Synnytysmasennusta?

Vierailija

Vai onko hormoonit vaan sekasin?

Synnytyksestä viikko ja ollaan oltu hetki kotona. Pari ekaa päivää siivosin ja olin aikas energinen. Jostain luin että ylihyysääminenkin voisi olla merkki synnytysmasennuksesta.. Koitin sitten rajottaa tekemisiäni, kun annoin olla aloin kuunteleen tarkemmin mitä mulle sanotaan ja olen kerinnyt tässä loukkaantuun puoleen ja toiseen..

Harmittaa toi mies kun se ei halaile omin luvin mua vaan mää teen kaikki aloitteet.

Harmittaa kun anoppi sanoi hakevansa vanhemman lapsen viikonloppuna -itkin kotiinlähtöluvan sairaalasta kun ikävöin lapsen luo, nyt haluisin vaan olla koko perheen kanssa kun mies on isyyslomalla..

Olen kuulevinani mieheltä piilovittuilua mieheltä; minä huudan esikoiselle kun tekee pahojaan.

Mies taas nappaa pojan selälleen vauva sylissään ja sanoo esikoiselle että hän kyllä saa selätettyä hänet vauva sylissäänkin -eilen sano ton toistamiseen ja vieraan kuullessa.. Mies sanoo että sanoo kyllä suoraan jos joku asia ei toimi eikä piilovittuilisi, mutta musta tuntuu että sanat oli kyllä mulle tarkotettu.

Mää vaan haluaisin olla ja nauttia kun kroppakin tykkää olostaan ja me ollaan kokoajan eri huoneissa. Pinnat tiukilla tiuskitaan. Mää oon huomannu että toivon näitten vikojen miehen isyyslomapäivien menevän nopeesti ohi niin saan olla ihan ittekseni täälä; siivota omaan tahtiin ja vaan olla.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat