Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eroa tytön tai pojan odotuksessa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyselen täällä onko raskaudet olleet erilaisia esim pahoinvoinnin suhteen riippuen siitä onko maha-asukki tyttö vai poika.

Kuulostaa jo varmaan aika epätoivoiselta, meillä on viisi poikaa ja tyttö toki kovin tervetullut ja nyt tässä raskaudessa tuntuu että pahoinvointi on huomattavasti lievempää edellisiin kertoihin verrattuna. Onkohan toiveajattelua?

Kommentit (6)

Vierailija

Pojasta neljä vuotta sitten voin todella pahoin ja olin tipassakin muutamaan kertaa, kun mikään ei pysynyt sisällä. Tytön odotusaikana oli parin viikon ajan lievää etomista, oksentanut en kertaakaan. Muutenkin tytön odotus paljon helpompi. T.Rypäle, kohta kaksi viikoisen tytön onnellinen äiti

Vierailija

Viidessä raskaudessa olen oksennellut. Pojista kuvotus ollut vähän lievempää, mutta ekan tytön kohdalla pahoinvointi ollut kaikista pahinta. Silloin olin jopa sairaalassa tipassa muutaman päivän. Toisen tytön kohdalla taas en oksennellut lainkaan. Tytöt syntyivät peräkkäin.

Vierailija

Pojista ei kokemusta, mutta näissä tyttöraskauksissa olen ollut todella pahoinvoiva koko raskausajan.

Jotkut ovat sanoneet että pojista ei ole ollut pahoinvointia ja useammalla mammalla on alkanut suklaa ällöttää jos tulokas poika.

Niin ja maksaläiskiä olen saanut naamaani tyttöraskauksissa.

Rapuäiti 35+6

Vierailija

huonoa tehnyt kolminkertaisesti ja muutenkin ollut vetämätön olo koko ajan. Tytöstä elämäni kunnossa, kilojakin tuli puolet vähemmän. Pojasta väsyttää ihan hirveesti, tytöstä ei sitäkään.

Joten tämä tuntuu taas ihan pojalta.

Lumo, 1 poika, 1 tyttö + masuasukki 15+1

Vierailija

mutta niin päin että pojista en voinut huonosti ja tytöistä kyllä.

ehkä sulla menee toisin päin..? ;)

on tietysti kovin yksilöllistä,tai sitten ei välttämättä eroa mitenkään..

onnea odotukseen!

-nasuli ja masu 39+0

Vierailija

sillä aina löytyy poikkeuksia joilla ei sitten olekaan mennyt niin. Olen myös kuullut että monella joilla on vain saman sukupuolen lapsia niin raskaudet ovat silti olleet erilaisia.

Sellaisen olen kuullu lääkärin sanoneet että jos omat raskaudet eroavat paljon niin sitten se voi merkitä että olis tulossa toista sukupuolta. Muuten en usko siihen että tytöstä vois pahoin ja pojasta ei. (mullla muuten esikoinen poika ja hänestä voin pahoin) Nyt toinen raskaus menossa ja olen voinut vieläkin huonommin kuin viimeksi. SUkupuolesta ei ole kylläkän tietoa. se on arvoitus siihen asti kun vauva syntyy

Uusimmat

Suosituimmat