Raskaustesteistä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Mikä on mielestänne luotettavin raksaustesti...mitä mieltä olette mammaksi.fi raskaustestistä...onko näyttänyt kenellekään ns. turhia haamuja? Sitten vielä toinen kysymys...saako tavallisesta ruokakaupasta raskaustestejä vai onko lähdettävä apteekkiin ostamaan.

Kiitos vastanneille!

Kommentit (4)

Vierailija

olin joko liian hätänen tai liian aikasessa, näyttivät negaa. Ostin sit cittarista sellasen halvan monipakkaus testin ja heti näytti haamua, vaikka viikkoja sillon tais olla vasta 2!!! Suosittelen!

Anselmiina2, rv 8+5

Vierailija

raskaustesteillä. Nämä ovat selvästi edullisempia kuin ns. merkkitestit (Predictor ym). samanlainen toimintaperiaate niissäkin on. Apteekin testi maksaa apteekista riippuen 5-10e. Ruokakaupassa en ole vielä testejä nähnyt/ huomannut, mutta sieltäkin voi toki saada edullisesti.

Vierailija

Olen ainakin oman paikkakuntani S-Marketissa nähnyt (siellä luontaistuote-osastolla vitamiinien ja kalanmaksaöljyjen läheisyydessä) raskaus- ja ovulaatiotestejä. Merkkiä en valitettavasti muista enkä hintaa. Muista kaupoista en osaa sanoa -omani olen hakenut aina apteekista. Muihin kysymyksiisi en osaa vastataa.

Vierailija

Hei,

Pitkään aikaan en ole testannut, joten en ota paremmuuteen kantaa. Huomasin kuitenkin vahingossa pienessä S-marketissa testejä. Ne ei ollut kosmetiikka ja hygienia ym. osastolla, vaan alahyllyllä missä oli vitamiinit ja muut ravintolisät. Olin vähän yllättynyt paikasta, mutta kyllä niitä löytyy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat