

Palaillaan taas asiaan!

Rea, Eero 1v+3kk ja Ronja 4kk

Vierailija

kävin tänään omassa neuvolassa ja eliakselta otettiin samalla 1v3kk mitat. painoa oli 11kg530g ja pituutta 79cm ja päänympärys 49cm. piikkiä ei vielä tänään saanut kun nenä vuotaa sen verran kovin. onkos muut käyneet jo 1v3kk neuvolassa...jos on niin mitkäs oli mitat?

hyvää yötä kaikille!

elias noin viikon päästä 1v3kk ja masuasukki rv 38.

Vierailija

Ilzulle onnittelut plussasta! ja onnea niille jotka yrittävät sitä plussaa saada! itse plussasin jo helmikuussa ja nyt alkaa jo h-hetki olla lähellä.

elias oli lauantaina kuumeessa ja nuha sen kun jatkuu. tänään meillä kävi 2v ja 2v9kk vanhat pojat äiteineen kylässä...elias tykkäs kun oli leikkikavereita. nyt illan suussa käytiin lenkillä...mukana oli kaveri jolla ensimmäisen lapsen laskettuaika 10.4. kiva kun muillekkin tulee vauvoja:)

huomenna olis sitten miun neuvola ja iltapäivällä eliakselle tulee hoitaja pariks tunniks...saan siivoilla sit ihan rauhassa;)

kertokaapas muut monelta tein lapset herää aamulla? entä monelta nukutaan päiväunet? ja monelta käydään yö unille? meillä elias meinaa nyt vaihtaa rytmiä ihan totaalisesti ja siks kyselen näitä uni aikoja huvikseen.

hauskaa viikkoa kaikille!

elias 1v2½kk ja masuasukki rv 37+6.

Vierailija

Meillä on syksy mennyt kans vauhdilla. Eemeli juoksee nykyään joka

paikkaan ja kiipeää myös. Kovin innokkaasti ei sanoja suustaan

päästele,ainakaan pyydettäessä.

Korvatulehdus oli viimeksi syyskuun alussa eli nyt on ollut meidän

kierteessä pienen pieni tauko. Tosin pissatulehdus iski pari viikkoa

sitten kavalasti ja eilinen jälkitarkastusnäyte paljasti bakteerien yhä

kasvavan. Nyt on kyseessä joku kumma pöpö,johon tehoaa vain

suonensisäinen lääkitys. Huomenna otetaan uusi näyte varmuuden vuoksi

ja keskiviikkona selviää,lähdemmekö osastolle muutamiksi päiviksi.

Kyllä ottaa päähän. Miten voi kaikki sairaudet pesiytyä just meille!!

Yöt alkavat olla suht rauhallisia,noin 2-6 herätystä yössä. Aamu alkaa

useimmiten klo 6.30-7.00,päiväunet n.2tuntia 12-14 ja yöunille ysin

maissa. Selvästi viikonloppuisim nukkuu paremmin sekä yöllä että

päivällä. Viikolla on kaiketi liikaa hälinää ja touhua.

Onnea kovasti kaikille plussanneille ja jo nyyttinsä saaneille.

Täytyy tunnustaa,että kuume on edelleen aika kova sen neljännen

suhteen.

Talvea odotellen!

Ruusa & Eemeli

Vierailija

Ensin Onnea Ilzulle plussasta! Itsekin kovasti vauvakuumeisena joten toivon plussaa tännekin pian.

Meille kuuluu oikein hyvää. Pientä haikeutta jo havaittavissa kun tammikuu ja työt/päiväkoti lähestyy.

Meidän neiti nukkuu oikein hyvin, on aina nukkunut. Omaa tahtoa löytyy oikein kunnolla mutta totteleekin jo minun suureksi iloksi:)

Haluaa syödä itse, mikä onkin ollut aikamoista sotkua ja siivoamista. Mutta on siis täysin kieltäytynyt syömästä jos häntä yrittää syöttää.

Kovasti tykkää meidän neiti seurustella muiden lasten kanssa. Aina on menossa tutustumaan muihin lapsiin. Ihanaa on katsella hänen touhujaan muiden lasten kanssa. Kotona emme paljoa kahdestaan ole kun ei jaksa yhtään leikkiä yksin. Joten ulkoilemme paljon ja käymme puistossa.

Niin ja todella tykkää musiikista. Ei tarvitse kuin mainita Lenni Lokinpoikanen niin jo alkaa tyttö tanssimaan. Aika hauskan näköistä kun toinen tanssii heilumalla puolelta toiselle. Ja kädet ja pääkin heikuu, näyttää ihan rap-laulajalta kun niin käsiään heiluttaa :)

Mukavaa syksyä kaikille heinislapsille (ei enää voi oikein vauvoiksi sanoa)

Omppu

Vierailija

Heti alkuun erityis-MOIT Heinämamille, Leepusk@lle ja Tanjalle!!!

Olitte kaipailleet... =)

Pitkästä aikaa minäkin yritän ehtiä tänne kirjoittelee kuulumisia... Näköjään on monia muitakin heiniksiä joille on toinen muksu tuloillaan. Mamikollakin on ihan just jännät päivät edessä! Kohta teitillä toinen pikkuinen siellä kans tuhisee... =)

Meillä ei enää onneks oo sitä odottamisen " riemua" vaan saa jo hoitaa molempia pikkusia ihan kunnolla... Nyt on EHKÄ hetki omaa rauhaa kun Eero vetelee ylhäällä päikkäreitä ja Ronja nukkuu sitterissä ja lussuttaa tuttiaan...

Kaikkea tässä pitäis kirjottaa mut samantien unohtuu kaikki asiat päästä ku yrittää muodostaa niitä sanoiks. Eero oppi siis ykskaks kävelemään 1v+1kk vanhana ja nyt vauhti on niin kova että hakee ovasti juoksua askeltensa väliin. Sanoja tulee vain muutamia: äiti, äkka (=iskä) anna (=pyytää jotain), kakka, kukka ja sitten on kaikkia ns. epämääräisiä sanoja jotka saattaa tarkoittaa milloin mitäkin...

Eero on edelleen mahdottoman villi ja touhukas lapsi, menee joka paikkaanpää kolmantena jalkana ja kolauttelee sitä joka paikkaan... Kiipeilee joka paikkaan, kuten rappusiin, keittiön pöydälle sokeria syömään, olkkarin pöydälle " hoitamaan" yhtä kukkaa joka siinä on... =/

Eerolle on vihdoin alkanut noi loputkin hampaat puhkeamaan... Hälle puhkesi viiden kuukauden iässä ala- ja ylähampaat ja siihen sitten tuntui tyssäävän. Mut nyt on viimesen kuukauden aikana tullut takahampaita 4 ja yksi kulmahammas... Kipeää on tehnyt!! Jossain vaiheessa ei poika tehnyt mitään muuta kuin huusi ja valitti. Onneks nyt on alkanut helpottaa... Aika rankkaa meinaan kuunnella ku poika huutaa ja pienempää (Ronjaa) täytyy sylitellä muuten vaan...

Syömiset Eerolla on mennyt parempaan suuntaan. Jossain vaiheessa tuli ihme stoppi koko syömiseen mutta äskekttäin jätkä alkoi taas syömään. Siinä vaiheessa kun Eero oppi pyytämään anna-sanalla, on aina ruokapöydässä alkanut pyytää itselleen lusikkaa... Jos en oo antanut, huuto on ollut karmiva ja syöminen loppunut siihen. Niinpä oon katsonut parhaakseni antaa Eerolle oman lusikan ja siivota sitten jälkeen päin sotkut... Tosin onpa poika kyllä kehittynyt lusikan käytössä, kohta osaa jo varmasti syödä ihan itse... Noh, sitä odotellessa... :)

Aika on mennyt nopeesti Ronjan syntymän jälkeen... Tyttö täyttää 19 päivä tätä kuuta NELJÄ KUUKAUTTA! Ja Eerokin jo vuosi ja kolme kuukautta... HUH ja HUI! Varsinkin kaks viime kuukautta on lipsahtanut ohi niin etten oo huomannutkaan, paljon on siis tapahtunut!

Tässä hieman meitin viime ajoista: Eli taisin kertoa silloin ööö, olikohan elokuussa siitä että teemme talosta kaupat ja niinhän me teimme! Nyt ollaan sitten velallisia ja asutaan omassa talossa pienellä omakotiatalo-alueella. Ollaan viihdytty enemmän kuin hyvin! Ihanaa kun voi vaan avata oven ja päästää koirat pihalle. Nii-in KOIRAT! Me meinaan ehdittiin asua tässä pari viikkoa kun päätettiin että nyt sitten otetaan se toinen koira. Soitettiin kasvattajalle jyväskylään ja saimme kuulla että vielä olis pari urospentua jäljellä. Lähdimme koko perheen voimin ajelemaan kohti jyväskylää ja tulimme takaisin pieni kaukasianpaimenkoiran pentu mukanamme... Taidetaan olla hiukka hulluja... Pentu, jonka nimi on Sulo, painaa nyt 12 viikkoisena jo 16-17 kiloa. Kasvattaja oli sitä mieltä että tuosta tulee ainakin 80 kiloinen... Huikeeta! Ekat pari viikkoa meni niin että mun hermoja koeteltiin aika lailla... Sulo tykkäs pitää Eeroa lähinnä puruleluna tai ajatteli ehkä Eeron olevan oma sisko tai veli, sama kokoisia kun ovat. Eero ei kuitenkaan erityisemmin ollut pahana siitä että Sulo välillä vähän kiusasi pienillä neulan terävillä hampaillaan... Onneksi! Nyt on tilanne jo rauhoittunut selvästi ja Eerokin menee välillä Sulon viereen makaamaan ja halaa koiraa, samoin Eero tekee myös Dasselle (toiselle koirallemme) ja pikkusiskolleen. On tosi ihanaa katsella miten Eero on oppinut hoitamaan Ronjaa... Antaa tytölle tuttia jos Ronja itkee ja koittaa juottaa pullosta maitoa siskolle ja halailee ja paijaa... =)

Mulla on ollut kädet täynnä töitä ja voi sanoa et hetkeä ei oo ollut viime päivinä ettenkö olis tekemistä keksiä itselleni. Sen hetken jos oon itse päättänyt yrittää nukkua päiväunia Eeron vieressä, niin on se myöskin hetkeksi (5 min.) jäänyt. Samantien alkaa alakerrasta kuulua kuinka Ronja itkee tai koirat haluaa pihalle... Kuten just nyt, Ronja meinaan heräsi... Kävin laittaa tutin suuhun ja tyty hiljeni hetkeksi. Tässä samassa tohinassa on sitten pitänyt laittaa kotia kuntoon ja ajaa nurmikkoa yms. pihahommia opetella tekemään! Ei voi sanoa muuta kuin että rankkaa on eikä voi enää paljoo rankemmaks muuttua! Mutta itepä oon tänhän kaikkeen suostunut ja oon kuitenkin väsymyksestä ja rankkuudesta huolimatta tyytyväinen tilanteeseen.

Nyt ei auta muu kuin lähteä syöttämään pikkuiselle maitoa ja saatanpa kokeilla josko tyttö maistelis taas vähän sosettakin... Toivon täällä että Eero vielä jaksais nukkua hetken ylhäällä, ettei show ole taas pystyssä kertaheitolla...

Koitan kirjoitella vähän enemmän taas jatkossa nyt kun kone ja nettikin on saatu toimintaan... Kaikille heiniksille perheineen hyvää syksyisen päivän jatkoa!!! =)

Rea, Eero 1v+3kk ja Ronja 4kk

Vierailija

Eemelillä kasvaa pissassa tavallinen e-coli ja nyt sitten tosiaan

sellanen kuin pseudomonas aeruginosa. Oli lääkäri kans tosi

hämmästynyt tuloksesta kun ei kuulemma ole mikään pissassa

yleensä esiintyvä pöpö. Siksi otettiin tänään uusi näyte. Tosin rakkopunktio

ei onnistunut,koska rakko oli tyhjä. Otettiin sitten pussipissa.

Huomiseen täytyy nyt jännätä,mitä löytyy.

Esinahka oli Eemelillä tosi tiukka ja sehän kai lisää pissatulehdusten

riskiä.

Välillä tuntuu etten osaa nykyisin muuta ajatellakaan kuin korva- ja

pissatulehduksia. Alkavat jutunaiheet tympiä lähipiiriä!

Työt sujuvat onneksi hyvin ja lapsia riittää hoidettavaksi. Työpäivät

vaan venyvät hiukan liian pitkiksi. Onneksi ensi viikolla on muutaman

päivän loma.

Koettakaahan jaksaa!

Ruusa & Eemeli

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat