olenko ihan luuseri kun mulla koulutuksena vain yo ja ammattitutkinto?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Ihminen voi elää onnellista elämää hyvinkin erilaisissa olosuhteissa, ja koulutus ei esimerkiksi minun elämässäni ole mitenkään oleellisella sijalla. Koulut kävin silloin ja nyt on nyt.

En pidä itseäni luuserina itse asiassa vähääkään, elän hyvää elämää. Olen hyvässä työpaikassa, josta saan palkan lisäksi paljon henkistä tyydytystä. Lisäksi erittäin tärkeänä osana elämässäni, paljon tärkeämpänä kuin työ, minulla on hyviä ystäviä, paljon kavereita, kivoja harrastuksia ja ihana, elämisen arvoinen elämä!

Terveisin iloinen ja itsevarma ulkosuomalainen, ei siis mikään luuseri, vaikka koulutus onkin peruskoulupohjainen merkonomi! :o)

Vierailija

Et ole. Täällä vain kukaan ei kehtaa tunnustaa olevansa maisteria huonompi...mielelellään kasvatustieteiden maisteri niin saa ene´mmän arvokkuutta ja tietoa peliin....Ole ylpeä tutkinnostasi. T. tietenkin maisteri kasvatusalalta....

Vierailija

Olen ajatellut että kun lapset ovat isompia niin yritän työn ohella jotain opiskella, jos täällä pikkupaikkakunnalla on sitten jotain tarjolla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat