Ketkä kerää Pentikin astioita? Mitäs sarjaa?

Vierailija

minä viinimarjaa

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Itse ostan tosin vain 2-laadun tuotteita. Ja juuri löysin teekuppeja 2-laatua,3 vuotta oon koittanut niitä bongata mutta koskaan ei oo ollut 2-laatusena niitä. :) Ostin kaikki mitä oli jäljellä,6 kpl.

Vierailija

Meillä olisi tarkoitus alkaa kerätä juhla-astiastoa ja pitäisi käydä Pentikillä katsastamassa noita astiastoja, kun ei noista netin kuvista oikein näe. Vanilja näyttäisi kivalta, kun ei ole liian " raskas" kuten monet muut Pentikin sarjat. Meillä vaan mies on tosi kranttu, eikä meinaa hyväksyä mitään minun suosikkiani...

Vierailija

Mielestäni Pentikin astiastot eivät ole " tasalaatuisia" mieltymyksiini nähden, niinpä ostan aina sitä mikä mistäkin miellyttää, sama pätee myös muihin astioihin...

Löytyy lautasissa Vaniljaa, jälkiruokakulhoissa Viinimarjaa, isoissa kulhoissa Mansikkaa ja Omenaa... Vaniljaa on myös tarjoiluastioissa. Inkivääri-sarjan neliömäinen lautanen on ihana valkoisena!

On myös mukavaa kun joka kattaus ei ole samanlainen... Pidän vaihtelusta. Ja en voisi sietää jos olisi " pakko" ostaa vaikka kupit joiden muodosta en pidä vain siksi että ovat samaa sarjaa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat